Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 4)

haaaaallllloooooo hier was ik al lekker laat :mrgreen: :mrgreen: maar present…

janneke… :thumbup: een vruchtbaar welkom van mij :mrgreen:

angel & luna… damn wat vervelend zeg laat ze dan nu ook eens iets doen waar je oma baat bij heeft :hug: voor de oma van angel&luna… en spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: heel hard voor je…

marlijn… :hug: :hug: :hug: beterschap meid… :hug: :hug: :hug: hoop dat je ons snel weer kan vergezellen :-

noemi… jij :mrgreen: hangt om 8.30 aan de lijn samen met de gyn die jouw gaat vertellen wat er nu aan de hand is…hoop dat het je wat duidelijkheid geeft :hug: :hug:

mamma_… ook voor jouw spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ook voor jouw :mrgreen: :mrgreen:

amy… vervelend he die stomme rubbers… :thumbup: verstandig meis… misschien heb je er nog wat aan :wink: :wink: :wink: kan zomaar je ei zijn hoor… maybe gewoon een vroege eisprong :thumbup:

naja… bij mij alles koek en ei… niet veel nieuws dus oant moarn… :-

Goodmorning! Hier zijn wij ook nog even weer.

Wat spannend zeg voor mama, sabje en Angel, hoop voor jullie dat het raak is!

Noemi, ik hoop voor je dat het gauw donderdag is!

En ik heb gewoon koffie gedronken bij mijn schoonouders, ze weten het nog niet. Ik heb er wel een kwartier over gedaan om 1 kopje leeg te krijgen, het smaakte voor geen meter.

Verder ben ik wel weer beter, de antibiotica is nu op en de ontsteking is wel weg.

ben alleen erg moe, en bij vlagen behoorlijk misselijk, heel irritant.

maar ja het hoort erbij.

ik heb de verloskundige ook gebeld en ik moet 6 maart voor het intake gesprek komen.

Janneke, ook een welkom van mij!!

Marlijn beterschap joh, balen dat je nu ook roodvonk hebt! lijkt me geen pretje!

Amy, wat leuk dat het kraambezoek leuk was, schattig he zo’n kleintje!

En mooi dat Dikkie Dik in de smaak is gevallen!

Ik heb vannacht gedroomd dat ik een pasgeboren baby had, ze lag in de kinderwagen en toen ik dichterbij kwam ging het mondje op en neer en kon ik liplezen dat ze “mama” tegen me zei. (zonder geluid) Lachen he?

Mijn moeder was er ook bij en die zei: je denkt toch niet dat ze alleen dit nog maar kan zeggen??

Toen werd ik wakker.

Nou, ik ga even naar Noa toe, want die wil aandacht.

tot later!

xxx es

Amy: ik moet erg lachen om jou condoom-verhaal. Zo ging dat bij ons 26 maanden terug ook.

Ik zou ook eerst een maand ontpillen… na 3 dagen, vond ik het zo’n onzin. Als ik nog hormonen in mijn lichaam had, werd ik toch niet zwanger en anders was het toch welkom.

Was het toen de ereste maand raak… :mrgreen:

Ben benieuwd meid.

Janneke: welkom hier. Gezellig dat je er ook bij komt.

Spannend hoor, iedereen die op zijn NOD zit te wachten. hoop dat we snel de volgende kunnen bijschrijven in het lijstje zwangeren.

Ik heb verder niet veel te melden, weinig bijzonders hier.

goeiemorgen

nog geen :evil: te bekennen hier vind wel erg spannend worden hahahahaha ben benieuwd of ik ook daadwerkelijk zolang kan wachten met testen :wink:

Esther: fijn dat je weer beter bent en ja die misselijkheid… het hoort erbij helaas…

grappige droom :smiley:

Missygirl: ja hoop ook dat ze snel m’n oma gaan opereren arme mens word steeds meer depri van het in het ziekenhuis liggen

Ejb: zoals het er nu naar uitzie kan ik vanaaf lekker in bad :dance:

Noemi: ja hoop ik ook

hallo allen

welkom janneke.

vandaag cleur bleu test gehaald en deze was echt negatiief. DUS DAMES SAB IS NIET ZWANGER :cry: :cry: komt wel ff wachten nog :lol: :thumbup:

ik reageer mss vandaag nog wel ff maar wil eerst ff uurtje slapen,heb gewerkt,lange dienst achter de rug en ben heel moe,eigenlijk heb ik vanmiddag bij les,maar kijk wel of ik het trek.

angel ik hoop dat de duivels weg blijven voor je en er iets moois voor in de plaats komt :dance:

en mamma?voor jou natuurlijk het zelfde

groet sab

aaahh, Sabje, wat balen, dat is echt niet leuk.

wat raar he, dat je dan zaterdag toch een vaag streepje had.

Nou, :hug: voor jou en ga maar lekker slapen.

jammer Sabje :hug: hopen nu maar dat de :evil: snel komen en het gauw raak is

Ik wil jullie even laten weten dat het hier allemaal goed gaat.

Ik heb nog geen tijd gehad om alees te lezen, maar vanaf morgen, als de carnaval voorbij is heb ik alle tijd.

Alaaf :stuck_out_tongue:

Lotte veel plezier nog met carnaval.

Wij kennen het hier niet, geen optocht of verklede mensen gezien hier…

behalve mijn dochtertje dan, haha, die doet steeds de hakschoentjes aan die ze van sinterklaas heeft gekregen.

ik heb er wel een foto van, die zal ik even proberen klein te maken en hier te plaatsen…

hier even een foto van noa met hak (kak) schoentjes

ah wat lief :inlove:

en volgens mij heeft ze het zelfde truitje als Luna :mrgreen: (h&m met vlindertje?)

:think: ga toch steeds meer twijfelen volgens mij is het raak heb last van me (.)(.) :oops: :mrgreen: :mrgreen:

verder ook nog geen :evil: te bekennen :think:

Sabje, wat balen dat de test negatief was. Hoop dat de :evil: snel komen!

Esther, wat een dametje zeg! Prachtig gewoon!

Marlijn, beterschap! Heb er helemaal overheen gelezen dat je nu ook roodvonk hebt :oops:

Angel, spannend! Ben benieuwd hoe lang je kan wachten zonder te testen. Duim voor je hoor!

Mamma_ bij jou al wat te zien? Duim ook voor je hoor!

Hellen, jeetje al van de eerste keer raak?! Goed zeg!

Esther, knap dat je uiteindelijk toch je koffie opgedronken hebt. Je had het ook nog altijd op de antibiotica kunnen steken dat je liever thee dronk … Nouja, niemand heeft gelukkig wat gemerkt toch?

Wanneer ga je het je schoonouders vertellen?

Hoop dat de misselijkheid snel stopt en dat je je snel weer helemaal beter voelt.

Wat een speciale droom zeg! Zou het een betekenis hebben?

Missy, wat betekent eigenlijk oant moarn?

Noemi: ik ben wel geen Missy maar oant moarn betekend tot morgen :smiley: is fries

ja ben ook benieuwd hoelang ik het volhou niet te testen scheelt al wel dat ik geen test in huis heb hahahahaha maarja die is ook zo gehaald natuurlijk…

Oooh, ok, weer een raadsel opgelost :mrgreen:

Hihi, volgens mij ren jij straks heel snel naar de winkel zodat je morgen een test kan doen :mrgreen:

hm… gelukkig slaapt Luna nu nog :D:D maar is ff afwachten hoe zij zich voelt ze is een beetje grieperig :frowning:

maar ja opzich wil ik wel testen moeilijk moeilijk

aan de ene kant heb ik het ik ben overtijd en heb last van m’n (.)(.) en aan de andere kant over Luna hebben we ook 3 jaar gedaan dus waarom nu in 1x raak… :think:

Mamma_: bij jou al wat te bekennen en is je pakje van wehkamp al binnen?? :smiley: of was die al binnen en heb je al getest??

Moeilijk he?

Zou zelf nog even wachten hoor. En dan na het weekend testen, maarja, weet niet of je dat kan volhouden …

Jeetje, Luna grieperig, balen! Hoop dat ze snel opknapt.

En je weet het nooit, je kan gewoon geluk hebben en dan is het wel van de eerste keer raak.

Moet nu wel weer verder werken, pauze zit erop :frowning:

Tot vanavond!

Ja Angel, wat een tuttebol he!

Het truitje is idd van H&M met een vlinder.

M’n moeder was pas wezen winkelen met een vriendin en toen kwam ze daar mee thuis, ook nog 1 in roze/oranje gestreept.

En nog een spijkerjackje, heel stoer.

Noa is het eerste kleinkind en oma kon het weer niet laten, lief he?

er zit alleen een H&M bij mij in de buurt in Zwolle maar die heeft geen kinderafdeling en m’n moeder was in Assen geweest en daar hebben ze dat wel, leuk!

Noemi, we proberen nog even te wachten met schoonouders vertellen.

alleen als ik deze of volgende week nou weer zo ziek zou worden als toen met Noa dan vertellen we het wel eerder.

anders nog even niet.

alleen mijn ouders weten het nu en een paar vriendinnen van mij.

Dus ik kan er al wel lekker over kletsen.

Erwin heeft nog 3 zusjes en een broertje thuis wonen en ik ben gewoon bang dat zijn ouders zich zullen verspreken en daar heb ik geen zin in.

van mijn ouders weet ik gewoon zeker dat ze niks zullen zeggen.

23 maart is erwin jarig dan willen we het iedereen vertellen, dan ben ik 11,5 week.

als alles goed gaat tenminste.

op mijn werk wacht ik ook nog een poosje. Zo lang ik niet ziek word en nog geen enorme buik heb probeer ik het nog stil te houden.

alleen 1 collega weet het , daar kan ik goed mee, de vorige keer wist zij het ook gelijk, en toen zij zwanger was vertelde ze het ook gelijk.

Hee Angel, hoe lang wil je nog wachten met testen dan?

het kan heel goed raak zijn, als je zere (.) (.) hebt, dat had ik ook…

Spannend!!

ik hoop echt dat het gelukt is!!

Angel, ik hoor van veel mensen dat ze lang hebben gedaan over de eerste en dat het bij de tweede zo raak was.

ik wil je geen valse hoop geven maar het komt wel vaak voor.

En balen dat Luna grieperig is, dat is nooit fijn.

Ja mama_ spannend, heb je al getest?

Ik heb zelf gewacht tot ik 3 dagen overtijd was, toen wilde ik het toch wel errug graag zeker weten.