Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 4)

zowww rustig vanavond :shock:

Sabje, misschien willen ze daar wel even extra voor je testen als je voor de mammo en de echo gaat. Zou wel handig zijn.

Maarre, die test van zondag mag je nu niet meer aflezen hoor, is nu zo onbetrouwbaar als wat. Echt waar, laat bloed trekken en laat ze het zo testen, is alle onzekerheid meteen weg.

En het is een soort pil die ik 2 keer per dag (weet alleen niet meer of het tegelijkertijd was of niet, maar dat zal wel op het receptje staan) 7 dagen lang. Zodra ik de laatste pilletjes geslikt hebt, duurt het 14 dagen voordat ik mijn ongi krijg. Heb ik ze dan nog niet, dan moest ik terugbellen. Maar ik ga er vanuit dat ik ze dan gewoon krijg.

Wat ik wel raar vind is dat ik als ik mijn ongi krijg, gewoon moet gaan voor de bloedafnames en de echo. Hoe kan ik nou een eisprong krijgen als het opgewekt word? :think: Nouja, ben daar dus nog niet helemaal uit.

Het is hier de laatste tijd erg rustig!

Net film gekeken “Lucas” uit 1986, echt een leuke film. Zo’n schattig ventje speelt er in mee. Net even gekeken hoe hij is uitgegroeid … hmm, dat is minder :stuck_out_tongue:

noemi ik vertel het morgen gewoon en dan zie ik het wel wat ze zeggen.

jah weet dat de testen niet meer geldig zijn,maar toch wel vaag.en dat laat me danw eer twijfelen.

Nou ben benieuwd hoe het gaat met die tabletten.

Hoop dat de eiersprong gauw op gang(en bevrucht raakt :slight_smile: ) komt door die pillen,dan moet ik die ook hebben :wink:

groetjes sabine

Ik laat het je weten hoor!

Ben benieuwd wat ze zeggen in het ziekenhuis. Hoe laat moet je daar zijn? En hoe laat kan je weer online zijn om ons alles te vertellen?

nou ik kan morgen niet online komen.

moet er om 14.00u zijn en daarna gelijk door naar me werk en moet werken van vrijdag middag van 15.30u t/m zaterdag 11.00u dan ben ik pas tegen 12.00u zaterdag thuis, dus heb hele lange dag voor de boeg.heb collega al uitgelegd dat ik waarschijnlijk later komt,weet niet hoe lang het gaat duren op werke en moet ook nog half uur rijden naar me werk.

dus probeer zaterdag te reageren,sowieso sávonds

gr

Oooh getsie, wat een lange dag zeg!

We wachten tot zaterdagavond dan op nieuws. Hoewel je waarschijnlijk nog niets weet qua uitslagen. Ik duim in ieder geval dat alles in orde is!

Duik nu mijn bedje in, morgen (gelukkig) maar een half dagje werken.

Jeeeh, kan overtime opnemen van vorig jaar nog :mrgreen:

lekker toch…

slaap lekker

groetjes sabine

Oohja, zeker lekker hoor, ben er ook heel blij mee!

Ben het werken de laatste paar weken zo zat, ben altijd moe (hmm, zou dat misschien komen omdat ik te lang op KOK zit?? :think: :mrgreen: ).

Sabje, sterkte morgen en we horen je zaterdag! :-* :-*

@ sabje; succes vandaag!

vandaag zou ik mijn eisprong moeten hebben, ben benieuwd! Heb eerder deze week (dag nadat we sex hadden zonder condoom :shock: ) die ochtend wel al flinke steken onderin mijn buik gevoeld… dus ben benieuwd haha!

werk ze allemaal vandaag!

ik ga een nieuw deeltje openen

deze is gesloten