voor Denise hebben we 2 setjes gekocht; broekjes waren 2 per set en truitje ook. een donkerroze en lichtroze bij elkaar, beetje sportief ‘huispakje’. Maat 68, dus voor als ze iets groter is. Heel leuk, die lichtroze heeft op achterkant op de bibs 2 hartjes zitten :inlove: oooooooooooooo ze hadden ook een heel leuk geel jasje! zo schattig!
en nu de klapper; ik heb voor mezelf 3 rompertjes gekocht :inlove: :dance: ze waren maar e. 1,95 per stuk en zoooooo leuk! maat 50 LIEF!! onderstaand dus de foto’s van de rompertjes en de boekjes van dikkie dik, kleertjes voor Denise zijn al ingepakt :inlove:
en de rompertjes
Amy, wat schetig allemaal!!
Die Dikkie Dik boekjes zijn ook lief!
Leuk om te geven he. (en om te krijgen!)
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyzzzzzzzzzzzzzzz stelletje kletsmajoren :mrgreen: alweer een nieuw deeltjuhh… gaat lekker snel… heb heel heel wat moeten bij lezen en ben de helft alweer vergeten…
hier is alles redelijk… op 1 ding na… ben mijn stem half kwijt :think: zomaar ineens… was gisteren open dag bij marcel op het werk en het was daar echt koud in de fabriek… 7 graden ofzo en das op mijn keel geslagen… :shock: klink nu heel hees en mijn stem slaat giga over van lage tonen naar hoge tonen… marcel lacht zich rot :mrgreen: …
verder… gaat dus alles redelijk… heb wat last van mijn onderbuik… beetje kramperig en wat stekerige borsten… vet vaag… zal wel goed zijn… zit volgens mij rond mijn ovu of net na mijn ovu… hahaha weet het niet eens :oops: maar met het klussen gaat het goed :thumbup: we wachten rustig af…
Vientje, beterschap meid! Vervelend dat je zo ziek bent geweest!
Had je idd online gezien en als je alles moest bijlezen … dan heb je het nog snel gedaan :mrgreen:
Hoop dat je deze maand wel gewoon een cyclus van 28 dagen hebt.
Esther, whahaha, volgens mij weet je moeder het gewoon …
Heel jammer van het t-shirtje, maar nu gewoon volgend weekend vertellen.
Maandag niet vergeten kamille te kopen, want dat is wel fijn om mee te stomen, geeft toch dat tikkeltje meer dan alleen heet water.
Amy, wat lieeeeeeeeeeeff!! Die rompertjes :inlove:
Jammer dat de setjes voor de kleine al ingepakt zijn, maar aan de rompertjes te zien, zullen ze ook heel schattig geweest zijn.
Moeilijk is dat om de babykleertjes voorbij te lopen he? Ik kijk ook altijd even. Heb ooit een minizwembroekje en minibadpakje gekocht, zo lief. Bleek later dat een collega een tweeling kreeg … een jongen en een meisje. Heb haar het toen cadeau gedaan en zij was er ook weg van.
Missy, balen dat het op je stem geslagen is. Veel beterschap maar. Enne, fijn dat het klussen goed zit! Ben benieuwd eind deze maand
Davina, bij jou zag je dan ook echt wel laat dat je zwanger was zeg! En verder helemaal geen symptomen gehad?
Iedereen eigenlijk een hele fijne avond. Wij hebben nu een verjaardagsdineetje, dus ben hier de eerste uurtjes niet meer te vinden.
Misschien tot later op de avond.
Doei!! :-*
leuke rompertjes :inlove:
morgen gaan we kijken voor een nieuwe voeding hopen maar dat dat het was/is :mrgreen:
dus als alles meezit is er morgen weer een nieuw lijstje
hoe gaat dat ook alweer met die kamille dan, theezakjes? of wat anders?
angel hoop dat het morgen lukt met de pc.
Noémi, veel plezier vanavond!
Missy, balen dat je last van je stem hebt gekregen! hoop dat het gauw over is.
En hoe is het met je nieuwe baan, bevalt het een beetje?
@Esther dat gaat met theezakjes. Heel erg makkelijk gewoon er even doorheen halen.
@Noemi ja ik had helemaal nergens last van en er was ook helemaal niks te zien.
@Amy wat schattig die rompies en dan nog leuke boekjes. Leuk!
@Angel de winkels zijn open bij jullie dus racen naar media markt en die voeding halen. Hoef je je man niet elke keer weg te schoppen en kan je heerlijk computeren wanneer jezelf wil!
@Missy zo dat is echt minder bijna je stem kwijt en dan dat je vriend nog heerlijk elke keer gaat lachen als je stem overslaat fijn!!!
@Ejb heerlijk een vakantie in zuid-frankrijk. Het is zo genieten in dat land en dan niet vergeten om ook heerlijk tot rust te kunnen komen he!
Liefs
Davina
hee, Esther, wat raar dat je dat shirtje nog niet hebt…ik heb m een paar dagen na jou besteld en kreeg gister een mailtje dat ie vandaag zou komen…en hij is er!! Ik hoop voor je dat die van jou ook snel komt!
Dames hier: succes :thumbup:
Zo, ben er weer!
Eten was lekker, maar wel blij dat ik weer thuis ben. Was op een gegeven moment niets anders aan het doen dan gapen :oops:
Proberen niet te laat mijn bed in te gaan vanavond.
Wola, ook raar dat jij het t-shirtje al hebt en Esther nog niet. Wel alletwee bij hetzelfde bedrijf besteld?
Esther, wij hadden vroeger altijd echt van die gedroogde kamille bloemen om te stomen. Weet alleen niet waar we dat kochten en of dat nu nog te koop is.
Angel, hoop dat morgen je pc weer werkt!!
zaterdag op kraamvisite!! :dance: :inlove:
ik had gisteren de rompertjes op bed gelegd, de sokjes die je bij folder van de Babydump kreeg en de koninklijke slofjes… mijn vriend naar boven gehaald, hij vond het zo schattig allemaal :inlove: ik zei tegen hem dat ik zo echt de kriebels kreeg, nou hij ook hoor!
als alles goed gaat en volgens planning (haha), 29 juni 2007 laatste keer ongesteld, 5 april uitgerekend :dance:
kon je het maar zo plannen
Leuk Amy!! En fijn dat je vriend het ook voelt kriebelen!
Oooh, zou zo fijn zijn als je het zo kan plannen, jammer genoeg lukt dat niet. Maarre, we gaan natuurlijk voor jullie dat het wel zo loopt.
En zaterdag al op kraamvisite, leuk!! Nog zo’n klein hummeltje dat je dan (hopelijk) mag vasthouden. Alvast heel veel plezier hoor!
HOI HOI allemaal
Voor diegene die zich niet lekker voelen,BETERschap. vervelend zeg.
Amy leuk he die kleertjes. ik wil ook wel steeds wat kopen(voor mij zelf) maar ik ben nog geen eens zwanger en dan heb ik al baby spullen, me vriend vind dat iets te ver gaan,hahah ben er al zo druk mee.
noemi al :twisted: ??
ik nog niet.
esther balen dat je shirtje nog niet hebt. en je moeder zou het denk ik al wel weten dan, ze zou het wel merken aan je. wel leuk.
ejb heerlijk een vakantie boeken… ik zou er ook wel ff tussen uit willen, maar kan helaas nog niet.
ik ga denk ik vanne week wel even naar de huisarst, maar dan om dat ik een nieuw bultje voel in mij borst. ik heb paar jaar onder controle gestaan bij ziekenhuis elke keer een mammografie en echo. niks aan de hand. maar voel nu wat in mij andere borst en ben denk ik ook al 3 jaar niet meer voor controle geweest, was niet meer nodig. en dan vraag ik gelijk even dingen over mij cyclus en pijn in buik…ow ow ben zo aan het uit stellen, moet gewoon gaan,weet het,maar vind altijd rot om te gaan. :?
groetjes
sabje; ik ben ook nog niet zwanger, maar op aanraden van schoonmoeder toch de rompertjes meegenomen haha! Tja als zij het zelf zegt, dan kan ik het natuurlijk niet laten liggen
veel succes met dat bobbeltje :S vervelend zeg… hopelijk heb je snel uitsluitsel wat het is :S
leuk van je schoonmoeder. ze wil graag oma worden merk al wel. haha
soms denk ik,ik koop gewoon, dan heb ik al dingen als ik zwanger zou raken. dan houd me weer tegen straks duurt het heel lang en is het weer ouderwets wat ik heb gekocht whahah
haha nou ja of het snel ouderwets wordt… als je het zelf maar leuk vind!! en deze rompertjes hebben hoog schattigheidsgehalte (hebben meeste kleertjes wel), dus ik trek ze volgend jaar ook wel aan :inlove:
ja schoonmoeder heeft echt wel in de gaten dat we eea in de planning hebben… alleen wanneer het zover is is nog een verassing ze weet niet dat ik al gestopt ben met de pil, niemand trouwens, behalve mijn vriend en jullie :mrgreen:
Lieve Sabje, ga alsjeblieft deze week naar je huisarts!
Voor dat bultje en omdat je nog steeds niet ongi bent.
Ik zeg die niet om je bang te maken maar hij kan je vast wel verder helpen!
Doen hoor!
Erg he, we kennen elkaar niet eens echt en toch kunnen we bezorgd zijn voor elkaar.
Wola, fijn dat jij het shirtje al wel hebt, gelukkig maar.
Ik dus nog niet, ik had hem besteld op Simplycolors.nl, jij dan?
Ik hoop dat het er morgen is.
Ik voel me nog hetzelfde als gister, nog steeds hoofdpijn en bonkende wang, bukken wil helemaal niet, dan voelt het of m’n kop uit elkaar knalt.
Als Noa straks naar bed gaat ga ik dus ook nog maar even weer plat.
En we moeten vanmiddag ook nog op visite.
Bij vrienden van ons, die hebben we heel lang niet gezien en de afspraak staat al een tijdje, vind het ook lullig om nu nog af te bellen.
Gelukkig wonen ze wel in de buurt dus als het niet gaat gaan we gewoon weer naar huis.
En morgen moet ik werken…
Daar moet ik nog even helemaal niet aan denken…
Nou, we gaan even wat eten en dan Noa naar bed brengen.
doegie
Sabje, bel aub de dokter! Klinkt toch niet goed hoor!
Hier trouwens ook nog steeds geen :evil: . Ik ga morgen naar de HA en hoop dan wat meer duidelijkheid te krijgen, want mijn ongi is nog nooit zo lang weggebleven.
Esther, balen dat je je nog steeds niet beter voelt! Ik hoop dat je snel opknapt. Anders ook eens langs de HA gaan? En desnoods gewoon je werk afbellen morgen hoor!
Enne, toch juist fijn dat we zo bij elkaar betrokken zijn? Hier kunnen we natuurlijk ook dingen neerschrijven die andere nog niet weten of nog niet mogen weten.
heeyz mensen… hier was ik ook weer ff om te lezen wat jullie allemaal mee gemaakt hebben…
@noemi… tis echt vet stom… het valt nu wel weer wat mee met mijn stem maar het is dan ook nog redelijk vroeg op de dag… vind het wel grappig :mrgreen:… en ik kan ook niet wachten tot het einde van de maand… maar ondertussen geniet ik nog mooi even van marcel zijn klusbui
@esther… mijn baantje bevalt prima… binnen 2 uren ben ik alweer klaar haha… ff de post sorteren en dan gelijk rondbrengen… tis erg makkelijk werk maar alle extraatjes kunnen we mooi aan de kant zetten en sparen voor een leuke kinderkamer en meis beterschap…rustig aan doen… en laat je verwennen
@vientje… kan zelf er ook erg om lachen hoor het klint gewoon echt vet stom… vooral het moment dat ik vergeet dat ik last van mijn stem heb en begin mee te zingen… :oops: :mrgreen: :oops: :mrgreen: vet stom klinkt het dan…
@amy… kon het inderdaad maar zo… wat was het leven dan makkelijk te plannen… had ik met je mee gedaan :thumbup:… en die kriebels… ik ke het ik hoef maar een klein kind in de wagen zien liggen en ik ben helemaal verkocht… en ik betrap marcel er de laatste tijd ook op dat hij constant alle kleine kinderen even moet aankijken en moet lachen… zzzzzzzzoooooooooooooo schattig :mrgreen:
@sabje… owh meis… gewoon naar de huisarts gaan… wij zijn in gedachten bij je… hoop zo dat het allemaal meevalt en dat de klachten van positieve aard zijn… ik
voor je…