Whaha, was het maar zo :?
Maarja, na 2 negatieve testen geloof ik er echt niet meer in. En voel me altijd zo een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden, dus … bekend gevoel.
oh nooit misselijk geweest als ik ongi moest worden…
maar idd na 2 nega testen zou ik er ook niet meer in geloven
Mja, ik zit gewoon een beetje raar in elkaar :mrgreen:
Het is wel heel stil vandaag zeg!
Zeker omdat ik een dagje vakantie had? :think:
zooooooooo ik ga volgende week een weekje wintersporten, maar ik vrees nu al het aantal pagina’s dat ik moet doorlezen als ik terugben.
Noemi: misschien wel prettig dat de :evil: :evil: eraan komen. Dan kan je weer verder toch?
Angel: ik hoop dat het snel beter gaat met je oma.
Lotte: volgens mij is het zo dat je met ovu-testen je piek kan missen omdat die er maar gedurende een korte tijd is. Dan heb je dus 2 dagen achter elkaar een vaag streepje en heb je de dikke streep dus “gemist” als het ware.
Mamma: spannend. ik duim dat het raak is!
Missygirl: Hoe is je sollicitatie gegaan?
groetjes Kim
Kim
Oooh heerlijk, vakantie!
Veel plezier op de wintersport.
Wil nu niet weten wat je dan allemaal moet bijlezen
Ja, zodra de :evil: er is, kan ik eindelijk weer verder, nu wachten en niets kunnen doen is verschrikkelijk.
ik hoef deze week nog maar 2 dagen te werken :dance: :dance: dus kan alvast lekker in de vakantiestemming komen (en kok-ken natuurlijk)
@ Luna: als het inderdaad zo is dat ik mijn ei gemist heb, dan heb ik hem deze maand erg vroeg gehad.
Ik verwacht mijn ongi pas over ong. 20 dagen.
In het geval van een vroeg ei is dat dus al eerder.
Nog maar een paar daagjes testen, blijft het negatief, dan wacht ik mijn nod af.
hmmm Lotte toch wel ingewikkeld die ovu-testen :think: wilde er ook mee beginnen maar wacht even jouw ervaringen af. Als je die wilt delen natuurlijk
Het is echt stil vandaag, nog nooit meegemaakt hier in ons topic :mrgreen:
Waar zijn jullie? Spelen jullie soms verstoppertje? :mrgreen:
HALLO!!
HIER BEN IK WEER!
Heb de hele dag gewerkt en gister 2 verjaardagen gehad en had dus geen tijd om hier te komen.
Noa is wel weer beter, toen ze gistermiddag uit bed kwam was de koorts weg, we zijn dus nog wel naar de verjaardag gegaan.
Goh Noémi, zoals jij het beschrijft voel ik me nu ook hoor.
Ik hoop voor je dat je stiekem toch ook zwanger bent!
Verder zal ik eerst nog even teruglezen want er is weer heel wat gekletst terwijl ik aan het werk was…
Dus ik reageer zo nog op jullie hoor.
Zo daar gaan we dan:
@Missy Sterkte met je schoonvader, hopelijk gaat het gauw beter met hem
@mama: spannend! ik zal voor je duimen dat het in 1x raak is
@Luna1: leuk dat jullie op wintersport gaan, veel plezier!!
@Sabje, nee Salland is niet Gelderland maar Overijssel, maar dan verder naar links op de kaart (omgeving Zwolle) Zegt je dat wat? Woon jij meer naar rechts op de kaart richting Almelo enzo?
En heb je al een maansteen gevonden??
@Loessie, Welkom hier op het forum en veel plezier hier.
@ejb: Fijn dat het een mooie doopdienst was en dat Elliott zich goed heeft gedragen, dat is altijd afwachten he, hoe die kleintjes daarop reageren.
En leuke foto’s hoor! Maar wel jammer dat de naam net niet goed is geschreven he… en dan heb je het nog wel in blokletters doorgegeven van te voren…duh.
Nou, dat was het weer even, sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd maar het is bijna niet bij te houden als je er even tussenuit bent (al is het maar een dag!)
Toedels!
Esther, vielen de verjaardagen een beetje mee?
Heb je nog kunnen zwijgen dat je weer zwanger bent? Zal vast moeilijk geweest zijn. Nog maar een paar daagjes en het t-shirtje voor Noa is binnen!
@Missygirl, ik ben helemaal vergeten te vragen naar je sollicitatie :oops:
Ik las net nog een keer terug en toen zag ik het weer staan.
Hoe is het gegaan?
@Noemi,
De verjaardagen waren leuk maar wel druk, veel kinderen enzo.
's ochtends was bij het dochtertje van zwager en schoonzus.
Ik wilde het zo graag vertellen, maar is nog veel te vroeg natuurlijk.
Heb wel m’n mond gehouden. Ik luste nog wel koffie gelukkig want als ik 's ochtend na kerktijd ineens om thee ga vragen gaat bij iedereen het lichtje wel branden. hihi
Gistermiddag was bij mijn vriendin in Joure en zij wist het al :oops:
Ik had haar de test gemaild via msn, zaterdagmiddag.
Ik wilde het haar zowiezo vertellen maar niet met al die visite erbij dus dacht ik ik zeg het vast van te voren.
we hebben het er gister toen we daar waren dus verder niet over gehad.
(ze is zelf over 6 weken uitgerekend van de 1e)
En vanmiddag haalde ik noa op toen ik uit m’n werk kwam en toen zei m’n moeder, wat zie je er moe uit, wallen onder de ogen.
En toen keek ze me zo onderzoekend aan met vragende blik en een big smile!
Ik zei tja, en kreeg natuurlijk een boei!
Dus ze heeft het denk ik alweer gezien, maar ze is wel zo subtiel dat ze me niet rechtstreeks zal vragen: Ben je zwanger?
ze wacht wel tot ik er zelf mee kom.
Dat is wel fijn.
Vanmorgen zat er een bevestiging in m’n mail dat het geld voor het shirtje binnen was en het binnen 5 dagen verstuurd zal worden.
Dus ik verwacht het eind deze week wel.
Spannend! Hopen dat de maat een beetje goed is zodat ze’m in de lente ook nog aan kan.
En noemi, wat ik me nog af vroeg, kun je echt niet zwanger zijn?
Ben je normaal ook misselijk als je ongi moet worden? Dat ken ik helemaal niet namelijk.
Vervelend joh.
Nou, ik duim toch voor je hoor…
Zo dat was het even voor nu, ga nog even een bakkie thee in doen en koffie voor m’n hub.
Luna1: ik ben zeker van plan mijn ovu-test ervaringen met jullie te delen.
Er verder namelijk niemand (behalve mijn vriend) met wie ik er over praat, en het is heerlijk je hart eens te luchten.
Op dit moment zit ik ernstig mijn plas :oops: op te houden.
Ik wil echt de 4 uur vol maken, dan kan dat niet de reden zijn van weer een negatieve test
Wachten, wachten, wachten :wall:
Ooh Lotte, nog een half uurtje en dan mag je plassen!
Ik hoop dat je het volhoudt!
Esther,
jeetje, je moeder heeft dat al gewoon door! Leuk! Maar wel beetje jammer natuurlijk. Nouja, volgend weekend zal ze het waarschijnlijk zeker weten (neem aan dat je dan wel langsgaat daar en dat Noa het t-shirtje draagt (op voorwaarde dat het dan al binnen is natuurlijk)).
Vroeg me al af hoe je het had gedaan met de verjaardagen, maar gelukkig kon je nog gewoon koffie drinken :mrgreen:
Ja, ik ben wel vaker misselijk. Weet ook niet hoe het komt. En ben ook wel vaker misselijk voordat mijn ongi komt. Dus dat is voor mij heel normaal. Gelukkig nooit zo erg dat ik echt moet spugen ofzo hoor, maar gewoon totaal geen honger, misselijk bij de gedachte alleen al aan eten enzo.
oh Lotte ik zie het helemaal voor me :mrgreen: Ik ben een enorme “zeikerd” dus dat gaat ook nog wat worden voor mij
@Lotte, succes met de ovu test straks.
Ja Noemi, m’n moeder en ik zijn 2 handen op 1 buik, zelfde karakters, allebei hooggevoelig en voelen elkaar vaak gelijk aan.
kan dus weinig voo rhaar verborgen houden.
maar dat ben ik inmiddels wel gewend…
zodra het shirtje binnen is gaan we er wel heen.
Hopen dat er dan verder niemand bij is anders kan het nog niet…
En dan erwin’s ouders nog natuurlijk, en hij heeft nog 4 broers/zussen thuis wonen, dus moeten we ook een moment kiezen dat die niet thuis zijn.
Ja ik drink nog wel koffie, alleen 's ochtends 1 of 2. Vanmorgen op m’n werk maar 1 kopje, smaakte niet zo heel lekker maar ik voelde me ook niet helemaal super dus daar kan het ook aan liggen.
Ik hoop niet dat ik weer zo misselijk word als bij Noa dat ik moet overgeven en naar huis moet.
Mijn collega waar ik goed mee kan die zei gelijk: je bent toch niet zwanger?
hopelijk gaat dat niet weer zo…
Is zo irritant als je op je werk zit en je zo ziek voelt…
Maar apart joh dat jij misselijk kunt zijn voor je ongi.
lijkt me wel raar.
Ik ben de hele dag aan het werk geweest. Helaas weinig tijd tussendoor. Zelfs nog overgewerkt vanavond, ik ben pas net thuis (ter contrast: ik begin om 8:00 en werk normaal tot 16:30). Maar het is allemaal wel weer gelukt.
Zelf niet zoveel te melden, dus lees ik wat meer dan dat ik reageer. Sorry :oops: