Esther, daar heb ik m ook besteld
Sabje moet naar de HAā¦wel gaan hoor!
Verder iedereen weer succes :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Missy, toch proberen je stem maar een beetje te sparen.
Fijn dat je baantje meevalt!
Het is hier wel heel erg rustig hoor! Dames, ben dit niet van jullie gewend :mrgreen:
Angel, heb je een voeding kunnen kopen? Werkt je pc weer?
Esther, nog een beetje kunnen stomen vandaag?
Sabje, maandag de huisarts bellen hoor! Ik moet ook, dus dan gaan we āsamenā.
@ sabje, je moet echt wel naar de huisarts gaan.
Kan me voorstellen dat het eng is, maar het is wel verstandig.
@esther, vervelend dat je je nog steeds niet lekker voelt.
@ amy, die kriebels die jij bedoelt herken ik ook.
Iedere keer als ik een baby zie denk ik, zou ik misschien volgend jaar ook?
Ik ga nog geen spulletjes kopen, dat gaat me wat te ver, maar af en toe kijken doe ik ook wel.
Als het goed is vandaag mijn ei.
Vanavond maar weer testen.
Vandaag voor het eerst een midstreamtest, die lijken me makkelijker in gebruik.
Succes met testen Lotte! Hoop dat de nieuwe testen makkelijker en duidelijker zijn!
Weet iemand eigenlijk, is een bloedtest altijd juist? Dus om te zien of je zwanger bent?
volgens mij wel⦠ik weet het niet 100% zekerā¦
helloww
lotte spannend zou voor je duimen.
Ik ga morgen de dokter bellen. alles zou wel goed zijn,maar ff voor de check!
volgens mij is bloedtest altijd 100%
angel is je compie al weer klaar offf?
groetjes
ff iets testen
Ja, dacht ook wel dat bloedtest 100% zekerheid bood hoor, maar toch even dubbelchecken.
Sabje, goed dat je de dokter belt! Hopelijk kan je morgen meteen terecht. Laat je wat weten?
Angel, hoe is het met je pc? Aangezien je vandaag nog niet online bent geweest, vrees ik er een beetje voor
Esther, beetje kunnen rusten nadat jullie op visite zijn geweest? Hoop dat het een beetje meeviel. Nog kunnen stomen?
Morgen maar meteen kamille kopen, dan kan je meerdere keren per dag stomen. En anders ook maar de dokter bellen hoor!
Ohja, en ik dat het t-shirtje er morgen is!
EJ, hebben jullie de vakantie kunnen boeken?
Lotte, hoe was de test?
Vientje, alles ok? Ben jij trouwens weer helemaal beter?
Ik duik mijn bedje in, morgen weer werken en in de middag naar de dokter. Laat het jullie wel weten.
Weltrusten :-*
zo ben ik ff snelā¦
we hebben geen id meer wat er met me comp is voeding is het dus niet aangezien we die van me hubbie erop hebben gezet
we denken nu aan het moederbord maar goed dat gaan we verder niet meer uitproberen
ik zit nu wel gelukkig met mijn schijf op hubbie zān comp dus morgen ga ik het lijstje aanpassen
oh en morgen ga ik alles terug lezen ben moe ben verkouden/grieperig geworden
goede morgen deze maandag morgen⦠hoest nou met iedereen⦠tis hier erg rustig⦠helllllllooooooooooooooooooowwwwwwwwwwww waar zijn jullie⦠naja⦠dan ga ik nog maar een potje yatzee spelen⦠tot lezensssss :mrgreen:
jullie gaan echt veel te snel hoor!!
ik probeer alle topics waar ik in schijf bij te houden, maar dat valt niet mee.
heb gelezen over een nod die uitblijft zonder positieve test, en een knobbeltje. veel sucees bij de HA
anna is momenteel niet echt gemakkelijk, en hangt bijna de hele dag aan mijn been. Ik heb haar nu even in de box geparkeerd, samen met bumba op de tv, om even tijd voor mijzelf te hebben. Tot nu toe lijkt ze het te pikken
zaterdag haar eerste schoentjes wezen kopen, ze vindt het verschrikkelijk, maar met sloffen buiten is natuurlijk helemaal niet te doen.
Ik vind het wel stoer hoor, die schoentjes, maar het gaat me allemaal wel iets te snel. ik snuffel nu met de uitverkoop dus ook weer lekker verder tussen de kleine maatjes⦠je kan het maar alvast ik huis hebben nietwaar???
iemand vroeg me nog (jaja enkele paginas terug) of we serieus aan het klussen waren, ja dat doen we, al blijf ik steeds weer twijfel voelen. ben zo bang dat we het financieel allemaal niet rond kunnen breien... bovendien zegt iedeeren ons "goh, als er een tweede komt zullen jullie vast wel gaan verhuizen"en "het zal wel krap zijn zo met z
n drietjes in jullie huisje". Ik weet dat ik me niet veel aan moet trekken van wat ander zeggen, maar het zet me wel aan het denken. Manlief heeft daar geen last van. ik wou dat ik er zo onbezorgd tegen aan kon kijkenā¦
jah je kan krap in knus vertalen⦠zolang jij en je man er niet veel last van hebben is er niets aan de hand en zeker niet omdat als er een 2e komt de kinderen nog klein zijn⦠en anders zou ik het er met je man over hebben om misschien alsvast de huizenmarkt te verkennen of kijken of er nog verbouwingsmogelijkheden zijn in dit huisā¦
tja, verbouwen, of verhuizen is geen optie, we maken elke maand ons geld tot op de cent nauwkeurig op (zit erg weinig speling in)
dus voor mij de keuze, of een tweede in dit huis, of geen tweedeā¦
eigenlijk is de keuze al gemaakt, maar waarom twijfel ik dan toch soms zo??
zo lijstje is weer aangepast :mrgreen:
Hallo allemaal
Ik heb de dokter nog niet gebelt vandaag, ga ik morgen doen, haha jullie zouden wel denken zei je gister ook :oops: , maar doe het echt morgen.
fietje denk als vrouw, dat we ons veel drukke maken dan de mannen. ik zat ook te twijfel zouden we het financieel wel kunnen. we hebben beide alle 2 goede lonen en maken nu idd ook vaak veel op, wat eigenlijk niet nodig is. me vriend zei tegen mij er zijn mensen die leven maar van 1 loon of van de steun en die hebben toch ook wel kinderen en redden zich toch ook wel, waarom wij dan niet met 2 lonen. me zus zei tegen mij als je kindje krijgt dan ga je heel anders leven. nu ben je met ze 2 en maakt het allemaal nog niet zoveel uit en gooi je soms geld over de balk. maar als je kleine hebt word je je er veel bewuste van⦠en een klein huis is niet erg. net wat missy zegt misschien is het nog veel knusse. ik ben ook wel zo type dat ik er over na denk wat de buiten wereld zegt, maar als jij en je vriend/man die keuze hebben gemaakt om er 2e bij te nemen dan trek je asjeblief nu zoveel aan van de anderen, als jullie je zo gelukkig voelen en graag 2e er bij willen dan moet je dat gewoon doen.
als je heel erg twijfelt misschien dan er nog even goed over na denken en samen met je man er over hebben.
moet straks werken ook nog slaapdienst en daarna vergadering, dus lang dagje voor me.
groetjes
@Fietje wrote:
iemand vroeg me nog (jaja enkele paginas terug) of we serieus aan het klussen waren, ja dat doen we, al blijf ik steeds weer twijfel voelen. ben zo bang dat we het financieel allemaal niet rond kunnen breien... bovendien zegt iedeeren ons "goh, als er een tweede komt zullen jullie vast wel gaan verhuizen"en "het zal wel krap zijn zo met z
n drietjes in jullie huisje". Ik weet dat ik me niet veel aan moet trekken van wat ander zeggen, maar het zet me wel aan het denken. Manlief heeft daar geen last van. ik wou dat ik er zo onbezorgd tegen aan kon kijkenā¦
@sabje25 wrote:
fietje denk als vrouw, dat we ons veel drukke maken dan de mannen. ik zat ook te twijfel zouden we het financieel wel kunnen. we hebben beide alle 2 goede lonen en maken nu idd ook vaak veel op, wat eigenlijk niet nodig is. me vriend zei tegen mij er zijn mensen die leven maar van 1 loon of van de steun en die hebben toch ook wel kinderen en redden zich toch ook wel, waarom wij dan niet met 2 lonen. me zus zei tegen mij als je kindje krijgt dan ga je heel anders leven. nu ben je met ze 2 en maakt het allemaal nog niet zoveel uit en gooi je soms geld over de balk. maar als je kleine hebt word je je er veel bewuste van⦠en een klein huis is niet erg. net wat missy zegt misschien is het nog veel knusse. ik ben ook wel zo type dat ik er over na denk wat de buiten wereld zegt, maar als jij en je vriend/man die keuze hebben gemaakt om er 2e bij te nemen dan trek je asjeblief nu zoveel aan van de anderen, als jullie je zo gelukkig voelen en graag 2e er bij willen dan moet je dat gewoon doen.
als je heel erg twijfelt misschien dan er nog even goed over na denken en samen met je man er over hebben.
hier is opzich ook nog wel twijfel ook op financieel gebied maar die twijfel komt niet van mij maar van hubbie :think: :lol: :lol:
hier is vooral de twijfel omdat we 2 huizen hebben maar mag toch hopen dat dat huis verkocht is over minimaal 9 maanden

misschien hebben jullie iets aan dit topic

Sabje: wel de dokter gaan bellen hoor niet meer uitstellen morgen

Zo, hier ben ik even gauw, ik zit op mān werk.
Sabje, wel bellen hoor morgen!
En Noemi hoe was het vandaag bij de huisarts?
Angel, balen dat je pc nog niet weer klaar is, dat schiet niet opā¦
Wij zitten thuis ook met de ruimte hoor, beneden is groot zat, maar boven hebben we nu maar een klein kamertje over en daar moet Noa dus heen als de beeb komt.
er past net een bed in en een kleine kast (ivm schuine wand).
Maar goed ik heb geen zin en geld om eerst te gaan verbouwen.
Ik ben wel van plan om dat kamertje helemaal op te leuken, princessen behang/dekbed enz. echt een meidenkamer moet het worden.
Ik ben nog steeds ziekig, nog steeds hoofdpijn.
Heb net de huisarts gebeld en hij zei: het klinkt als een voorhoofdsholteontsteking, hij zou een kuur klaarleggen bij de apotheek dus die ga ik straks ophalen.
natuurlijk wel 1 die ik nu mag hebben.
Zegt ie: zoān kuur die je krijgt als je zwanger bent is wel anders en ivm de zwangerschap heb je dan wel kans op een āschimmeltjeā.
Dus als je ājeuk krijgt van onderenā moet je maar even bellen.
Whaahaaha, moest inwendig wel even lachen.
is een oude dokter die bijna met pensioen gaat, grappig hoe die dat zegt!
stomen heb ik gister nog gedaan, met alleen water.
die kamille moet ik nog halen.
Het shirtje is er nog niet.
heb gister een mail gestuurd naar Simplycolors en zei zeggen dat het vandaag verstuurd word, dus niet binnen 5 dagen bij mij maar 1,5 week.
wel balen, we hadden het anders gister ofzo aan mān ouders willen vertellen.
Hopelijk is het er morgen!
Zo, ik ga nog even verder werken, ben half 5 vrij.
doegie!
Esther: jeetje balen dat het shirtje er nog niet is hopen maar dat hij er morgen wel is dan
en hopen maar dat dat kuurtje helpt en je er geen jeuk van krijgt :lol: :lol:
ooooooooooooooo ik heb tegen mijn bijholteontsteking ook een kuur gehad, maar kreeg daar dus de genoemde bijwerking van, jeuk van onderen!! kreeg daar dus ook weer zalf voor :S
echt irritant hoor!!!