Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 4)

heeyz peeps… hier was ik ook weer ff… lekker rustig hier vandaag,…

ik las net over een spiraaltje maar dan kun je wel gewoon ongi worden hoor maandelijks… bij 70% van de vrouwen word het alleen minder qua vloeien en bij 30% blijft het helemaal weg… nadat mijn spiraaltje er uit is gehaald ben ik na een cyclus van 38 dagen gewoon ongi geworden en de maand daarop was het een cyclus van 40 dagen zit nu al 2 maanden stabiel op 30 en hoop dat het deze maand ook zo is… al hoop ik meer dat ik het nu sowieso 9 maanden missen mag… :dance: :pray: :pray: :pray:

en ik hoop voor jullie dat jullie snel uit de onzekerheid weg zijn… want das echt niet leuk… :cry: :cry: :cry:

uhm sabje heb je al getest ??? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

klop klop ??? joehoeeeeeeeeee is daar iemandddddddddddd… mand…and … nd… d…

behalve de echooooooooooooooooo…ooo…oooo…oo…o :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: lekker rustig hier deze zondag… heb ik een keertje tijd om te kokken is er bijna niemand :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vientje, jammer gewoon weer ongi geworden dus. Idd wel kort een cyclus van 22 dagen, maar wie weet heeft het even tijd nodig om weer te normaliseren.

Amy, leuk hoor, alvast rompertjes gekocht :inlove: !

Fietje, vervelend die onzekerheid of jullie het allemaal wel redden. Maar je niet door anderen van de wijs laten brengen hoor :naughty: , je moet op je eigen gevoel en ideeën af gaan :-* . Spannend zeg, geklust direct na je ei, hopelijk is het raak!

Noémi, balen joh, dat je dus echt niet zwanger bent. Nu maar hopen dat je snel ongi bent en anders snel naar de gyneacoloog hoor, idd gewoon bellen maandag! Lief trouwens dat je bezorgd om me was :-* . Jeetje, wat zal jij geschrokken zijn toen je longembolie had.

Lotte, fijn dat je idd door de ovu-testen weet dat je een eisprong hebt en wanneer die ongeveer is.

Hellen, welkom hier, haha, jij zit in dezelfde situatie als ik, ik geef ook borstvoeding en ben ook nog niet ongi geweest. Ook hier heeft het geen haast, maar mag het natuurlijk wel snel. Ben benieuwd hoe je weekend is geweest!

Sabje, fijn dat je wat gerustgesteld ben door de HA vwt het uitblijven van je ongi. Hopelijk krijg je goede uitslagen van de mamografie en de echo. En dat streepje (vaag maar wel binnen vijftien minuten bij kunstlicht te zien (door mij dan, hubbie zag het pas bij daglicht) had ik vorig jaar ook met een test van Matcare en negen maanden later was Elliott er :mrgreen: !

Marlijn, welkom hier en wat je beschrijft zou idd een vroege miskraam kunnen zijn. Kan me voorstellen dat je in de war bent, sterkte hoor! Oh ja, hoe ik weet wat ik op iedereen moet reageren? Ik heb Word open staan en typ daar mijn reactie in, zo kan ik veel pagina’s lezen en toch zoveel mogelijk op iedereen reageren (heowel ik dan nog wel eens iemand vergeet :oops: ). En die documentaire over die vijfling heb ik ook gezien. Ongelovelijk dat ze het alle vijf overleefd hebben, hier in NL waren die kindjes niet eens in leven gehouden, doen ze geloof ik pas vanaf 26 weken (of misschien vanaf 25), en deze kindjes waren met 24 weken geboren… Beterschap voor je zoontje :-* !

Missy, leuk dat jullie Valentijnsdag zo geslaagd was! Top trouwens dat je meer verdient dan je verwacht had :dance: ! Lekker hoor, zo’n voetenbad!

Mama, spannend hoor, morgen je NOD!

Esther, jammer dat het zo lang geduurd heeft voor je het shirtje had, maar wel leuk dat het zo geslaagd was! Gelukkig dat het inmiddels weer wat beter met je gaat! Hopelijk heb je vandaag een leuke dag gehad en dat niemand iets door had natuurlijk!

Lady, en, goed geklust?

Angel, balen joh van je computer! En spannend, morgen je NOD! Als je nu gewoon zwanger bent (of anders de volgende ronde) ben je niet ongi in je vakantie :mrgreen: . Vervelend hoor van je oma :-* .

Luna, balen joh, regen op je wintersport.

Jullie zullen me vast een ongelofelijke miep vinden :oops: :oops: . Vorige week zondag zou ik dus testen en dat heb ik dus ook gedaan. Wilde de test al weggooien toen ik bij daglicht toch dacht dat ik heel misschien wel een heeeeel vaag streepje zag. Twee weken daarvoor op maandag had ik veel van dat ‘gladde slijm’(sorry) gehad en dat was altijd een teken van mijn eisprong. Dus ik bedacht me hoe dat het jaar daarvoor was gegaan met testen en toen had ik vrijdags van dat slijm gehad en zaterdag twee weken later een heeeeel vaag streepje (wel duidelijker dan wat ik nu misschien dacht te zien). Dus ja, dan was zondag nu dus nog wel wat vroeg. Maar ik wilde hier eigenlijk pas wat melden als ik meer zekerheid had (we zijn net weer bezig en ik verwacht zelf dat het wel even duurt enzo en dan zijn hier natuurlijk meiden bij wie het allemaal niet zo makkelijk lijkt te zullen gaan, etc.), maar het lijkt erop dat ik gewoon niet zwanger ben (zou ook wel heel snel geweest zijn). Ik vind dat verder ook helemaal niet erg, want het mag wel al, maar als het nog een paar maanden duurt vind ik dat helemaal niet erg ofzo. Wat ik wel raar vind is dat ik dus volgens mij het slijm verloor wat ik voor een eisprong heb, maar dus nog niet ongi ben geworden, maar ja, het zal wel ander slijm geweest zijn. Verder wil ik altijd graag op iedereen reageren (ik weet wel dat dat niet per sé hoeft) en hoe langer ik dan weggeweest ben hoe meer tijd dat natuurlijk vraagt… :oops: .

Zo dan nu maar een updatje van deze kant. Dinsdag hebben we eindelijk de overdracht van de grond voor ons nieuwe huis (dit had eigenlijk in september al moeten gebeuren, maar was allemaal nogal vertraagd) bij de notaris gehad :dance: ! Ze zijn ook al begonnen met het leggen van leidingen, dus eindelijk komt er schot in. Sinds begin van de week draait Elliott eindelijk sinds tijden weer zelf van zijn buik naar zijn rug (dit deed hij al met 3 weken, heeft het toen anderhalve maand gedaan en daarna alleen nog maar bij het cb), maar soms doet hij iets fout met zijn hoofd en dan horen we dus ineens ‘pok’ en is het huilen geblazen :? , gelukkig gaat het vaak ook wel goed. En sinds woensdag komt meneer ineens vooruit op zijn buik (echt kruipen kan ik het nog niet noemen :mrgreen: ). Hij zet zijn voetjes in de grond, legt zijn gezicht daarbij op de vloer en trapt zich zo een stukje vooruit en verzet dan zijn handjes, erg grappig :inlove: ! Ik heb deze week ook al één van de drie traphekjes geplaatst, voor de andere twee moet ik wat kunstgrepen uithalen om ze te kunnen plaatsen, dus daar ga ik deze week mee aan de slag. Vakantie is helaas nog niet geboekt (heel verhaal), maar ik hoop dat het er toch snel van gaat komen…

Gisteren zijn we samen met mijn schoonouders een dagje naar Antwerpen geweest (om te vieren dat we nu eindelijk de grondoverdracht voor het nieuwe huis gehad hebben). Was erg gezellig. Voor Elliott een leuk fleecejasje gekocht (kon hij gelijk aan, want zijn winterjasje was veel te warm, het leek wel lente!) en een paar kaplaarsjes (voor in de modder bij het huis). Nu moeten we zelf nog kaplaarzen. Geloof dat dat het wel weer even was in het kort (hoewel, kort :oops: ).

Hee meiden,

Tussen het carnaval vieren door ff kijken hoe het met jullie is.

Er is teveel geschreven om in een paar minuten antwoord op te geven, dus dat doe ik maar niet.

Wil niemand vergeten.

zo daar waren weer 2 zielen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen:

Hallo, hier ben ik even gauw, want we gaan zo eten en daarna Noa vast naar m’n ouders brengen want ik moet morgen werken.

Ik reageer later nog op jullie, maar ik was even benieuwd, waar is Sabje??

Nog geen uitslag van de test gezien hier?

Je houd het nog spannend voor ons!!

Nou, tot later!

nee wij wachten hier ook op sabje :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: ik hoop zo op goed nieuws…

heb trouwens al een paar dagen een beetje een ongi gevoel… :think: :think:

Ja, Sabje, waar ben je?? :wink: .

Missy, spannend!

hallo allen

sorry sorry sorry dat ik niet eerder wat van me heb laten horen maar we hebben de hele dag visite gehad.

test van vanmorgen zien we wel wat, maar me vriend denkt dat het het streepje van de test zelf is?? deze zie je ook alleen maar bij bepaalde houding,me zus heeft gekeken en die ziet het ook alleen maar bij een bepaalde manier van vast houden. zij vond dat ik gewoon predictor moet kopen, met die stip… ik weet het niet meer hoor :cry:

ik heb de hele dag al beetje dikke slijm,heb ik nooit? word ik ongie? of wat kan dit zijn?vind zo raar allemaal en dit binnen een dag.

groetjes sabine

owh sabje :cry: :cry: :cry: nou weet je eigelijk nog niets… he gaver had zooooo gehoopt dat je positief nieuws had… ik blijf bidden… en probeer idd anders nog een test… en anders zou ik toch weer contact opnemen met de HA of een gyn…

hier idd spannend… ik w8 rustig af… ga er niet vanuit dat het deze maand raak is eigelijk… :pray: van wel maar denk het niet

spannend missy nog paar daagjes :wink:

jaah idd nog een paar daagjes… maar zoals ik al zei denk ik dat het de :twisted: :twisted: :twisted: zijn die langskomen theeleuten…

Sabje, probeer over een paar daagjes nog een keer, wel rot hoor, die onzekerheid. En anders toch even langs de huisarts voor een bloedtest hoor :-* .

tis echt rustig vandaag…nou ga maar ff yatzy spelen op zylom :mrgreen:

ik was gister echt zo zeker van, vooral omdat me vriend het ook zag, dacht echt verbeel het me niet.

mijn zus denkt dat ik ongie word ook ivm met dikke slijm, maar heb dit nog nooit gehad ook niet voor mijn ongesteldheid

missy je weet het niet, misschien kan je je wel eerdere op het zwangere lijstje bij voegen dan dat je zelf denkt :wink: :lol: zou wel super zijn he, dat we allemaal dit jaar zullen zwangeren

ejb elliot is nu 5 maanden he, geef je nog borstvoeding en ben je daar door nog niet ongie, als ik eerlijk me al paar x afgevraagd hoe het nou zit,maar heb heel erg gevoel dat ik iets heb gemist, :oops: :oops:

@sabje… ik hoop het ook dat we allen gauw zullen zwangeren:D zou gewoon super zijn alleen dan wel in dezelfde maand natuurlijk :smiley:

… en vind het heel jammer voor je… je was eigelijk al zo voorzichtig blij

jah we zijn knap in de maling genomen door die test van gister, mss te snel geschreeuwt van blij schap, je had me moeten zien. stond te springen als een kleinkind, heb me vriend helemaal af gekust en geknuffelt,lachen springen en huilen te gelijk van blij schap, beetje maf was echt heel blij.

esther hoe was je dag?

misy hoe was het spelletje?

groetjes

jah logisch toch dat je zoooo ongelooflijk blij bent… zou ik ook zijn :mrgreen: ik bedoel je wacht al zo lang op een antwoord…

heb al 2 keer gewonnen met yatzy… vet cool spel :thumbup: