Hai!
Even snel, ben er zo uitgebreid!
Helaas… ik ben vanmiddag ongesteld geworden, een uurtje voordat de test met de post kwam. Het heeft zo moeten zijn, scheelt weer geld. Op naar de volgende keer!
Lief dat jullie zo meeleven en zal zo even goed alles nalezen
Angel, komop!! tesen, 1 keertje mag wel… :thumbup:
ja idd te koop aangeboden :lol:
sja heb verder nergends last van en van Luna weet ik nog dat ik last had van m’n (.)(.) verder heb ik geen id wat je zo vroeg zou moeten kunnen voelen enzo aangezien ik er bij Luna pas met 8 1/2 week achter kwam
Mama, jammer, gelukkig geen test verspild . Hopelijk is het heel snel raak.
Angel, blijf duimen voor je!
Janneke, gefeliciteerd met jullie 4 jaar verkering (hihi, klinkt gek, want ondertussen zijn jullie al getrouwd :mrgreen: ). Hoop dat het een gezellige avond word! Eet smakelijk!
Mamma_, jammer, maar gelukkig er geen test tegenaan gegooid. Hopelijk is het snel raak.
Angel, ben benieuwd hoe lang je het kan uithouden.
Zal in ieder geval niet helpen dat wij hier altijd vragen of je al wat weet.
Als je liever hebt dat we dat niet doen, moet je het ook eerlijk zeggen natuurlijk. Kan best dat je zegt dat je sowieso 5 dagen overtijd wilt zijn voordat je een eerste test doet. Gewoon zeggen, dan houden we er rekening mee!
EJ, fijn dat Elliott weer wat beter is vandaag en dat je wat hebt kunnen werken. Nu nog hopen dat hij goed slaapt!
sja ik geloof er gewoon niet zo erg in eigenlijk
ok ik ben overtijd maar het is pas de 1e ronde :mrgreen:
Mamma_: jammer dat het niet raak is maar gelukkig nog voor de test
wat is je volgende NOD en ga je er dan wel voor?
Angel: testen!!! (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar: )
Janneke: Welkom! En gefeliciteerd met je 4 jaar samen zijn.
Merel: Wat erg 2 miskramen. ik hoop voor je dat drie maal scheepsrecht is :hug:
Ejb: Gelukkig dat Elliot weer wat beter is vandaag en dan vannacht ook weer lekker gaat slapen!
Mamma: balen zeg. Op naar de volgende ronde!
groetjes Kim
Mijn volgende nod is over 33 dagen?? Ik was het steeds op de 18e, nu op de 20e geworden. ehm reken jij maar uit :mrgreen:
Ik heb nog niet echt tijd om op jullie te reageren… sorrie hoor… ik lijk wel erg egoistisch zo…
Milou is ziek en ik wil graag een beetje bij haar in de buurt zijn.
Mamma_ is toch logisch dat je bij je kleine wil zijn als ze ziek is.
Beterschap voor Milou! :-*
Mamma_ ik zet hem wel op 25 maart
zo lijstje is weer aangepast heb mezelf maar bij de in afwachting van gezet
Mama, beterschap voor Milou.
Mamma_:beterschap voor Milou volgens mij heerst het Luna is ook al snotterig :?
nou ik heb stiekum een testje ertegen aan gegooid en niks dus gaan gewoon afwachten wanneer de :evil: komen
hallllooooo :mrgreen: :mrgreen:
@sabje… :hug: :hug: :hug: balen meid… ik hoop dat je :evil: snel komt zodat je door kan naar de volgende ronde :hug: :hug:…
@lotte… veel feest plezier alaaaaafffff :mrgreen:…
@esther… wat een schatje zeg… :inlove: :inlove: op haar hakjes :thumbup: :thumbup: …en knap van die koffie…volgende keer gewoon thee nemen :thumbup: :thumbup:
@angel&luna… tesssssssstttttttttttuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh ben niet nieuwsgierig maar mag graag alles weten…
voor je…
@noemi… idd dat betekend tot morgen… dacht dat het onderhand wel een nederlands begrip was geworden met piet paulusma op sbs6 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hahaha
@merel… welkom hier op het forum… :hug: voor jouw na deze heftige periode :hug: dat 3 keer scheepsrecht mag zijn meid…
@ejb… jeeeeetje wat zul jij vandaag moe zijn geweest… volgende keer hubbie uit bed en jij blijven liggen…hoop dat elliott zich weer snel beter voelt…
@lady C… klus se…
@janneke… gefeliciteerd met je 4 jarige relatie… :thumbup: :thumbup:
@mamma…
aaaaaaah jammer baluh zeg… hopelijk kun je de test volgende maand met een positief resultaat aan ons laten zien :hug:
en beterschap voor milou :-*
naja… hier alles rustig… haha heb vandaag ff snel de post rondgebracht was binen 45 minuten klaar :shock: :shock: haha normaal ben ik anderhalf uur bezig voor de laatste post op de deurmat ligt…naja… morgen weer de nieuwe ronde en dan hebben we het weer gehad voor deze week… :thumbup:
Angel, jammer joh, inderdaad maar afwachten dan en anders over een paar dagen of een week weer even testen?
aaah angel… baluh… idd nu wachten wanneer die :evil: komen…
Balen Angel, maar het kan natuurlijk nog niet goed zichtbaar zijn (niet genoeg hormonen). Gewoon maar even afwachten en anders toch maandag maar testen.
Sabje, is er bij jou al wat te zien aan ongi?
Hier nog steeds niet, pff, duurt zo lang. Nog maar 2 nachtjes slapen en dan kan ik de gyn bellen. Hoop dat hij wat voor me kan doen door het op gang te laten komen.
Ga mijn bedje in, ben moe
Weltrusten allemaal! :-*
welterusten noemi…doei
hoi allen,
ik heb net ff snel bij gelezen, maar ben eigenlijk erg moe en ga nu lekker slapen.
janneke en lady c gefelicteerd.
angel/mamma balen zeg.
hoe kan het dat ik de fotows niet kan zien? zag laatst de taart en de kaart ook al niet en nu kan ik noa ook al niet zien?
noemi bij helemaal niks,geen eens meer een zere buik wat ik vorige week de hele week nog wel had.
Voor diegene die zich niet helemaal fit voelen beterschapje.
sorry dat ik een beetje kort af reageer maar ben echt moe.
slaap lekker allemaal en mss tot morgen.
truste