:think: waar zijn jullie???
we hadden zaterdag al een neiuw deeltje moeten hebben hoor :lol: :lol:
en we zitten nu nog niet eens op 20 blz… :think: :eh:
echooooo echoooo echooo echoo echo … :lol: :lol:
Ik ben er nu wel even, maar ook niet voor lang…
Sorrie!! :mrgreen:
Zou toch wel fantastisch zijn Angel, als het nu meteen raak is!
Ik kan het ook niet voorstellen dat het bij ons raak zou zijn… maar 1 keertje zonder, een dag voor de eisprong :think: :think:
Maar ja, ben nu al 1 dag over tijd en heb veel slijmverlies…toch wel een teken… :inlove:
Spannend!!
Ik heb al bij de wehkamp een test besteld…
ja idd erg spannend maar ik durf geen hoop te hebben heb al zovaak m’n hoofd gestoten ermee… dus ik wacht af (als me dat lukt )
en ja wij hebben ook rond de juiste dagen geklust maar toch… :shifty:
ach ik ga me verder niet gek maken
Nee, maak je niet gek…
Je bent ook vast net zo aagje als ikke he?? :mrgreen:
ALs ik het morgen nog niet ben ga ik testen… ja dat ga ik doen! :snooty:
knap van jullie dat jullie je zo in kunnen houden,leer mij dat ook is.
nou ik ga moet zo werken t/m morgenvroeg en heb me toch veel zin hahah.
fijne dag allemaal
groetjes
hahahahaha Sabje toen we voor Luna bezig waren was ik nu al 3x naar de winkel gerend hoor :mrgreen: :mrgreen:
maar als je dan weet dat het allemaal niet zo makkelijk gaat kijk je wel uit om zo hard te rennen
al ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeel erg AAGJE maarja dan doe ik dalijk een test en word ik ongi :?
Wat is het hier stil geweest vandaag zeg .
Mama, spannend!!!
Angel, voor jou ook spannend zeg, hoewel ik me voor kan stellen dat je er zelf toch maar vanuit gaat dat je nog ongi wordt.
Sabje, werk ze!
Ik ga even eten maken.
Hoi,
Ik ben jullie berichtjes de laatste twee dagen aan het lezen en vroeg me af of ik mee kan ‘kletsen’!
Groetjes,
Janneke
hey meiden!!
wat spannend zeg!! die twijfel, nieuwsgierigheid, spanning… ik duim voor jullie!!!
zaterdag dus op kraamvisite geweest! Wat een popje zeg, zo lief, zo klein, opvliegers haha!!
Broertje had nee periode haha
“wil je wat drinken?” NEE
“wil je een koekje?” NEE
“wil je een snoepje?” NEE
“wil je een cadeautje?” NEE
haha maar hij vond de boekjes helemaal leuk hoor!!! En zijn mama vond het ook hartstikke leuk en de kleertjes ook, dat was veel te gek allemaal
we zijn zaterdag ook nog even bij de babydump geweest… Even kinderwagen koekeloeren Waar we eerst helemaal weg waren van de x-adventure crossover, lijkt het nu toch de Mutsaerts Style (nieuwe versie van de Transaction) te worden. Momenteel inclusief bijpassende maxicosi voor e. 449,00. Vond het een mooie aanbieding, hopen dat die over een tijdje ook weer terugkomt
Want tja, om nu al een kinderwagen te gaan bestellen :mrgreen: :think: :naughty:
oja! gisteren dus voor het eerst sex gehad met ehh condoom :oops: wat een drama… had mn vriend van die proforma dingen nog liggen, waar je dus extra lang genot mee hebt :roll: op een gegeven moment hebben we dat ding afgerukt (het condoom dan :mrgreen: ) en het gewoon afgemaakt hahahaha
kreeg ik vanmorgen toch steken onderin mijn buik…!!! Eisprong??? neee dat kan niet volgens mijn banner Maar toch apart!
groetjes allemaal!!
ben ik ff snel. Dames wat maken jullie het spannend! ik duim voor jullie
groetjes Kim
jeetje dames wat een verhalen… heb effe doorgelezen maar reageer later ff ben op koffievisite… tot vanaaf… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Angel, hoe gaat het met je oma? Is de operatie goed gegaan?
EJ, spannend zeg jullie nieuwe huisje! Hoop dat het snel vooruit gaat!
Hoop dat je ook snel je vakantie kan boeken.
Goed dat Elliott zich weer omdraait! Wel wat minder dat hij ‘POKT’ hopelijk merkt hij snel hoe hij het beter kan doen.
Esther, heb je het je schoonouders ook al verteld? Of hadden ze zelf iets door? Heb je nou koffie of thee gedronken?
Lotte, fijne carnaval gehad? Als wat was je eigenlijk verkleed?
Enne … nu voor het ecchie! Spannend!!
Sabje, balen dat je nog steeds geen zekerheid hebt. Ik zou toch maar naar de dokter gaan en een bloedtest laten doen, dan weet je het zeker.
Missy, Mamma_ en Angel, spannend voor jullie hoor! Ben benieuwd!
Hoi Janneke, tuurlijk mag je meekletsen! Gezellig!
Ga je voor de eerste? Tweede? Derde? … ??
Amy, gaaf dat de kleine de boekjes leuk vond. En zijn NEE periode, heerlijk! En ook super dat de mama de kleertjes mooi vond!
Ik heb vandaag de gyn gebeld, maar hij zat niet op de raadpleging, dus moet donderdag of vrijdag terugbellen (dan zit hij er wel). Driemaal raden wie er donderdagmorgen om half 9 aan de telefoon hangt …
Noemi: m’n oma is weer niet geopereerd :wall: gaat echt lang duren
Janneke gezellig welkom
zo ik ga ff de douche verder voegen nog klein stukje :dance: en dan kan ik morgen als de :evil: er nog niet zijn in bad :dance:
Hoi allemaal,
Misschien wel handig om me even wat verder voor te stellen, zodat jullie ook weten wie deze nieuwe ‘indringer’ is!
Ik ben Janneke, 27 jaar oud. Vorig jaar april getrouwd. We zijn vanaf deze maand serieus bezig voor ons eerste kindje. Hartstikke spannend eigenlijk en omdat ik het verder in m’n omgeving nog niet echt vertel, is het erug leuk om hier iedereens verhalen te lezen en misschien zelf wat kwijt te kunnen . Volgende week maandag is mijn NOD en ben echt heel benieuwd…
Spannend hoor Janneke!
Hebben jullie echt rond de eisprong geklust?
Angel, balen zeg! Snap niets meer van dat ziekenhuis bij jullie. Kunnen jullie niet heel boos worden en zeggen dat dit zo niet verder kan?
Is toch niet te geloven dat het maar altijd uitgesteld word?
En je oma ligt ondertussen heel de tijd maar in het ziekenhuis.
Ga nu filmpje kijken.
Pff, wou dat het al donderdag was …
Hoi meiden,
Ik heb helaas geen puf om op iedereen te reageren; mijn zoontje heeft me aangestoken en we hebben nu allebei roodvonk
Ik wil alleen alle meiden die op hun nod wachten een :-* geven en voor Noémi en Sabje even een extra :hug: in deze spannende tijden…
En welkom Janneke ! Ik ben zelf ook nog maar een spruit hier, maar het is idd leuk en fijn om herkenning te hebben in wat je zelf beleeft.
Ik ga lekker m’n bed weer in… :?
grtz Marlijn
Janneke: spannend hoor
wij hebben het ook nog niet in de omgeving verteld dat we bezig zijn voor een 2e
Noemi: het word steeds uitgesteld omdat ze in eerste instantie niks aan haar knie hadden gedaan :? ze dachten dat dat vanzelf over zou gaan ofzo maar daar zit dus ook bloed in :wall:
en zodra dat dan eindelijk goed is dan word ze geopereerd hopelijk is dat snel
Marlijn: beterschap :hug:
zo het lijstje is weer aangepast
Janneke je staat er ook bij
Angel, toch wel vervelend. Vind het raar dat er elke keer toch iets bijkomt en dat de operatie dan weer uitgesteld word. Hopelijk kan ze snel geholpen worden!
Duik mijn bedje in!
Trusten allemaal! :-*
Janneke, welkom hier!
Angel, hopelijk kan je morgen lekker in bad . Vervelend joh dat het allemaal zo lang duurt met je oma :-* . Ik ga nog even nadenken over een nieuwe testdatum, zet me voorlopig maar bij Hellen.
Noémi, balen joh dat je je gyn vandaag niet kon spreken, ik hoop voor je dat de dagen voorbij vliegen en dat het gauw donderdag is :-* .
Marlijn, vervelend joh dat jij nu ook roodvonk hebt, beterschap :-* .
Amy, leuk dat de kraamvisite zo top was! En spannend hoor, zonder kondoom, misschien ben je nog wel zwanger voordat jullie voor het echie zouden gaan . En leuk hoor, al naar kinderwagens kijken!
Mama en Angel, ik duim heel hard voor jullie!