wil je ook op het lijstje? geef dan even je NOD, leeftijd en hoeveelste kindje je voor klust door (via pb) :mrgreen:
of als er iets is veranderd ook even doorgeven via pb
nod = niet ongie dag
bv = borstvoeding
Eerste in het nieuwe deel!! :mrgreen:
(nouja na Angel dan)
Goeiemorgen allemaal trouwens!
Lekker geslapen? Hier wel.
Esther, hoe voel je je vandaag? Gaat het al wat beter? Hoop echt dat je geen (voorhoofds)holte onsteking krijgt.
Angel, jij ook beterschap hoor! Getsie, hoop dat je geen griep krijgt. Het schijnt wel te heersen. Hoorde gisteren een collega zeggen dat het tot april kan ofzo??? Als dat zo is, dan moet iedereen er wel aan geloven.
Als je een nieuwe voeding hebt, is dan het probleem opgelost? Ik hoop het voor je!!
Sabje, werk ze vandaag! Hoop dat het een beetje meevalt.
Amy, zout opsnuiven? In een glas water neem ik aan? Lijkt dan een beetje op neusdruppels, maar dan zelfgemaakt. Wel fijn eigenlijk dat het hielp!
Noemi: ja het zou dat opgelost moeten zijn… maar het schijnt nogal moeilijk te zijn om een voeding voor mijn computer te vinden :evil:
maar als het goed is kan hij hem wel aan de praat krijgen als hij zo weinig mogelijk dingen in de computer aansluit… (ach heb alleen internet en een harde schijf nodig toch hahahahahahahaha )
ja hier lekker geslapen ten opzichte van gisteren nacht dan hahahahahaha werd wakker van het niesen en vanmorgen met keelpijn :wall:
en dat terwijl hubbie vandaag weg is :? (lenzen halen enzo…)
oh ik heb Vientje 3 feb voor het laatst gezien heb ik ff opgezocht
soort dat ik zo weinig van me klaat horen
ben erg moe de laaste tijd, maar lees wel lekker mee, ik heb me trouwens vergist in mijn NOD, zou 3 maart moeten zijn
Fietje
Nouja, hoop dat het allemaal lukt! En idd, meer dan een harde schijf en internet heb je niet nodig :mrgreen:
Angel, hopelijk wordt je niet ziek. En ik hoop voor je dat je je computer snel weer kan gebruiken.
Fietje, leuk weer wat van je te horen!
Noémi, ja, ik heb ook lekker geslapen .
We gaan vanmiddag lekker onze vakantie boeken, heb er al helemaal zin in (de vakantie dan), we gaan als alles goed gaat eind mei, dus dat is toch al best snel.
Goedemorgen allemaal,
Hier nog hetzelfde helaas, hoofdpijn en m’n wang doet aan 1 kant zeer, op m’n jukbeen zeg maar. Als ik buk is het helemaal erg.
heb vanmorgen een halve paracetamol gehad, maar dat helpt natuurlijk niet veel.
Nee Noemi, iets sterkers mag niet, iig geen ibuprofen ofzo.
Maar ik heb vanmorgen neusspray gehaald bij kruidvat, staat op: bij verkoudheid en problemen van de bijholten.
Dus hoop dat dat helpt.
Heb natuurlijk in de winkel de bijsluiter gelezen en dat mag ik nu wel gebruiken dus dat scheelt.
M’n neus zit ook steeds dicht aan diezelfde kant die pijn doet.
Hopelijk helpt het!
Het was een goed idee van je dat erwin vanmorgen voo rNoa zou zorgen zodat ik kon blijven liggen maar dat kan helaas niet.
Erwin moet werken.
Hij is wel expres wat later weg gegaan(half 9) dus hij heeft eerst geholpen met aankleden, eten enzo.
En ik moest nog naar de winkel, want mijn broer zou om 11.00 onze auto ophalen omdat daar nieuwe achterbanden op moeten.
Dus ik moest voor die tijd naar de winkel.
Nu is de auto dus weg.
Ik hoop dat erwin niet zo laat thuis komt. Hij wilde niet de hele dag gaan werken maar dat weet je maar nooit bij hem.
Ik vind het dood vermoeiend nu met Noa.
Ze hangt de hele tijd om me heen, nu ook, ze kletst aan 1 stuk door en wil ook bij de computer enzo, dus dat schiet niet op.
Angel, jij ook beterschap, hoop dat je geen griep krijgt.
En ik hoop dat je pc het gauw weer doet.
Sabje, werkze vandaag, lange dag ja, dat ken ik nog van toen ik in de horeca werkte, van 11.00 tot 21.00 ofzo. NIks aan maar ja, het hoort erbij.
O ja, Amy, dat zout opsnuiven dat ken ik ja, dat heb ik ook wel eens voor noa klaargemaakt als ik geen neusspray in huis heb.
Als deze neusspray van kruidvat niet helpt kan ik dat nog wel gaan proberen.
Nou, ik ga weer naar Noa, pfff, ik hoop maar dat ze lang slaapt vanmiddag, dan heb ik ook even rust.
Doegie!
Esther, balen zeg dat het niet beter gaat met je! Wel lief dat Erwin wat langer thuis bleef vanochtend. Is het geen mogelijkheid om Noa even bij je ouders te brengen zodat jij wat kan rusten? Is natuurlijk niet fijn, maar je hebt het wel nodig nu. Echt heel veel beterschap hoor! Het klinkt wel als een (voorhoofds)holte onsteking. Veel blijven stomen, zodat het los komt.
Trouwens al gebeld voor het t-shirtje? Of vandaag toch misschien geleverd gekregen?
EJ, heerlijk vakantie. Weten jullie al waar je naartoe gaat?
Fietje, leuk om van je te horen. Ook al voor het echt aan het klussen eigenlijk?
Esther: beterschap hopelijk helpt die neusspray
Luna ligt nu lekker op bed dus ik ga ff lekker op de bank liggen :mrgreen:
Hallo allemaal,
Ik was jullie ff kwijt, maar heb jullie gelukkig weer gevonden.
@ iedereen die zich ziekjes voelt, BETERSCHAP
Verder allemaal een fijn weekend.
Ik denk niet dat ik veel hier zal zijn, dus zal maandag wel heel wat bij te lezen hebben.
Het is hier de laatste dagen veel rustiger dan vorige week. :think:
Lotte het is hier idd een stuk beter bij te houden :mrgreen: !
Esther, vervelend joh dat het nog niet beter gaat. Wel lief dat Erwin wat langer thuis is gebleven vanochtend. Ik hoop voor je dat Noa vanmiddag lekker lang slaapt zodat jij ook een beetje bij kan komen :hug: .
Noémi, we gaan naar Zuid-Frankrijk, naar de Côte d’ Azur. Ik had hubbie beloofd dat we dit jaar naar Frankrijk zouden gaan en daarom zijn we vorig jaar nog een keer naar de USA geweest! Een paar jaar terug zijn we naar dezelfde bestemming geweest waar we nu heen gaan, alleen toen ben ik heel ziek geworden en moesten we na een week alweer naar huis, dus nu gaan we het beter doen :mrgreen: .
EJB: leuk om je vakantie te plannen, en zuid-frankrijk is heel mooi!
Veel plezier met de voorpret!
Ik heb net de post uit de bus gehaald maar het shirtje is er nog niet.
Ik zal zo nog eens op de site nalezen hoe het ook alweer geleverd wordt, gewoon met de post of via een postorderbedrijf ofzo.
En anders ga ik er wel even achter aan bellen of mailtje sturen.
Zo, Noa slaapt, erwin is weer weg (die heeft thuis gegeten) en nu ga ik even op de bank, hopelijk val ik even in slaap en is dan m’n hoofdpijn over…
Noemi, ik heb ook het idee dat het een voorhoofds of bijholte ontsteking is ofzo, anders zou m’n wang toch niet zeer doen denk ik…
hopen dat het zonder antibiotica over gaat.
Nou ik ben even weg, ajuuspluus.
wat is het hier stil zeg…
we verdwijnen al een stuk naar onder op de lijst. ik moest even zoeken.
Nou, misschien dat jullie er later nog weer zijn, doegie!
EJ, lekker hoor naar Zuid-Frankrijk. Hoop dat je niet ziek bent deze keer.
USA, hmmm, daar willen wij ook graag een keer naar toe. En dan vooral eens naar Las Vegas om daar opnieuw te trouwen :mrgreen:
Esther, balen dat het t-shirtje er nog steeds niet is! Hoop echt dat het maandag in de bus ligt.
Heeft Noa een beetje geslapen? Of was ze weer veel te vroeg wakker?
Lotte, fijn weekend! Enne, zoals het nu gaat, zal je maandag niet veel bij te lezen hebben.
Vientje, zag je net online maar niet hier. Alles goed???
Angel, hebben jullie voeding voor de pc kunnen vinden? Doet je pc het nu weer? En voel je je wat beter nu je hebt kunnen rusten terwijl Luna sliep? Of was Luna ook weer veel te vroeg wakker?
hoi Meiden,
Ja hier ben ik weer ik ben online!
Ben van de week flink ziek geweest dus had even geen fut om te reageren. Had het al moeilijk om voor Lisa te zorgen dus dan ook nog schrijven op het forum gaat dan echt niet lukken.
Heb vorige week 4 feb mijn nod gekregen. Wel heel erg vroeg want dan heb ik maar een cyclus van 22 dagen gehad en dus in de verkeerde periode zitten klussen. Ik ga nu maar vanuit dat me cyclus de volgende keer gewoon 28 dagen is maar als die dan weer 22 dagen is ga ik toch echt vraagtekens hebben. Zou die dan zomaar gewijzigd zijn…mmm alles kan natuurlijk.
Wow wat hebben jullie veel geschreven van de week pfffffff heb het net allemaal gelezen vandaar dat je me wel onine zag noemi maar nog niet zag schrijven. Eerst even alles lezen wat wel behoorlijk wat tijd van je vraagt.
Iedereen die ziek is heel veel beterschap en hopelijk mogen jullie niet net zoals ik vorige week op de pot huizen.
Missy gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Sabje en noemi het wordt nu echt tijd dat jullie naar de ha gaan want het duurt nu wel erg lang bij jullie. Bij sommige vrouwen slaan de testen ook pas na 2 maanden uit, dus het kan alle kanten uit.
Weet niet meer wie het vroeg maar bij mij was pas met 5.5 maanden te zien dat ik zwanger was. Was helemaal plat die buik bij mij maar toen ging die dus echt flink groeien daarna.
Esther stomen met kamillethee werkt ook heel erg goed en dat mag je onbeperkt doen en is niet schadelijk. Mentholballetjes mag je maar 1 keer per dag gebruiken.
Angel doet je PC het al weer?
Zo de rest weet ik even niet meer, komt wel.
Liefs
Davina
4 maart me nieuwe nod volgens me normale cyclus!
@ esther; ik had ook de neusspray van de kruidvat, maar deze mag je maar een week gebruiken! mijn dokter + huisartsenpost raadde het erg af!! Ik moest idd zout in water oplossen en dat opsnuiven! natuurlijke oplossing, beter dan neusspray zelf want daar zitten weer andere stoffen in!
@ ejb; leuk, Cóte d’Azûr! Zijn wij afgelopen jaar ook geweest! Camping in Ramatuelle, Les Tournels, grote aanrader!!! (wel dure omgeving)
@ allemaal; zo leuuuuuuuuuuk!! kleertjes gekocht vandaag!! ga zo wat foto’s plaatsen! :inlove:
Bedankt voor jullie adviezen!
Ik heb vanmiddag gestoomd met zo’n metholballetje erin, dus dat zal ik dan vandaag niet meer doen.
heb alleen geen kamille in huis dus dan maar zonder.
Bedankt Amy, ik zal voorzichtig zijn met die neusspray.
Gebruik het ook niet veel, vandaag nog maar 1x.
Daar laat ik het dan maar bij.
Net m’n moeder aan de lijn gehad, die zei dat haar huisarts ook altijd zegt dat stomen wel met kamille kan of zonder iets erin.
Hij zegt dat die menthol te scherp is voor de slijmvliezen ofzo.
(niet alleen als je zwanger bent dus).
Ik had het net over de vakantieplanning met m’n moeder, meestal nemen we tegelijk vakantie zodat ik geen andere oppas hoef te regelen voor Noa.
Toen zei ik, ik weet ook nog niet wanneer we zomervakantie willen en wanneer we op vakantie gaan.
Toen zei ze, dat ligt ook aan de situatie enzo.
Toen zei ik ja, hoe druk erwin het heeft enzo.
Toen zei ze, ja, ENZO…Toen zei ik weer ENZO, en zij weer ENZO.
haha, dat was wel lachen
Met andere woorden, enzo, als je zwanger bent is het ook maar afwachten hoe en wat.
Volgens mij heeft ze het echt wel door!
Hadden we het shirtje nu maar gehad, dan hadden we het vandaag of morgen wel verteld.
Nu is het afwachten…
niet leuk
Vientje, balen dat je ziek bent geweest. Hoop dat het nu beter met je gaat!
Het gaat wel weer rond geloof ik!