Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 3)

Sabje, nee hier nog steeds niets.

Spannend hoor Lotte! Ben benieuwd.

Maar doe je de testen nu echt gewoon uit nieuwsgierigheid of om toch al voor echt te klussen? Want je vriend wilde toch pas na carnaval?

Het is pure nieuwsgierigheid.

Kan me niet herinneren of ik de vorige rondes mijn ei gevoeld heb, en ben dus benieuwd of ik rond een positieve test is opmerk.

Kan ik evt een volgende ronde die signalen herkennen, snappie?

We wachten in ieder geval met klussen voor het eggie tot na de carnaval.

Ik hoop dat vriend-lief niet meer twijfeld

Wel slim eigenlijk dat je nu dan al gaat testen. Hopelijk heb je het door als je je eisprong voelt aankomen en kan je je vriend de slaapkamer in sleuren :oops: :mrgreen:

hallo mensen ik ben loessie en ben nieuw hier.

zal even wat over mezelf vertellen ik ben 25 jaar

woon in noord holland, samen met mijn vriend, hond en kat in ons net 2 maanden nieuwe huisje.

begin januari ben ik gestopt met de pil en hoop dat ik/wij snel zon klein wereldwondertje in mijn/onze armen mag/mogen hebben. :mrgreen:

groetjes loessie

hallo loessie

welkom hier!!

groet

Hoi, welkom!

welkom Loessie

Welkom loessie en veel plezier op het forum

Welkom Loessie, leuk dat je mee komt kletsen met ons! :smiley:

Welkom Loessie! Veel plezier op het forum!!

@Sabje… Die maanstenen heb je vast ook wel in winkels bij jou in de buurt. Een beetje snuffelen naar alternatieve of paranormale winkeltjes zeg maar. Ze zijn ook via internet verkrijgbaar, maar dan kun je de steen niet eerst voelen en vasthouden. Soms past een steen niet bij jou en dan is het toch zonde als je 'm voor niets gekocht hebt. Maarreh… ik ben benieuwd of je er een kan vinden in de verzameling van je vriend! Succes :smiley:

Hier druk dagje gehad. 's ochtends naar de kerk (doop van drie meisjes) en vanmiddag naar een verjaardag. Nu pas weer tijd voor de computer.

ejb, hoe was de doop? Nog gefeliciteerd!

Oh ja… en vanochtend ongesteld geworden. Dus ervanuitgaande dat mijn cyclus 28 dagen is (eerste ronde, dus nog geen idee), kan ik m’n nod van 5 maart een dagje vervroegen. Ik ben benieuwd…

heeeyz mensen… je bent er een weekend niet en je mist van alles…

:mrgreen: ESTHER… GEFELICITEERD… :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: super zeg… wat ongelooflijk leuk…

loesje welkom hier…

nou heb een druk weekend gehad… ben vandaag weer ff bij mijn schoonvader geweest in het ziekenhuis… hij is maandag opgenomen vanwege druk op de borst en aangezie hij hartpatient is… hij heeft andere medicatie gekregen maar die slaan niet aan dus nu gaan ze kijken wat ze er verder aan willen doen… misschien dotteren of kathetriseren…

hoest verder met jullie???

Jeetje Missigirl, wat vervelend zeg.

Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je schoonvader.

Het was zeker een hele klus om alles te lezen. :stuck_out_tongue:

Missygirl: jeetje hopen maar dat het gauw beter gaat met je schoonvader

LadyC: 4 maart maken van je nod of gewoon 5 maart laten staan?

laat maar lekker op 5 maart staan. Ik heb toch nog geen idee wat m’n cyclus is.

Lady C: ok scheelt mij weer werk :wink:

hallo allemaal

Ik heb net ff testen van matcare besteld 9 voor E12,99-

Bedankt voor de tip. stukken goedkoper dan in de winkel

ik ga zo slapen

allen slaap/droom lekker

truste

oh dat scheelt idd kun je mij de link pb-en?!?

Ejb: mooie foto’s :inlove: (heb ff gespiekt op sf)

zo dames, even een paar tips whahaha