Sabje, morgen echt wel bellen hoor!
Angel, goed kijken of een nieuw moederbord niet duurder is dan een nieuwe pc!
Esther, balen dat het shirtje er nu nog niet is! Hoop echt dat het morgen in de bus ligt.
Duim dat je geen jeuk van onderen krijgt (whiehie, wel leuk gezegd), want dat is wel balen zeg!
Fietje, niets aantrekken van de buitenwereld. Ok, dan is het wat krapper, maar wel stukken knusser. Gewoon doen hoor!
Esther, Noa heeft toch nog niet veel ruimte nodig, dus het kamertje zal groot genoeg zijn. Desnoods aan de hoge kant een hoogslaper zetten, dan heb je meteen een bureautje onder dat bed.
Ben dus net terug van de HA. Zij denkt ook dat ik niet zwanger ben en ze denkt dat het wel erg lang zou kunnen gaan duren voordat we uberhaupt zwanger zijn Even balen dus. Wel bloed afgenomen en woensdag hoor ik dan de uitslag. Zij zei dat van die plassticks niet echt nauwkeurig zijn … maar bij jullie was het ook allemaal positief, dus waarom is het dan niet nauwkeurig?
Het uitblijven van mijn ongi kan door stress komen of gewoon omdat mijn cyclus overhoop ligt. Als ik over een maand nog geen ongi heb, dan moet ik terugkomen. Mja, ben dus eigenlijk niet veel wijzer geworden …
Noemi: nieuw moederbord is wel goedkoper maar de plannen om laptops te nemen is er al een tijdje
Noemi: jammer dat je niet wijzer ben geworden van de ha hoop dat je snel duidelijkheid hebt
Hoi allemaal,
Hier weer een verslag van mijn ovu-test.
Gisteren voor het eerst een midstreamtest gedaan.
Was ik daar maar eerder mee begonnen, want ze zijn eel makkelijker in gebruik.
Gewoon over een staafje plassen.
Ik zag bijna meteen een vaag 2e streepje, helaas bleef hij vaag.
Kon het niet laten om vanmiddag al weer te testen.
Met hetzelfde resultaat.
Gisteren ook iets draderig slijm gezien, dus er zit echt wel ene ei aan te komen.
Alleen jammer dat de test nog niet positief was, want dat betekend dat mijn n od waarschijnlijk ook later is. :wall:
Lotte: hm… misschien morgen duidelijkere streep?
heb geen verstand van die tests
jeetje wat stil hier…
die rompertjes… :inlove: ik pak ze elke avond even uit de kast om ze te bekijken en te knuffelen… :inlove: :oops: :shifty: :silenced: :roll:
stom he :mrgreen:
Haha, die Amy! Lief zijn die rompertjes he?!
Lotte, balen dat het nog steeds een vaag streepje is. Toch maar weer doortesten dan. Succes ermee!
Angel, hmm, laptops … zo ontzettend handig :mrgreen:
(heb er hier ook eentje)
Mja, baal echt dat ik niets wijzer ben geworden. Nu natuurlijk nog even woensdag afwachten, maar die bloedtest gaat ook zeker negatief zijn. De HA zei al dat aangezien ik helemaal geen zwangerschapskwaaltjes heb en al sinds 9 december geen ongi meer gehad heb, dat ik niet zwanger kan zijn.
Bah!! Ik kruip mijn bedje maar in
Weltrusten allemaal :-*
Eindelijk goed nieuws van deze kant.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet meer trouw elke dag om dezelfde tijd test, maar vanmorgen was de ovu-test dan echt positief.
2 dagen later dan dat ik gehoopt had, maar ik weet nu wel dat ik een eisprong heb.
Vind het wel balen dat ik nu waarschijnlijk ook 2 dagen later ongi wordt.
Dat zou betekenen dat deze cyclus 34 dagen is.
Maar misschien is dat ook wel helemaal niet zo.
Rustig afwachten maar weer.
Stom he, ik ben blij met een positieve test, en we gaan nog niet eens voor het eggie.
Ik voel volgens mij ook niks wat op een eisprong duidt, want daarvoor ben ik gaan testen.
De volgende ronde ga ik in ieder geval niet testen.
Lotte: fijn dat je nu weet wanneer je eisprong is maar als ik zo naar je banner kijk is je eisprong maar 1 dag later :think:
he lotte wat fijn dat je weet wanneer je eisprong is :mrgreen: kennis vooraf is altijd handig :thumbup:
noemi… goh wat balen zeg had zo gehoopt dat je toch zwanger was… ik hoop voor je dat je ongi snel komt… wat ik me wel afvraag is waarom het voor jullie moeilijk zal worden om zwanger te worden…
tis hier rustig vandaag… heb valetijns inkopen gedaan… haha ga niet zeggen wat ik heb gekocht want marcel lest hier ook op het forum… haha die is ook kok verslaafd geworden… :inlove: dus dat horen jullie dan morgen wel :thumbup: zal nu ff snel de vaatwasser uit en in ruimen en ff wat eten… oant straks
Hallo dames,
mag ik hier mee komen kletsen?
Ik ben Hellen, 28 jaar oud, vrouw van Bert en moeder van Dionne (9-8-06).
Vanochtend vond mijn man het toch wel tijd om aan een brusje te gaan denken. (ik wilde al een paar weekjes :oops: )
Dus vanaf morgen blijft de pil in de kast liggen.
Erg snel verwacht ik wel niet dat ik zwanger zal worden. Ik geef nog borstvoeding, al ben ik wel net begonnen met afbouwen. En heb tijdens de borstveodingsperiode de pil (cerazette) geslikt.
Een NOD heb ik geen idee van, aangezien ik nog niet ongi ben geweest.
Een brusje heeft geen haast, maar zou wel welkom zijn.
Ik ga proberen jullie te volgen en regelmatig mee te kletsen. Al zal ik er eerst even in moeten komen.
hellen welkom hier… hoop dat je het hier gezellig gaat vinden… :thumbup:
Hellen welkom en je staat erbij hoor op het lijstje :mrgreen:
dankjullie wel. ga mijn best doen om jullie allemaal ook in de gatente houden.
haha… doe maar rustig aan hoor… ben hier alweer een tijdje en ik heb er zelfs moeite mee… we hebben hier een groepje kletstantes… :thumbup: :thumbup: haha… en gezellig :mrgreen:
heeyz ejb… hoest daar bij jouw… zag op het lijstje bij je NOD 11-02-07 staan testdatum ivm bevalling… al iets nieuws te melden rond je NOD…???
@Missygirl1983 wrote:
heeyz ejb… hoest daar bij jouw… zag op het lijstje bij je NOD 11-02-07 staan testdatum ivm bevalling… al iets nieuws te melden rond je NOD…???
bv = borstvoeding

maar idd al een positieve test :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
whahahahahaha ben ik ff een blonde kip :oops: :oops: :oops:
Hallo allemaal
welkom hellen.gezellig dat je mee komt kletsen
Noemi erg vervelend voor je, dat je niet veel aan je ha bezoek heb gehad. je lichaam moet gewoon even op gang komen, de 1 doet er iets langer over dan de ander.
we komen er wel
ik ben ook naar de ha geweest, en hij moest wel lachen dat ik me nu al zorgen maakte over me ongie, hij zei dat het bij sommige wel half jaar kan duren en dat dat niet erg is. laatst schreef iemand dat je wel ongie konden worden zonder eiersprong dit is alleen het geval als je de pil slikt, als je nu ongie word heb je ook een eiersprong gehad.en bij de dianne 35 pil hoeft je niet af te bouwen,huisarts moest echt lache,ik zelf ook wel beetje. de pil is met 2 dagen uit je lichaam,duurt mss wat lange dat je lichaam de stoffen zelf aan maakt. dit heb de huisarts me allemaal uitgelegd…zere buik kan komen om het op gang te komen van ongie,hij heeft me buik na gevoeld.
voor bultje in me borst krijg ik weer een mammo en echo, geef me wel fijn gevoel,maar tegelijker tijd wel weer heel eng.
esther vervelend dat je voorholtonsteking heb en ik hoop voor je dat er geen schimmeltjes komen, ooooooooooooooo jeukkkkk iehhh.
vervelend dat het shirtje er nog niet is.
angel&luna je had het over een positieve test, begrijp hem niet zo goed ben ke zwanger ?:lol:
leuk he die baby kleertjes ik zou ze ook elke keer pakken hoor en bewonderen,het is maar goed dat ik nog niks heb gekocht,ben ik er nog drukke mee.
ik moet gaan ff me vriendje ophalen,
groetjes