Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 4)

wie kan er hier pendelen? haha wie wil dat is doen voor sabje

haha

En voor mij :mrgreen:

Heb EJ even een pm’tje gestuurd en gevraagd of alles goed is.

Misschien is ze ook wel ziek? Internetprobs? Je weet het niet he :?

Esther, foliumzuur is ook om zwanger te worden.

Slik ik nu ook.

Hoop dat je schoonzusje ook mag stoppen met de medicatie. Is het al lang geleden dat ze die longembolie gehad heeft?

En is Noa weer thuis? Heb je een beetje kunnen uitslapen?

ja ik weet dat foliumzuur daar ook voo ris, ik slik het ook, daarom vond ik het zo raar dat ik zag dat zij dat daar voor moet slikken.

die embolie was 3 jaar terug ofzo.

Noa is weer thuis, die slaapt lekker.

was fijn vandaag, lekker rustig aan gedaan!

esther denk je dat je schoonzus ook bezig is voor een kleine?

nee joh, echt niet hoor!

ze is nog maar 19 en m’n broer woont nog thuis, ze hebben nog geen plannen in die richting, ze heeft spiraaltje (pil mag niet)

ow zo hahaha,ik dacht foliumzuur

ja Sabje, we hebben het ook over Foliumzuur, maar zij moet dat slikken van haar arts ivm die embolie die ze heeft gehad

ik weet ook niet precies waar het voo ris, vast iets met bloed verdunnen ofzo…

vandaar!

ff csi kijken, mss tot straks

ik heb net gehoord dat je monnikenpeper moet gebruiken om de cyclus op gang te maken en dan regelmatige cyclus krijgt. kun je kopen bij de apotheek.

iemand nog meer van gehoord

Net even een heerlijk warme douche genomen. Knap je echt van op!

Monnikenpeper? Nee, nog niet van gehoord.

Sabje, ik zou nu natuurlijk kunnen tempen, maar dan weet ik nog mijn cyclus niet echt :think: Nouja, nog maar even aankijken, kan er altijd nog mee beginnen.

Esther, foliumzuur wordt wel vaker “voorgeschreven”. Staat ook in de bijsluiter. Oudere mensen kunnen het ook innemen als ze een tekort van iets hebben (geloof iets van vitaminen). Heb ergens in het eerste deel van de kwartaalstoppers de bijsluiter overgeschreven.

Angel, hoe voel je je? Is de pijn gezakt?

angel pijn? heb ik iets gemist vandaag?

foliumzuur is te kort aan vitamine b12

sommige mensen komen daar te kort aan.

noemi ik zou gewoon gaan tempen hoor. en ik denk dat ik me iets verder laat informeren of die pepper,haha

van dat peper nog wat had ik nog nooit gehoord.

en ook niet dat foliumzuur voor nog meer dingen goed is.

hopen dat het helpt voor degenen die dat moeten slikken!

Ik ga m’n bed in, ik gaap me helemaal te pletter!

tot morgen en welterusten!

esther slaap lekker… is alleen maar goed als je genoeg rust neemt

Weltrusten Esther!

Hihi, Sab, als jij nou navraag doet naar die monnikenpeper, dan hoor ik het daarna wel toch?! :mrgreen: Weet ik meteen of het ook wat voor mij is.

Mja, wil nog even afwachten of ik deze week mijn ongi nog krijg of niet. Zoniet, dan zal ik wel beginnen met tempen denk ik.

Angel haar kies is opnieuw gevuld (of moest gevuld, even vergeten).

ow jah klopt weet het weer,hij was gevuldd.

k zou wel is ff navraag doen en dan hoor je van me. ik kijk even of het me morgen lukt.

Ja, is goed. Ook even vragen of je dat gewoon zomaar mag innemen of niet. Denk dat het voor jou wel beter is om nog te wachten. Eerst maar duidelijkheid hebben voor positief of negatief.

Anders toch een bloedtest laten doen, dan weet je het zeker.

je mag het oook gebruiken tijdens de zwangerschap

Ehm, maar als het is voor het op gang brengen van de cyclus, dan lijkt me dat niet goed om tijdens de zwangerschap in te nemen :think:

Ik duik ook mijn bed in. Weltrusten allemaal! :-*

nog steeds pijn :frowning: denk echt door die klem die om me kies heeft gezeten (geen id waar die voor diende…) maar goed die deed echt pijn wou bijna alsnog om verdoving vragen…

ik hoop maar dat het morgen over is

nooit gehoord van monnikenpeper