Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 4)

Hallo allemaal,

@ marlijn, welkom hier en veel lees/schrijf-plezier.

@ esther, ben erg benieuwd hoe je ouders reageren als ze noa in het shirtje zien.

Ik heb eigenlijk geen nieuws, wacht rustig op mijn nod.

heeyz peeps…ff snel een reactie van mij

@esther… nee we doen verder eigelijk niets bijzonders toch vanwege geld gebrek… en wat ik nu heb gedaan was niet duur dus vandaar… plus komt e bij dat ik het heerlijk vind om in de keuken te staan en te bakken en te koken… en marcel wilde vanaaf graag patat eten dus jah als dat zijn valentijnswens is :mrgreen: uit eten vind ik ook altijd heel leuk gezellig lekker tijd met z’n tweeen… heerlijk… en ben benieuwd naar het shirtje van noa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@angel… hoop dat hij het ook leuk/lekker vind :wink: haha idd soms zijn ze erg onhandig die mannen… maar toch lief dat ie geduldig gewacht heeft :mrgreen:

@marlijn… welkom hier ik hoop dat het voor jouw een vruchtbare tijd mag worden bij ons… en ik snap je onzekerheid maar mijn tip is omdat los te laten… ik heb het ook gehad en het is erg vervelend want je zit alstijd na te denken en das ook niet goed… gewoon heerlijk genieten van jullie gezinnetje en van elkaar en dan komt de beeb vanzelf… :thumbup:

@noemi… zal een foto maken vanaaf… :thumbup: samen met marcel… :inlove:

@ lotte… haha zo zit ik verder ook moet ook nog 11 dagen wachten :mrgreen: duurt dan lang he…

nou ik zal ff verder sneupen op het forum… oant moarn :inlove:

heeyz peeps…nou we hebben elkaar ff verrast met een kleinigheidje… de taart is minder goed gelukt maar hij vond het heeeeellll lief en heeeeeel lekker :inlove:

ik heb een hele mooie bos bloemen gekregen en 2 lieve kaartjes :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: … zal ff proberen of ik de foto’s er bij krijg…

Marlijn, jeetje jij ook al een trombose gehad van de pil? Ik ook! Maar dan een longembolie (na nog geen 4 maanden pilgebruik). Had niet veel gescheeld of ik had hier niet meer gezeten.

Heb jij tijdens je zwangerschap bloedverdunners moeten nemen? Ze zeggen dat ik dat wel moet doen, dus loop sowieso bij de gyn. Moet de hele zwangerschap + 3 maanden daarna eparineprikken krijgen (is bloedverdunner).

Nouja, aangezien ik dus ook geen pil kon, ook naar de spiraal gegaan en dat was fijn (nergens last van gehad).

Pff, ga nu de dokter bellen voor de uitslag … :shifty:

hier een paar foto’s… :inlove: marcel zijn valentijnscadeau’s

Moet over 15 minuten terugbellen :shifty: :shifty: :shifty:

Missy, mooie taart hoor!

Wat was er niet goed aan gelukt?

En wat een grote kaart! Gaaf!

Lotte, nog bezig met de ovulatietesten?

hier de kaart voor marcel…

ik had de taart anders in gedachten… maar hij smaakt heerlijk…

hier de foto’s van mijn cadeau’s van marcel…

lief he… die vent van mij

Net HA aan de foon gehad, uitslag is negatief :cry:

Had het wel verwacht, maar het is toch even schrikken.

Pfff, waarom werkt mijn lichaam nou niet naar behoren??

Sorry voor het ego berichtje :oops:

aaaaah Noemie… BALEN!!!:cry: Dikke knuffel voor jou! :hug:

Missygirl, lief van je mannetje! Zo is valentijn erg leuk! Wij doen er niks aan…

Lotte, spannend hoor!! :pray:

Welkom nieuwe dames!

Angel,hoe is het met jullie? En je pc, is alles weer verholpen??

Hier alles goed, nog even dam heb ik ook mijn nod,ben benieuwd, maar denk het niet…

Noemi: balen hoor hopen maar dat je ongie nu snel komt en regelmatig word :hug:

Missygirl: leuke taart en kaarten hoor :smiley:

Mamma_: nee we hebben mijn comp maar opgegeven staa nu op zolder :smiley:

Media Markt heeft een laptop voor €499.- :shifty:

hallo meiden!

hier weinig nieuws aan het front… gisteren had ik dus de eerste pil weer moeten slikken, wel apart hoor als je dat niet doet :slight_smile: kreeg gisteren ook weer foldertje van de Burgerhout, dus weer eventjes gekeken naar alle leuke dingetjes

wat ik me afvroeg, hoe snel merkten jullie aan je lichaam dat je met de pil was gestopt en je lichaam dat aangaf?

@ helen en marlijn; welkom!!

@ noémi; balen zeg :frowning: big hug :hug:

@ esther; leuk dat shirtje binnen is! Ben benieuwd!

@ missy; leuke foto’s :wink:

groetjes!

Missygirl, wat zijn jullie lief voor elkaar zeg! wat een grote kaart, mooie bloemen en wat een super taart! lekker hoor. Ziet er echt mooi uit!

Wij doen nu niks… erwin had met Noa en mij wel uit eten gewild vanavond maar ik voel me nog helemaal niet lekker dus dat doen we maar een andere keer, of we gaan een keer met Noa naar de Ballenbak ergens.

Maar ik wil ook wel een keer weer alleen met erwin uit eten, dat doen we ook nooit.

Noémi wat :cry: dat de bloedtest ook negatief was, balen zeg.

Nu hoop ik echt dat je gewoon snel ongi word, dan weet je in ieder geval dat er wat gebeurd. dikke :hug:

Angel, balen dat je pc het niet overleefd heeft, jammer hoor.

Ik ben steeds misselijk bij vlagen, het is het fijnste als ik op mijn rechterzij lig, dus ik lig steeds op de bank.

Ik blijf morgen ook thuis van m’n werk. M’n moeder heeft Noa al opgehaald dus ik kan morgen een keer uitslapen!

M’n moeder weet het!

ze kwam noa net op halen en toen heb ik haar het shirtje aan gedaan, ze was heel verrast maar meer om wat er op het shirtje staat dan het feit dat ik zwanger ben want dat had ze idd al door.

ze kon het aan me zien zei ze (in m’n gezicht).

M’n vader moet nog even wachten, hij is chauffeur en komt vannacht niet thuis.

Dat is wel jammer.

Toen Noa geboren werd was hij er ook niet. Toen belde ik hem in de vrachtwagen en was hij zo blij! maar hij baalde zo dat hij niet in de buurt was, toen kwam hij pas de volgende dag.

En m’n broertje is ook chauffeur en hij was helemaal ver weg.

Noa is op dinsdag geboren en hij kon pas vrijdagavond komen kijken toen hij terug was.

dat is het nadeel van dat beroep…

Nou, ik ga even een koppie thee zetten.

toedels!

hee Esther!

Vervelend he, die misselijkheid… Ik ben bij alledrie wel 4-5 maanden ziekn geweest en veel spugen :frowning: Was je bij Noa ook ziek?

Fijn dat je mama het al weet, kan ze je ook helpen met bepaalde dingen.

Jammer dat je papa en je broer zo veel weg zijn… Moet je papa nog lang werken?

Haha, die moeders ook, ze zien alles meteen!

:-*

Hee mama,

mijn vader is nog maar 53 en mijn moeder 50.

dus mijn vader moet nog wel wat jaren werken…

ik ben ook blij dat ze het weet, ze belde net nog om te vragen of ik deze antibiotica nu wel mag hebben. (voor m’n bijholteontsteking)

ik had de huisarts natuurlijk wel verteld dat ik zwanger ben, dus deze kuur mag ik.

ze is gelijk heel bezorgd enzo.

Bij noa ben ik in de 7e week heel ziek geweest, ik hield niks binnen, moest naar de dokter, urine controleren op kytonen ofzo (?)

als die in je urine zitten betekend dat dat je aan het afvallen bent en die stoffen zijn slecht voor de baby.

Je kunt dan ook uitdrogen.

toen kreeg ik speciale zetpillen tegen de misselijkheid.

dat hielp wel.

ik was daarna alleen nog 's ochtens " gammel" en moest regelmatig wat eten om me niet flauw te voelen zeg maar.

verder heb ik een goede zwangerschap gehad, niet weer ziek geweest.

Ik hoop echt niet dat ik weer zo misselijk word dat ik niks binnen kan houden. Ik kon toen nog geen slokje water binnen houden, dat kwam er zo weer uit.

als ik daar nog aan denk…

bah

ik ga nog een kopje thee maken.

Ja, goed drinken hoor! Gaat het al wat beter nu je ab hebt?

Lekkere jonge ouders heb je!!

Ik was zelf ook voor het eerst mama toen ik net 21 was, dus als Mel 16 is ben ik 37 en kunnen we samen stappen :inlove: Wil ze dan vast niet hihi

Beterschap!!

Mijn moeder was 20 toen ze trouwde en 21 toen ze mij kreeg.

Dus lekker jong ja, daar ben ik ook heel blij mee.

Jij was dan idd ook lekker jong mama.

Toen ik 21 was kende ik erwin nog niet, dus dat lukt mij niet, hihi.

De hoofdpijn is wel minder door de ab maar m’n neus is nog steeds elke keer verstopt, heel irritant. Ik klink ook nog verkouden.

En voel me belabberd maar weet dus niet goed of het griep is of van de zwangerschap komt.

Ja en ben nog erg jong! 8) Ik word over 2 weken 28…

Vast een combi van beiden…(je belabberd zijn)

Wij gaan vroeg naar bed, lekker tv kijken heerlijk!

Welterusten voor straks!

:-*

Esther, fijn dat je moeder het nu weet! Is toch een opluchting en kan ze met verschillende dingen helpen of even bijspringen.

Ook heerlijk dat Noa bij je ouders mag slapen. Nachtje alleen en morgen uit kunnen slapen zal deugd doen.