Werkze nog Noémi!!
ik dacht zelf eigenlijk een weekje wachten dus maandag ofzo testen maarja… of ik dat ga volhouden
Noemi werkse
poeh, dat duurt nog even joh, ik hoop dat je dat vol houd.
ik vond 3 dagen al lang!
succes met wachten…
:thumbup:
:mrgreen: :mrgreen: is ook wel lang
Dames, ik denk dat ik met jullie mee ga schrijven. Momenteel ben k nog in afwachting van mijn (spontane MK) dit is al mijn tweede MK. Allebei rond de 7/8 weken. Natuurlijk gaan we er weer voor en we zullen zien wat dit jaar ons brengt!
ik hoop dat we allemaal gezonde beebjes mogen krijgen!
Liefs,
Merel
Madame m: jeetje sterkte :hug:
en natuurlijk welkom en maar hopen dat je gauw een wondertje mag hebben
Esther, wat een schattige foto’s van Noa!
Angel, spannend, dat klinkt inderdaad of het wel eens raak zou kunnen zijn. Ben benieuwd of je het vol houdt zo lang niet testen. Beterschap voor Luna :-* .
Mama_, waar ben je :mrgreen: , ben helemaal niet nieuwsgierig :liar: .
Merel, welkom hier jeetje meid, twee miskramen al, sterkte daarmee, ik hoop voor je dat je dit jaar een hele goede zwangerschap mag krijgen.
Noémi, werk ze nog!
Nou, ik heb het ook voor het eerst meegemaakt hoor, een drama nacht :mrgreen: . Ik heb vannacht (met tussenpozen) twee uurtjes geslapen. Elliott had eigenlijk alleen een beetje een verstopt neusje, geen koorts, geen doorkomende tandjes, maar hij zal zich toch niet lekker hebben gevoeld. Eerst lukte het me na een uur om hem in slaap en weer in bed te krijgen en in ieder geval was hij op m’n arm redelijk rustig. Toen hij na iets meer dan een half uur wakker werd en weer begon te mekkeren en een beetje huilen, ging hij op mijn arm juist krijsen :? . Ik heb hem op allerlei verschillende manieren vastgehouden, maar niets hielp. Na ongeveer twintig minuten kwam hubbie uit bed (die moest er toch al bijna uit) en toen was Elliott ineens stil…blijkbaar wilde hij zijn papa :lol: . Vanochtend is hij wat rustiger dan anders, maar wel vrolijk. Wel heeft hij al drie keer gespugd. Mijn schoonvader ligt nu met griep op bed en ik voel me eerlijk gezegd ook niet 100%, dus ik denk dat het kleine mannetje toch ook een beetje grieperig is. Hubbie heeft vanochtend mijn werk gebeld dat ik eerst nog wat ging slapen en dan later wel zou komen. Ik heb later gebeld of er nog dingen waren die ik per sé op kantoor zou moeten doen omdat ik anders even wat digitale mappen zou komen kopiëren en dan thuis nog wel even wat zou gaan werken. Ben nu net terug en m’n schoonmoeder is nu naar huis, dus ga zometeen nog even een beetje werken en ergens misschien nog even wat slapen.
oh… klein beetje goed nieuws vanhier :D:D:D:D:D:D:D
morgen eindelijk weer een bezichtinging in ons oude huis hopelijk word ie nu eens verkocht
Ejb: jeetje wat een nacht idd beterschap voor Elliott :hug:
Ejb, balen zeg zo’n nacht, hopelijk slaap je komende nacht beter!
spannend Angel, hoop dat jullie huis verkocht wordt!
jullie wonen daar dus al niet meer? (heb denk ik iets gemist)
Angel, spannend, ik duim voor je dat het verkocht wordt!
Ik duim ook voor je Angel!! :thumbup: :thumbdown:
Hier verder nog niet veel te melden. Afgelopen weekend lekker geklust, maar we moeten deze week ook klussen (rekbaar slijm gister en vandaag). Vind ik ook echt vreselijk :oops: :mrgreen: :lol: :dance:
Haha… wij vermaken ons wel.
Verder ben ik morgen jarig! Dus heb ik lekker een dagje vrij genomen en ga ik met m’n ouders op stap. Manlief moet helaas werken
Lady, succes met klussen :mrgreen: en alvast gefeliciteerd!
vorig jaar juli hadden we ons oude huis verkocht (huizen gingen toen redelijk vlug weg enzo… maar toen storte de huizenmarkrt ineens in :? )
in augustus kregen we de sleutel van dit huis en zijn oktober geloof ik verhuisd
ik heb toch maar een test gekocht :oops: :mrgreen:
Lady: alvast gefeliciteerd
En, Angel, ook al getest, of heb je je nog in kunnen houden
ochtend is beter toch… alhoewel dat ook niet veel meer uitmaakt tegenwoordig…
maar nog niet getest dus :mrgreen:
durf ook nog niet eht te testen word ik dalijk morgen ongie :lol:
EJ, balen dat Elliott een beetje ziekjes is. Ik hoop dat hij vanacht wel goed doorslaapt. Wel lief dat hij zijn papa wilde …
Merel, jeetje 2 miskramen, wat verdrietig zeg.
Wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je snel een wondertje in je armen mag houden.
Weten ze ook al hoe het komt dat je 2 miskramen (achter elkaar?) hebt gehad?
Angel, spannend! Ochtendurine is idd beter. Toch beter wachten tot maandag hoor, dan heb je zeker wel genoeg HCG hormoon in je lichaam om iets te zien (denk ik).
Hoop dat jullie oude huis verkocht word!
Kim, veel klusplezier dan :mrgreen:
En alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van je vrije dagje! :-*
Zo, hier is veel geschreven vandaag! Ik kan helaas niet online zijn overdag, maar probeer toch wel dagelijks bij te lezen!
Wat een schattige fotootjes van je dochtertje, Esther!
Angel, spannend zeg allemaal!! Erg knap dat je de test nog niet gedaan hebt, ik had em op zeker al gebruikt! Lees trouwens dat iedereen wel iets denkt te voelen waardoor ze denken zwanger te zijn, vooral over gevoelige (.)(.). Daar heb ik nou helemaal geen last van, waardoor ik ook gelijk ga denken dat het deze maand niet raak zal zijn. Heb trouwens wel elke keer beetje zeurend gevoel in mn buik, maar weet nou eigenlijk niet of ik dat anders niet heb… Je word natuurlijk wel heel alert bij elke pijntje/krampje… Ach ja, we wachten gewoon geduldig af…
Bedankt trouwens dat je me hebt toegevoegd op de lijst!
Fijne avond verder iedereen! Ik ga zo uit eten, we hebben vandaag precies 4 jaar een relatie, vandaar!
Groetjes,
Janneke
Janneke, gefeliciteerd met jullie vier jaar verkering en een fijne avond!
Angel, bedoel je in je berichtje over je oude huis trouwens niet ‘te koop aangeboden’ ipv ‘verkocht’? Ochtendurine is idd geconcentreerder, dus wat beter, ga je morgenochtend testen of denk je dat je jezelf nog in kan en wilt houden?
Vanmiddag is Elliott lekker vrolijk geweest en hij heeft niet meer gespugd. Hopelijk krijgt hij niet wat zijn opa nu heeft, want die heeft al heel wat boven de toiletpot gehangen vandaag. Ik heb thuis nu al ruim twee uur kunnen werken, valt me niet tegen!