het is rustig vandaag, iedereen druk carnaval aan het vieren?
Fietje, spannend hoor!
Angel, jouw NOD moet er bijna aankomen he? Spannend voor je hoor!
Even ego:
Hier nog steeds geen ongi. Snap er echt niets meer van. Het is nog nooit zo lang uitgebleven! Maak me een beetje zorgen En voel me echt wel verdrietig, want nu kunnen we alleen maar oefenen en niet voor het echt gaan
Denk dat ik maandag de gyn maar ga bellen.
aaah noem dikke :hug:
snap precies hoe jeje voelt, stomme onzekerheid
Thx Sab! :-* :-* :-* Het is gewoon idd die onzekerheid.
HA zei dat we wel gewoon konden klussen en dan gewoon om de maand bloed moeten laten testen (omdat dat duidelijker is dan een test uit de winkel). Maar gyn had gezegd dat ik misschien geen eisprong heb. Tja, dan heb ik niet veel zin om nog maanden te klussen als er niets uit voort kan komen, ga dan liever meteen aan de medicijnen of iets dergelijks.
jah begrijp je helemaal.
je staat al onder de gyn?
ik heb net even me zus gesproken en die vertelde dat ze test had gedaan en er was niks op te vinden,toen ze s’middags weerr kwam keek ze op de test en zag ze 2 strepen,heel vaag,maar ze was wel zwanger.
Ja, ben 11 januari al naar de gyn geweest. Maar daarvoor al lang niet meer eigenlijk. En toen hadden we paar dingetjes besproken, zoals bijvoorbeeld bloedonderzoek zodra mijn ongi begint en een echo (om te zien of ik een eisprong krijg).
Ook raar bij je zus zeg! Morgen even afwachten. En anders bij een andere dokter een zwangerschapstest laten doen??
wanneer heb je precies je spiraaltje eruit laten halen dan?
als je spiraal hebt word je ook niet ongie toch?of heb ik dit helemaal verkeerd?
vind het echt heel vervelend voor je. :hug:
Al 2 jaar geleden en kon mijn ongi toch altijd verwachten tussen 36 en 40 dagen. Vandaar dat ik het nu zo gek vind dat het zo lang duurt. :?
jah dat kan ik goed begrijpen noemi. ik hoop dat de ongie gauw komt
noemi volgens mij zijn wij de enige 2 die hier kletsen vandaag
Helleu Ladies,
Hier ben ik nog even op de valreep voordat ik naar bed ga.
Ja ja, ben alweer moe.
Oehhhh Sabje, spannend, je houd ons wel in spanning hier zeg.
ben heel benieuwd naar je test morgen!
Ik zal voor je :thumbup: en
Noemi, balen joh, kan me voorstellen dat je het wachten zat bent, is ook logisch. Je weet dat je wel kunt klussen maar je weet niet of het zin heeft omdat je niet precies weet wanneer je het moet doen.
:hug: voor jou. En als het nog lang duurt zou ik toch nog een keer een afspraak maken bij een gyn ofzo.
Fietje, ik hoop dat je ei (en de rest) zijn werk gedaan heeft en dat het gelijk raak is!!
Missygirl: Bubbelze!!! Lekker hoor.
Wij zijn vanmiddag met Noa naar Ballorig geweest.
Dat is een heel grote overdekte speelruimte met ballenbakken, klimdingen, glijbanen, luchtkussens, enz.
Was heel leuk, ze is alleen op de kop van zo’n luchtkussen gemieterd.
erwin en ik keken natuurlijk net even de andere kant op en daar lag ze. Brullen!
gelijk koud water erop gedaan, maar er zit nu wel een schaafwondje op de zijkant van haar voorhoofd, zielig! Ze viel op vloerbedekking maar die was nogal ruw.
Daarna gegeten bij de Mac! lekker.
Morgen weer een drukke dag, eerst naar de kerk, Noa mee naar de oppas, kan ze mooi spelen met andere kinderen.
Daarna naar erwin’s ouders, die waren van de week 31 jaar getrouwd.
En morgenmiddag moeten we bij de buren op visite.
En dan is de dag weer om en moet ik maandag weer werken.
Dus ik ga nu maar naar bed, beetje bijslapen.
Noa was vanmorgen weer om 6.45 wakker, erwin moest weer werken dus waren we allemaal al vroeg op en dat op zaterdag, niks aan.
Ik hoop dat ze morgen toch een uurtje langer slaapt, maar ik ben bang van niet.
Nou, allemaal welterusten en als ik hier morgen niet ben, weten jullie waar ik zit…
O, en morgenvroeg komen erwin’s broers en zussen ook met de aanhang bij zijn ouders, hoop dat ik niet gelijk door de mand val als ik geen koffie wil…
ik zei al tegen erwin, anders neem ik gewoon wel en dan drink jij hem stiekem leeg, haha.
Nou, toedels!
Nee hoor Sab, ik was hier ook even, haha!
haha zie het.
leuk zo’n park en lekker mac.
voor noa dus een geslaagde dag.
drukke dag morgen veel plezier.
jah hou de spanning voor mezelf er ook wel erg in,haha
het is toch zo te hopen
zo lijstje is aangepast Marlijn je staat erin hoor
Was ondertussen film gaan kijken :mrgreen:
Esther, zou je morgen Noa dan niet het t-shirtje aantrekken? Dan weet iedereen het direct … Hoewel, ook wel een beetje stom om zoiets te doen als het je schoonouders hun 31-jarig “feestje” is.
Je kan toch zeggen dat je grieperig bent en dat je liever thee hebt? Daar is toch niets geks aan?
Nouja, hoop voor jou dat ze er niet achterkomen!
Sabje, hoop het ook. Duim voor jou in ieder geval dat er morgen een duidelijke streep staat. Wel een foto maken he?!!
Angel, hoop dat je snel weer een eigen computer hebt, zodat je lekker met ons mee kan kletsen weer!
Duik nu mijn bedje in!
Weltrusten! :-*
En sabje? al getest?
Mag ik je feliciteren?
Ik hoopp het zo. :kaars:
Sabje: en??? ben niet nieuwsgierig hoor :liar: ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor een dikke streep
hm… ik snap echt helemaal niks van die banner dacht dat ik vandaag m’n nod had…
Mamma_: en??? al :evil: te bekennen??
hier nog niet maarja als ik me banner moet geloven komen ze morgen :mrgreen:
Hee, meiden!
Hier nog geen :evil: maar wel een ongi achtig gevoel, dus zal vandaag wel komen denk ik!
Sabje en Angel, ben errug benieuwd!
Esther lekker geslapen?
Tot later vandaag!
Zo daar was ik ook weer. Geweldige wintersport gehad :liar: Nee hoor het was heel erg gezellig maar het was wel leuk geweest als het gesneeuws had in plaats van geregend.
Ik heb zoveel mogelijk terug gelezen maar ga vanaf nu weer op iedereen reageren :oops:
Ik ben erg benieuwd watde uitslag van Sabjes test is. En Sabje je had het over monnikenpeper, maar er bestaat ook teunisbloemolie voor het reguleren van je cyclus.
groetjes Kim