Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 3)

Ben ik ook weer :mrgreen: . Vandaag was super geslaagd (foto’s staan op het showforum (september 2006 beebs). Elliott was gelukkig weer helemaal beter, hij heeft nog wel ietsje meer gespugd dan normaal, maar dat was alles. De doop ging ook helemaal super wel grappig hoor, de eerste keer water op zijn hoofdje vond hij niet raar (hij dacht waarschijnlijk dat zijn haartjes gewassen gingen worden :lol: ), maar die andere twee keren was hij heel bedenkelijk aan het kijken zo van ér klopt iets niet :mrgreen: . Hij heeft zich echt perfect ‘gedragen’, echt super. Wat trouwens ook grappig was, was dat hij de liturgie de hele tijd wilde pakken (papier intrigeert hem de laatste dagen erg :think: :lol: ), maar ja, er was een tekort aan liturgieën en ik had er met moeite eentje kunnen bemachtigen en die wil ik natuurlijk ook wel bewaren. Dus mocht hij van hubbie de kaars pakken die we ter ere van zijn doop hadden gekregen. Die probeerde Elliott natuurlijk telkens in zijn mond te doen, maar hubbie zorgde dat hij de kaars niet in zijn mond kon doen, maar dat zijn duim er telkens tussen zat, zodat Elliott hubbied duim in zijn mond kreeg. Maar Elliott had dus door dat hij de kaars niet in zijn mond kreeg, hij duwde elke keer met een verbaasd gezicht de kaars van zich af, keek ernaar, deed de kaars weer naar zijn mond (maar kreeg dus weer hubbie zijn duim in zijn mond) en deed dit echt meerdere keren achter elkaar, heel grappig om te zien :lol: .

Vanmiddag en vanavond was Elliott wel wat van slag, 's ochtends vroeg op, relatief weinig geslapen en heeeeeel veel nieuwe indrukken, maar het viel me nog mee. Vrienden en familie zijn nog mee naar ons huis geweest, en we hebben nog leuke en mooie cadeautjes voor Elliott gekregen, al met al een super geslaagde dag. Alleen jammer dat hubbie nog niet helemaal beter was, dus die is nu helemaal gesloopt, maar heeft het ook als een hele leuke en fijne dag ervaren!

Esther, beterschap voor Noa!

Claudje, met de ovulatietesten van matcare heb ik geen ervaring, met de zwangercshapstesten wel en die (ervaringen :mrgreen: ) zijn positief (oftewel geen streepje bij niet zwanger en wel een streepje bij zwanger (zelfs al voor mijn NOD)).

Missy, sterkte met je schoonvader.

Lady C, ook al een doop dienst meegemaakt vandaag :smiley: . En hopelijk blijft je cyclus zo!

Sabje, haha, hij is leuk! (alleen misschien de afbeelding iets kleiner maken :think: )

Loessie, welkom hier!

Angel, leuk dat je de foto’s al hebt bekeken!

Hopelijk ben ik niemand vergeten en anders vast sorry :oops: .

Nog helemaal niemand hier :think: .

Ik ga zo werken en vanavond moet ik ook werken (probeer wel tussendoor even naar huis te gaan), dus misschien dat ik hier pas morgen(avond) weer te vinden ben.

Hallo allemaal,

Even een verslag van de ovu-test gisteravond.

Rond dezelfde tijd getest als zaterdag, alleen was de teststreep veeeeeeeeeeel vager :think:

Ik denk zelf dat het komt omdat ik gistreavond wat meer gedronken heb dan voor de 1e test.

Toen was de urine wat geoncentreerder.

Ik de bijsluiter staat dat de urine 4 uur in je blaas moet hebben gezeten, en dat je vooraf niet te veel moet drinken. :doh:

Vanavond probeer ik het gewoon nog een keer.

Groetjes Lotte

mogguh :smiley:

ff een verzoekje :mrgreen: :mrgreen:

niet zoveel typen ik moet waarschijnlijk heel deze week werken :frowning:

:lol: :lol: :lol:

Is het misschien een idee om een paar vakantiedagen op te nemen? :wink:

Het is inderdaad een hele klus om alles te lezen als je ff niet geweest bent.

Goeiemorgen, heerlijk een dagje vrij vandaag! Dus eerst eens lekker uitgeslapen en nu alles een beetje aan het bijlezen.

EJ

Fijn dat het zo goed ging zeg! Heb de foto’s gezien op het showforum. Echt zo’n prachtige mannetje! Wel ontzettend jammer dat ze Elliott zijn naam verkeerd hadden geschreven op de taart.

En dan het verhaal met de kaars en de duim van je hubbie, super zeg!!

Lotte

Balen dat het nu iets minder duidelijk was, maarja vanavond nog eens checken. Nu zeker 4u je plas ophouden he!

Angel

Ik hoop dat je niet moet werken!

Hoe is het met je oma?

Angel! Vandaag klussen he! Niet vergeten!

Gewoon je man subtiel proberen te verleiden, dan heeft hij misschien niet door dat het meteen raak kan zijn :mrgreen:

Het is wel een heel gedoe hoor.

Er zouden, net als bij de zwangerschapstesten, ovu-testen uitgvonden moeten worden die je op ieder moment van de dag kan doen.

Ik ben, in dit geval, blij dat we nog niet voor het eggie gaan, want volgens mij word je er dan alleen maar gestrest van.

Ja, lijkt mij ook wel. Of gewoon standaard om de 2 dagen klussen, dan heb je ook heel veel kans dat het raak is.

heeyz mensen… hier was ik ook weer ff…

iedereen bedankt we blijven lekker positief en we gaan er gewoon vanuit dat schoonvaders volgende week weer thuis is… :pray: … en jeetje wat een klus zeg om alles bij te lezen als je een weekend niet aanwezig bent… tis maar goed dat ik geen werk heb… tis echt een fulltime baan dit forum bij houden :mrgreen: :mrgreen: hahahaha… :thumbup:

sabje25… hahaha vet stoer die standjes… ga ze gelijk uit proberen :stuck_out_tongue: hahaha

ejb… zal ff sneupen bij die foto’s… en wat ongelooflijk leuk om te lezen hoe elliott reageerde bij de doop… hahaha

lotte…jah das ook 1 van de redenen dat ik daar ook helemaal niet bij na denk… gebruik geen ovu testen… we proberen het eerst zo en als het naar een jaar nog niet raak is kunnen we dan wel kijken wanneer mijn ovu is… en ja ik probeer zo veel mogelijk naar mijn lichaam te luisteren… tot nu toe krijg ik 14 dagen voor mijn :evil: ontzettend gevoelige borsten en ze worden een cup maat groter… dus ik vermoed dat dat mijn ovu is…

nou zal nog ff kijken naar de kiekjes van elliott en dan moet ik vanmiddag ff op sollicitatie gesprek… ga misschien post rondbrengen…hahaha goed voor de slanke lijn… :mrgreen: ben vanmiddag weer terug… enne niet te veel typen he…

kus

Ik zit op mijn werk en vanavond heb ik vergadering dusssss morgenavond reageer ik weer!!!

:-*

@Angel & Luna wrote:

mogguh :smiley:

ff een verzoekje :mrgreen: :mrgreen:

niet zoveel typen ik moet waarschijnlijk heel deze week werken :frowning:

:lol: :lol: :lol:

Haha, je hebt er zelf een heel groot aandeel in hoor!! :wink:

Wij zouden deze maand nog overslaan, maar we hebben “het” wel gedaan zonder c… dus wie weet! 8) Dat was gister en nu voel ik mijn eisprong, spannend…

Ik ga nu niets teruglezen hoor, heb ik het iets te druk voor nu :angel:

Ooh Mamma_ dat is spannend zeg! Ben benieuwd!!

Mamma, dat is zeker spannend.

Hebben jullie het bewust “onveilig” gedaan, of was het een “foutje”?

Nu je je ei hebt gevoeld is er natuurlijk wel een grote kans :stuck_out_tongue:

Succes met wachten :thumbup:

We zijn lekker uit geweest en toen ik toen we thuiskwamen was het erg gezellig :inlove: En ja, per ongeluk het c-tje vergeten…

En het is altijd welkom , dus op zich helemaal niet erg hoor, het mag!

mamma: ik ben erg benieuwd of het RAAK is.

Je houdt ons vast wel op de hoogte neem ik aan.

hoi hoi

zo vanavond weer verder werken en hopen dat het de laatste ronde is meteen :mrgreen:

moet nog wel veel gebeuren… :frowning:

(ik had een eigen bedrijfje met m’n moeder maar omdat ik zoveel bezig ben met Luna hebben we mij eruit geschreven we staan op de markt met sieraden en nu zijn we dus voor de gothic beurs eind deze maand alles aan het voorbereiden tellen netjes zetten enz enz enz erg druk dus maarja voor een goed doel hopelijk :wink: )

zo ff op iedereen reageren:

Sabje: hm… zo lenig ben ik niet :smiley:

Lotte: ik heb al meer vakantie dagen dan werkdagen dus denk niet dat dat een mogelijkheid is… :mrgreen:

Noemi: ik hoop ook dat ik vanaaf alles af krijg… en anders zal ik toch moeten het is mijn beurs en mijn handel…(nouja moeders heeft betaald hahahahaha)

m’n oma krijgt als het meezit donderdag een huidtransplantatie (zou eigenlijk vandaag zijn…)

m’n moeder heeft morgen een afspraak met de dokter dus ff afwachten wat daar weer uitkomt alles word de hele tijd maar uitgesteld daar…

we hebben gisteren al geklust :oops: :stuck_out_tongue: eerst was het eergisteren ja uh ben jij niet ongeveer al vruchtbaar en gisteren was het gewoon doen hahahaahhahaha we zouden dus niet helemaal gericht gaan klussen nog :shifty: (komt het dan komt het komet het niet ook goed)

Mamma_: zo veel klets ik toch niet :lol: :lol:

oei erg spannend ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat het raak is hoor

Jeetje Angel, ook wel vervelend dat alles steeds uitgesteld word voor je oma. Hoop dat er een beetje duidelijkheid in komt.

Ohja, dan is het natuurlijk wel moeilijk om te zeggen dat je niet gaat werken. En ach, meestal als je eenmaal bezig bent, is het wel leuk.

Wel spannend, want je bent toch een beetje gericht ongericht aan het klussen (kan je nog volgen? :lol: )

Ik voel me de hele dag al :sick: en moe. Denk dat eindelijk de :evil: er aan komen. Voel me meestal zo een paar dagen van te voren.

klinkt meer als zwanger dat :sick: en moe :wink: