goeiemorgen
wat is het hier stil… :think:
Luna heeft de hele nacht liggen hoesten dus die ligt nu nog lekker te slapen
ik hoop vandaag goed nieuws te krijgen over me oude huisje
hier nog niks geen :evil: te bekennen maarja zal vandaag wel komen denk ik
zekers stil hier…
angel vervelend dat Luna zo heeft liggen hoesten. ik hoop dat ze nu weer lekker een beetje bij kan slapen. En ik hoop heel hard voor je dat je goed nieuws krijgt over je oude huisje
groetjes Kim
zo Luna werd om 11.30 pas wakker :shock:
twijfel ook of ik haar bedje naar beneden moet halen zodat ze daar in kan spelen en beetje slapen
Kim ja ik hoop het ook zou wel lekker zijn eindelijk geen dubbele lasten meer dan :mrgreen:
Sabje, raar dat er niets komt he?! Hoop dat het bij jou ook snel doorbreekt. Anders misschien ook maar je cyclus op laten wekken?
Zal je morgen laten weten wat ik moet doen van de gyn.
Kim, alles goed?
Angel, balen dat Luna zo heeft liggen hoesten. Wel fijn dat ze lekker lang bijgeslapen heeft. Bedje beneden zetten is misschien wel een goed idee als ze zich ziekjes voelt. Dan is ze toch lekker bij jou, maar kan ze ook spelen en slapen.
heeyz dames ik ben vanaaf weer van de partij zal dan ff alles doorlezen…
kus hennie
Noemi: met mij gaat het prima. Lekker vrij dagje vandaag. Ik zit wel alweer op dag 34 van mijn cyclus. Vind het nu wel spannend worden wanneer ik ongi ga worden. Misschien toch maar eens langs de ha als het deze keer weer zo lang duurt. :think: heb daar weinig zin in maar vanaf september nog maar drie keer ongi schiet natuurlijk ook niet erg op.
Heb ook geen idee wanneer ik kan en zal testen zo, dus doe ik het maar niet. Maarja dan ben ik straks net als Angel al 8,5 week heen voor ik wat doorheb. lastig hoor
Angel en Mamma: gaat het alweer wat beter met de dametjes?
groetjes Kim
zo Luna is al de hele da lekker zoet in haar bedje spelen en slapen
ik hoop maar dat ze gauw opknapt
Kim: idd moeilijk zoiets weet ook niet wanneer ja zou moeten testen dan en wie weet merk je wel helemaal niks dat kan ook nog
ik had het “geluk” nouja geluk… dat ik spontaan begon over te geven hahahaahaha ja en dan ga je ineens nadenken anders had ik het ook niet gemerkt ja uiteindelijk met een groeiende buik natuurlijk maar dan ben je in je 2e trimester ofzo :think:
Eindelijk weer tijd om bij te lezen en te reageren.
We hebben een heel gaaf carnaval gehad.
Veel gedronken en zelfs 1 keer zonder :oops: geklust.
Omdat ik vorige week een positieve ovu-test had, durfde mijn vriend de gok nu wel te nemen.
Ik weet niet precies meer wat ik allemaal gelezen heb, dus ga ik nergens op reageren.
Ik zou het vervelend vinden om iemand te vergeten.
Vanaf vandaag zal ik me weer regelmatig melden.
hee meiden, hier ben ik weer even.
Ben ziek.
gisteren was ik al de hele dag bij vlagen misselijk.
en gister na het avond eten werd het helemaal erg.
en tegen 21.00 heb ik overgegeven en ben ik gelijk naar bed gegaan en vanmorgen nog weer overgegeven.
weet niet of het buikgriep is (wat rondgaat) of dat ik misselijk ben van de zwangerschap.
Bah, ik hoop echt dat dit snel overgaat. Ik moet deze week op vrijdag werken dus morgen heb ik nog een dagje om beter te worden.
hoop echt dat ik wel kan werken, anders hebben ze het zo door op m’n werk.
Nou, ik hou het hier even bij, sorry dat ik niet op jullie reageer, maar dat lukt even niet.
tot later
xxx
Esther: beterschap
esther beterschap meid :hug: :hug:
lotte fijn dat je vanaf vandaag weer regelmatig langskomt :mrgreen: :mrgreen: …gezellig…
luna1 hoop dat je deze keer precies op tijd ongi bent of dat het helemaal uitblijft
…
angel&luna… hoop idd dat ze ook snel opknapt maar wel fijn dat ze lekker aan het spelen is
LadyC:
HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY DEAR Lady C, HAPPY BIRTHDAY TO YOU! :-*
Esther, beterschap meid! Hoop dat je snel van de misselijkheid af bent.
Kim, idd misschien beter als je contact opneemt met de huisarts of gyn.
Kan je ook niet iets innemen dat je cyclus op gang brengt ofzo?
Missy, heerlijk dat je zo snel de post hebt kunnen lopen.
Lotte, fijn dat je het fijn hebt gehad (wat een zin ) met de carnaval.
Enne, mag je nu voor het echt gaan?
Angel, wat fijn dat het al wat beter gaat met Luna.
Heerlijk dat ze zo fijn in haar bedje kan spelen.
EJ, alles goed???
Zaterdag eindelijk weer een digitale camera kopen!
@noémi, ik heb met nog niet weer met mijn vriend over een kindje gesproken.
Eerst mijn ongi maar afwachten.
Als het goed is, is dat over 4 tot 6 dagen.
Ik ga uit van 6 omdat ik vorige week dinsdag een positieve ovu-test had.
Op het moment dat ik ongi ben wil ik hte er weer met hemover hebben.
Mijn gevoel zegt dat hij nog niet wil, omdat hij nu echt nog met condoom wil.
Niet pushen, gewoon maar even afwachten.
Je kan natuurlijk altijd wel zeggen dat het meestal nog zo’n 9 maanden duurt voordat er echt een baby is (en dat is dan in het gunstige geval dat het meteen raak is).
Ga nu eten bij schoonzusje met haar vriend, dus tot later op de avond!
Noémi, morgenochtend mag je eindelijk bellen :dance: !! Ik hoop echt voor je dat de gynaecoloog wat voor je gaat doen! Leuk hoor, een nieuwe (?) digitale camera kopen! Veel plezier bij je schoonzusje.
Angel, beterschap voor Luna :-* . En…weet je al wat mbt je oude huis?
Lady, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Kim, gewoon een afspraak bij de HA maken hoor, elke keer zo’n lange cyclus is niks, misschien wil hij/zij wel snel wat voor je doen.
Lotte, goed te horen dat je carnaval zo leuk was! En zonder condoom, spannend hoor (hoewel de kans idd wel heeeeel erg klein is dat het raak is ).
Esther, beterschap, ik hoop voor je dat het een griepje is en dat je niet weken blijft spugen :-* .
Hier weer een goede nacht gehad (al weet ik dat ik zowieso echt niets te klagen heb met maar één zo’n nacht hoor). Het leek weer even mis te gaan toen wij naar bed gingen, maar met ongeveer 20 minuten had ik Elliott in slaap en weer in zijn bedje en heeft hij lekker doorgeslapen. Verder lijkt het ook wel weer goed te gaan met hem, hij ziet wel iets witter en een ietsiepietsie hangeriger, maar als dat alles is mag ik wederom mijn handen dicht knijpen.
LadyC gefeliciteerd met je verjaardag
:? heb helemaal niks gehoord over m’n huis snap zoiets niet zo erg eigenlijk waarom zeggen ze niet ff hoe het is gegaan ofzo…
ik ga morgen denk maar ff bellen
Inderdaad raar dat je niks gehoord hebt.
Ik zou ook ff bellen, ze snappen toch wel dat je graag wil weten of er vooruitgang is.
LadyC: gefeliciteerd met je verjaardag!
Angel: wel raar idd dat je niet ff gehoord hebt hoe het gegaan is in je oude huisje :think:
Lotte: mij vriend was ook een beetje huiverig nog. toen heb ik hem voorgehouden dat het zeker wel 1,5 jaar duurt voordat er een beebje verschijnt en toen was ie overstag. en zo als het er nu naar uitziet is 1,5 jaar zelfs wat optimistisch.
Noemi: die happy birthday was toch niet voor mij bedoeld he? ben nog laaaaaaaaang niet jarig. Ben benieuwd wat je gyn morgen zegt.
ejb: fijn dat het weer goed lijkt te gaan met de kleine man.
Ik heb maar besloten dat ik naar de ha ga wanneer deze cyclus weer 40 dagen of langer is. dan zit er dus echt geen schot in de zaak.
liefs Kim