Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 4)

ik had vandaag paar x bij het afvegen hele dikke slijm.

echt een prop bij het afvegen,echt zo kwab.(sorry voor vieze onderwerp :sick: )

nog nooit gehad.

iemand anders nog ervaringen mee???

:think: hm… geen ervaring mee tenminste niet voor ongie of zwangerschap :wink:

hoop dat je gauw wat weet zo in spanning zitten is ook niets al zegt iedereen een streep is een streep… mss een clear bleu ertegen aan gooien?

hier nog niks te bekennen… :think:

ok m’n banner zegt morgen maar zoals ik nu heb geteld telde ik altijd… nouja nog maar ff afwachten

Mamma_: zijn de :evil: er al?

angel nog 1 dag,spannend zeg,kan je nog wel afwachten om te testen?

mss moet sabje maar even stapje terug doen,mss maak ik mezelf wel helemaal gek.hmmm weet het even niet meer voel me zo vol en wat verwacht ik ook na 2 maanden stoppen met de pil

over 26 minuten is het al morgen :wink:

ik ga voorlopig nog niet testen als ik overtijd ben hoor :wink:

ik geloof er al niet erg in mijn man is namelijk verminderd vruchtbaar dus zou wel heel wat zijn als ik in 1x zwanger zou zijn hahahahahahahaha

ja je kan ook ff een weekje wachten ofzo voor je weer gaat testen anders word het een dure hobby :wink:

sabje… je verwacht niets… niets eveel tenminste… je wilt alleen weten waar je aan toe bent… en dat is heel frustrerend… misschien is het echt toch verstandig om alsnog ff naar de HA te gaan :hug: :hug: :hug: ff met de vuist op het bureau slaan en duidelijk aangeven dat dit niet goed is voor jegeestelijke gezondheid… :hug: :hug: :hug:

angel_luna… spannend… hoop het voor je :pray: :pray: :pray:

heb hier vanaaf ook maar ff een paracetamol in genomen last van stekende irri borsten… heb mijn bh al afgedaan… zat gewoon veel te strak :eh: :eh: :eh: :eh: huh normaal zat ie toch echt ruimer… :think: :think: :think: naja… moet nog ff een paar dagen wachten… maar de vorige maand had ik ook wel last van mijn borsten…

ow oke,ik hoop het voor je dat het in 1x raak is :wink: :lol:

dankje :smiley: hoop het ook :wink:

damn jullie kletsen snel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hoop het ook voor je angel&luna zou mooi zijn weer een positief bericht hier :dance: owh en sabje maybe toch de duivels onderweg aan de hand vanhet dikke slijm???

ik weet niet of het de duivels zijn, als ik dan niet zwanger ben hoop ik idd dat het de duivels zijn echt hoor, word hier helemaal dol van.

ik heb het namelijk nog nooit eerder gehad en ook wel heel maf dat het net na testen gebeurt.

alles is zwaar in de war bij sab,zelf die test van gister was in de war whahah

oe opgezwollen borsten. nou wie weet :lol:

hoop dat je snel duidelijkheid krijgt sab…

w8 hier rustig af geen nieuws is goed nieuws en het duurt nog 7 dagen ofzo

ik ga slapen. :zzz:

jullie ook allemaal slaap lekker!!

tot morguhhhh :dance:

oant moarn… welterusten…sweet dreams

Sabje, klopt inderdaad dat ik nog niet ongi ben geweest omdat ik borstvoeding geef. Meid, ga gewoon naar de huisarts morgen en vraag of ze even bloed bij je af willen nemen, dan heb je iig honderd procent zekerheid. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had vorig jaar ook een super vaag streepje en twee dagen later was het duidelijker, maar nog niet heel erg dik. Hcg (het zwangerschapshormoon waar op getest wordt) verdubbeld in hoeveelheid in twee tot drie dagen, dus je moet waarschijnlijk nog even wachten met nog een keer testen. Maar echt, de huisarts kan uitsluitsel geven en snel uitsluitsel is nu echt beter voor je dan weer een paar dagen onzekerheid voordat je de volgende test kan doen :-* .

Angel, spannend, ik begrijp dat je nergens op rekent vanwege de verminderde vruchtbaarheid van je hubbie, maar ik duim voor je dat het toch al raak is.

Missy, ook spannend voor jou hoor, mijn duimen draaien overuren :mrgreen: .

Hier nog niets…

Angel?? :pray:

Gister was mijn nod al, verkeerd geteld blijkbaar…

:pray:

hier ook nog niks… :think:

denk wel dat het nog gaat komen al snap ik niet dat ik verkeerd heb geteld… :think:

hahahaha ik heb een 36 daagse cyclus

ik dacht 37 dagen ik telde 1e dag menstruatie tot 37 en dan op de 37e dag zou mijn ongi er zijn maar dan is het 36 dagen :wall:

heb met Luna ook nooit met banners gewerkt :wink:

spannend angel en mamma_

ik duim voor jullie :wink:

Ejb: heb jij al een nieuwe testdatum in gedachten

of zal ik jou bij Hellen zetten zonder een testdatum?