hihi! Dank je wel!! Ik heb een heerlijke verjaardag gehad! Vanochtend al meteen het cadeautje van manlief gekregen. Hij heeft het boek “Zwanger worden; Handboek voor kinderwensers en twijfelaars” voor me gekocht! Nou, dat vind ik wel erg leuk! :mrgreen: :mrgreen:
Daarna nog even lekker omgedraaid (ik had barstende koppijn). Gelukkig was dat behoorlijk gezakt toen ik eindelijk opstond. 's Ochtends nog wat boodschappen gedaan en 's middags naar m’n ouders toe. Daar was ook m’n zus met haar tweeling. Dus dat was wel heel gezellig! En 's avonds lekker met z’n allen (inclusief manlief) uit eten naar de pannenkoekenboerderij! :mrgreen:
En nu weer lekker thuis even relaxen!
Angel, ik ben benieuwd wanneer je wat hoort over je oude huis. Is toch jammer dat je er niets over hoort.
Succes bij de gyn morgen, Noemi!
Kim, ik hoop dat je gauw je :twisted: krijgt. Wat jammer dat het zo lang duurt. En anders inderdaad naar de HA!
Esther, beterschap!!!
Edith-jose, fijn dat je weer wat hebt kunnen slapen en dat Elliot zich alweer wat beter voelt!
Nog even geduld Lotte. Ik hoop dat hij gauw overstag gaat. Het lastige is vaak (wat ik dan hoor) dat als het kind er eindelijk is de man het geweldig vindt en eigenlijk vindt dat het wel eerder had mogen komen!
Sorry als ik iemand vergeten ben!!
heeeyz peeps… hier was ik ook weer ff… vandaag druk druk druk gehad… moest ff oppassen bij mijn oom en tante… ff gezellig met mijn 2 neefjes en nichtje gek doen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hen al helemaal zin in een klein beebje… vooral als ik marcel met de kinderen zie… wist niet dat ik spontaan nog verliefder kon worden dan dat ik al was :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
lady C gefeliciteerd met je verjaardag ik las dat je een super dag hebt gehad en wens je nog verder een super avond toe…
lotte ik zou toch idd gewoon met je vriend gaan praten ter hoogte van je NOD want stel je voor dat het nu wel raak zou zijn dan overval je hem ook wat denk ik :think: :think: en vertel hem gewoon dat het wel een jaar duren kan voordat je zwanger bent…
angel&luna… idd maar ff bellen… als ze jouw niet bellen dan jij hun maar toch…
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: LadyC, bedoelde natuurlijk jouw verjaardag. Het happy birthday liedje was dus voor jou :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
EJ, idd nieuwe digitale camera. Vorige is stuk (na nog geen 2 jaar), lcd schermpje blijft zwart, reparatiekosten 180 euro :shock: Tja, dan kopen we liever een nieuwe die meer kan en weer stukken beter is.
Fijn dat Elliott weer goed geslapen heeft. Hoop dat hij snel helemaal opgeknapt is.
Angel, balen dat je nog niets van het huis weet. Morgen maar even aan de oren van de makelaar trekken.
Kim, groot gelijk om naar de HA te gaan hoor. Anders is er geen vooruitgang en ben je gewoon je “tijd aan het verdoen”.
Eten bij schoonzusje was heel gezellig en lekker.
Goedenavond allen
Lady c GEFELICITEEERD
Noemi je had het over cyclus op wekken,kan de huisarts dat dan?
Ben benieuwd wat je gyn morgen zegt, en je niet af laten schepen, zijn ze tegenwoordig ook goed in.
Esther ooo wat vervelend misselijk zijn, ik hoop dat het gauw over gaat.
angel morgen idd gewoon bellen, hoe het er voor staat.
lotte Ik hoop dat het gelijk raak is :thumbup: :lol:
ik ga nu slapen heb lange dag achter de rug en ben net pas thuis van werken, :shock:
morgen school :sick: haha erguhhh.
hier verder nog niks van :twisted: te merken :thumbdown:
slaap lekker allemaal
groetjes sab
Lief dat jullie allemaal zo met me meeleven.
Ik heb uiteraard al vanalles aangehaald tijdens gesprekken met mijn vriend.
Het vreemde is dat hij toen ik met de pil stopte zoiets had van, we gaan geen condooms gebruiken, die rotdingen, als het zo moet zijn is het zo.
Ik wilde graag eerst ontpillen, dus daarom zijn we niet meteen voor het eggie gegaan.
Nu wil ik wel graag voor het eggie en wil hij niet meer. :think:
Rara vogels die mannen.
lotte… misschien vind hij het eigelijk wel heel erg eng en durft hij daar niet voor uit te komen omdat ie bang is dat ie jouw kwetst ofzo… en soms willen mannen wel maar wanneer het te dichtbij komt ineens niet meer vanwege de grote verandering… en blijven praten is het enige wat je kan doen
Hoi allemaal, even snel een berichtje van mij.
Net de gyn aan de telefoon gehad en ik mag medicijnen halen die een menstruatie kunnen opwekken. Moet die pillen 7 dagen lang innemen en dan 14 dagen erna moet ik ongi worden. Pff, zo fijn dat er nu iets aan gedaan word. Moest er na 14 dagen geen bloeding komen, dan moet ik de gyn opnieuw contacteren.
Ben opgelucht hoor dat ik er iets aan kan doen!
Ga nu gauw weer werken, lees vanavond alles!
Angel, raar idd dat je makelaar niet even laat weten hoe de bezichtiging verlopen is :naughty: .
Kim, verstandig hoor, je besluit om naar de HA te gaan als je cyclus nog langer wordt :-* .
Lady, fijn dat je zo’n leuke verjaardag hebt gehad en gelukkig heeft de hoofdpijn niet doorgezet.
Missy, leuk hoor, oppassen op je neefjes en nichtje en super is dat hè, om te zien hoe leuk je vriend met kids is!
Noémi, wat super zeg dat de gyn gelijk maatregelen neemt :dance: !!! Ik voor je dat dit gelijk goed werkt voor je en je snel zwanger mag zijn. En ja, met een reparatie van € 180 kan je idd beter een nieuwe camera kopen.
Sabje, wat vervelend toch dat er bij jou geen schot in zit :hug: .
Lotte, vervelend hoor dat je vriend nu ineens niet meer lijkt te willen :? . Je kan hem inderdaad misschien geruststellen met het idee dat je vast niet meteen zwanger bent en dat hij ook de hele zwangerschap nog heeft om aan het idee te wennen. Geeft hij je trouwens een reden waarom hij nu ineens niet meer wil?
Elliott is gister vanavond 5,5 uur achter elkaar wakker gebleven :shock: , maar hij was wel behoorlijk vrolijk. Heeft zich helaas wel helemaal ondergespugd, dus toen zijn we maar even lekker met z’n drieën in bad gegaan . En…Elliott heeft zich gister avond voor het eerst helemaal van zijn rug naar zijn buik gedraaid :inlove: (van zijn buik naar zijn rug deed hij al met 3 weken, toen heeft hij het ongeveer anderhalve maand gedaan en toen pas sinds een paar weken geleden weer :think: ).
We hebben gister avond ook besloten dat we niet de standaard badkamer in het nieuwe huis nemen, maar hem toch lekker naar onze eigen smaak in gaan richten :dance: (gaat als het even kan heel erg lijken op de badkamer die we afgelopen mei in dit huis hebben laten plaatsen). Het enige wat we nu nog standaard doen is het toilet op de eerste etage, ben helemaal blij :dance: .
goeiemorgen
heb contact gehad met de makelaar maar het was niet het huis was die man zocht en echt aangeven hoe en wat kon die niet want hij sprak niet echt goed nederlands :?
Noemi: fijn dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren en nu maar hopen dat je dan opngi word en dat je het regelmatog word
:shock: Tjeee… dit kan ik echt niet bij houden hoor. :mrgreen:
Lady C: beetje laat, maar toch nog gefeliciteerd!
Angel: wat vervelend dat het huis weer niet verkocht is. (Wij zijn aan het kijken voor een nieuw huis, maar alles wordt voor onze neus weggekaapt :? )
Edith-Jose: wanner kunnen jullie in je nieuwe huis? Leuk hoor, zo’n nieuwbouwhuis.
Noemi: fijn dat er nu iets gaat gebeuren.
Sabje: wat voor opleiding doe je? Lijkt me piitig hoor, werken en studeren.
Missy_girl: leuk he, je vent met kinderen te zien. Ik vond het ook altijd geweldig. Maar moet zeggen dat ie ook een geweldige papa is! :inlove:
Kim: hoop dat je snel ongi wordt. 40 dagen schiet echt niet op. :?
Esther: ik hoop dat het een buikgriep is… maar ik ben bang voor je dat het toch je zwangerschap is… Beterschap. :hug:
Lotte: heerlijk he, carnaval. Wij zijn alleen even bij mijn schoonzus naar de optocht geweest kijken en toen nog even naar ons oude stamcafe/disco (van de middelbare school ) Met Dionne erbij, hebben we het niet zo lang volgehouden. Maar het was wel leuk.
Ik hoop dat ik nu zo’n beetj iedereen heb gehad en anders sorry…
Hier gaat alles zijn gangetje.
Gisteren met een vriendin geweest hightea-en. Dionne is lekker mee geweest en heeft een heerlijk rijstwafeltje gegeten. :lol: Het was erg gezellig .
Vanavond gaan we weer naar 2 huizen kijken. Ben benieuwd of er wat tussen zit.
En morgen lekker naar de sauna met Bert. Kijk er nu al naar uit.
Hellen: ja dat hadden wij ook toen we voor het oude huis gingen kijken maar nu staan hier gewoon veelste veel huizen te koop
ligt trouwens ook echt aan de wijk want paar wijken verder waar een vriendin voor huizen kijkt is het ook elke keer dat ze er naast zit
oh ik doe deze keer morgen een nieuw deeltje openen aangezien ik het weekend moet werken :(:(
heb echt helemaal geen zin maar aan de andere kant is het wel erg gaaf zo’n gothic beurs
zo ik kan het lijstje weer aanpassen ben ongi geworden
Balen Angel, maar je had het wel ergens verwacht.
Ook vervelend van het huis zeg! Hoop dat er snel een gegadigde komt en dat je er vanaf bent. Twee hypotheken is echt niet fijn!
Hellen, hoop dat er een huis voor jullie bij zit en dat je op tijd erbij bent.
Heerlijk hightea! En fijn dat Dionne mee was en zo lief is geweest.
En morgen lekker genieten van de sauna!
Duim dat je je ongi pas daarna krijgt!
EJ, arme Elliott, alles ondergespuugd. Hoop dat het niet meer gebeurd.
Wel heerlijk dat jullie met z’n drietjes van het bad genoten hebben.
Jullie moeten toch wel een groot bad hebben als je er met z’n drieen inpast, jullie zijn toch erg lang?
Heerlijk dat jullie de badkamer in het nieuwe huis nemen zoals jullie zelf willen. Veel plezier met alles uit te zoeken!
Sabje, balen dat je vandaag school hebt. Viel het uiteindelijk een beetje mee?
Angel, balen van je oude huis en nog ongi ook, da’s dubbele pech :-* .
Hellen, lekker hoor, naar de sauna, geniet er maar van! En jullie zijn dus ook voor een ander huis bezig, leuk! Hoop dat er wat voor jullie bij zit vanavond. Ze starten over één á twee maanden met de bouw van ons nieuwe huis. Lijkt me echt leuk om het opgebouwd te zien worden! Als alles een beetje mee zit wordt het dan in het eerste kwartaal van 2008 opgeleverd.
Noémi, Esther en haar man waren zo lang. Nou zijn we niet heel klein hoor, 1.90 m, 1.72m en 68 cm . Ons bad is redelijk groot, als ik het goed onthouden heb 90 cm breed en 1.80m lang.
Pff, ben de laatste tijd zo vergeetachtig :? :oops:
Nouja, jullie hebben toch ook een groot bad nodig :mrgreen:
Maarre, lekker hoor dat jullie er met z’n drietjes in passen.
Wij hebben hier de stop nog steeds niet teruggevonden en ook nog geen nieuwe gekocht. Nog steeds niet in bad geweest (wel onder de douche hoor, voordat jullie denken van :sick: )
Sabje, moet je morgen voor je echo en mammo?
Hoop dat alles in orde is en dat het gewoon een vetknobbeltje is.
Misschien kan je vragen of ze daar even bloedprikken zodat je zeker weet dat je niet zwanger bent?
Oops, twee keer hetzelfde berichtje is ook niet echt nodig.
oh dat was vandaag toch die mammo en echo van Sabje??
@ Noémi, Ik hoop voor je dat de pillen goed werken, en dat je snel een natuurlijke cyclus hebt.
@ ejb, De reden die mijn vriend aangeeft waarom hij nu nog geen kindje wil is dat hij zegt er nog niet klaar voor te zijn.
Hij heeft er geen gevoel bij, maar hij kan me ook niet vertellen wanneer hij er wel klaar voor denkt te zijn.
Als hij dat zou kunnen, zou het voor mij een stuk makkelijker zijn, ook al zou het dan nog een half jaar ofzo duren.
@ Angel, Jammer dat je huis nog niet verkocht wordt, en dat je ongi bent geworden.
Alvast veel succes met klussen deze ronde.
Hallo allemaal,
Noemi dat is wel fijn dat je tabletten krijgt voor het op wekken van je menstruatie…deze pil wekt dus je eiersprong op,wanneer kan je ze ophalen?of heb je ze al? en kan je er gelijk mee beginnen?
angel vervelend dat je huis nog niet is verkocht.
hellen ik doe de opleiding spw 3
ik werk met verstandelijk gehandicapten op een woonzorgcentrum…en soms is het idd dat wel veel.
esther hoe is het met je misselijkheid?
ejb wanneer krijg je de sleutel van je nieuwe huis? of heb je hem al? leuk zeg badkamer inrichten,wat voor kleuren?
lotte mij vriend was er ook niet aan toe,ik dacht zelf dat het ook niet gauw zou komen. maar toen zijn beste kameraad vader werd en hij zag hoe het allemaal ging,kon ik aan hem zien dat hij het stiekem ook wel heel mooi vind. hij kende eigenlijk ook helemaal geen kleine kinderen, ik was 13 en toen werd ik al tante dus ben helemaal kinderen gewent en kon soms niet begrijpen dat me vriend dat niet had, was zo nieuw voor hem, en als je hem nou met me nichtjes en neefjes ziet,is hij echt een scheetje. zijn er bij jullie al vrienden met kids?
ik heb morgen een mammo en ga idd dat even zeggen, over de testen, want de test waar we zondag bijna niks op zagen,zag ik gister een duidelijke blauwe streep op zitten, dus leg het gewoon even voor daar. en heb gelezen dat het verder weinig schade zou kunnen hebben voor het kindje als ik zwanger zou kunnen zijn.maar zeg het gewoon even voor de zekerheid. ik ben wel beetje zenuwachtig,doet zo zeer,gelukkig maar heel even. en het is altijd toch spannend, ga er gewoon van uit dat alles oke is hoor.(probeer ik dan he)
groetjes sab