Ik wil proberen nog iets langer te wachten met testen.
Wil echt zeker weten dat de urine lang genoeg in mijn blaas heeft gezeten.
Ben rond kwart voor 7 voor het laatst naar het toilet geweest.
Dus nog een uurtje.
haha grappig Esther dat je moeder je al door heeft. Ik hoop dat het shirtje snel arriveert en je je plannetje kan uitvoeren
Dat geeft niet Lady C.
Als je er overdag niet kunt zijn dan lukt het niet om 's avonds nog op iedereen te reageren, dat lukt mij ook niet altijd.
maakt niks uit!
Ja Luna1 dat hoop ik ook, ik kan haast niet wachten. Ben zo benieuwd hoe ze reageren als ze noa in dat shirtje zien, lijkt me zo schattig!!
Ik hoop dat ik ook een leuke manier kan bedenken om het mijn (schoon)ouders te vertellen als ik zwanger ben. Het moet wel leuk zijn, je kan het immers maar 1 keer doen.
Goh Lotte, kan jij het wel lang ophouden zeg!
Spannend hoor Esther! Hoop dat er niemand gaat zijn en dat het lukt!
Je kan natuurlijk ook jouw ouders en zijn ouders bij jullie thuis uitnodigen …
Kim, heb ooit eens een site gezien (maar weet niet meer waar), waarop mensen allemaal hun ideeen schreven die ze hadden uitgevoerd om te laten weten dat ze zwanger waren.
Bijvoorbeeld een beker gegeven aan de (schoon)ouders met daarop voor de liefste opa/oma, babysokjes, doosje muisjes, …
Ik zal wel moeten, alles voor het goede doel. 8)
Heb de hele avond nog niet veel gedronken, dus de drang is nog niet zo groot
@ allemaal
Ik kruip mijn bedje in , morgen weer werken.
Weltrusten! :-*
Welterusten en werkze morgen Noemi!
Ik ga ook mijn bedje op zoeken.
Voor het slapen nog ff een ovutest er tegenaan gooien.
Ben benieuwd hoe hij er nu uit ziet.
Trusten
Succes Lotte!!
Ik ga ook naar bed, morgen gaat mijn natuurlijke wekker weer (lees:Noa)
welterusten allemaal en tot de volgende keer.
zo ben ik ook weer…
ik hoop morgen tijd te hebben om terug te lezen al moet ikmorgen ook nog werken…
goedemorgen stelletje kletstantes!!
Heb weer heel wat bij moeten lezen!!!
gisteravond mijn laatste pil geslikt! Best spannend hoor, we beginnen wel niet meteen, maar toch!
Denk je gisteravond lekker romantisch voor een laatste keer zonder condoom te kunnen sexen, krijg ik gigantische kramp in mijn voet/tenen :doh: niet echt prettig om je dan te kunnen ontspannen haha maar is alsnog gelukt :dance:
ik ben vandaag lekker dagje vrij, schoonmaken, schoorsteenveger komt en man om vloeroppervlakte beneden op te meten! Hebben dit weekend nieuwe vloer besteld, supermooi! Inclusief vloerverwarming! Wilden dat namelijk heel graag. hebben nu ook plavuizen, maar die zijn echt steenkoud. En we willen ons krummeltje natuurlijk wel gewoon lekker over de vloer laten kruipen!
nou fijne dag allemaal!
Groetjes Amy
Goedemorgen allemaal!
Spannend Amy dat je met de pil gestopt bent ook al gaan jullie niet meteen voor het echie, het is toch een apart gevoel dat je dat ding niet meer slikt.
En leuk dat jullie een nieuwe vloer krijgen, dat is zeker fijn voor de kleine, kan die straks lekker op een deken op de grond liggen/kruipen!
Angel, werkze vandaag!
En Lotte hoe is het gisteravond gegaan met je ovu test?
zo goeiemorgen
ben kapot hoop dat het vandaag niet zo laat word met werken
als het goed is is het nu echt laatste ronde
we hebben alles al geteld moet strakkies alleen ff alles in de computer invoeren :?
Lotte: en heb je je eisprong nu gehad?
heeyz mensen was ik ook weer ff… een hele drukke dag gehad gisteren… was op gesprek en kon gelijk de post meenemen en beginnen… er lag voor 14 dagen aan post…(ongeveer 1000 poststukken) wat gesorteerd worden moest en daarna rond gebracht moest worden…
vandaag nog een gedeelte lopen en dan kan ik woensdag weer nieuw post ophalen… moet 2x in de week post rondbrengen…
betaald aan de slanke lijn werken…wat wil ik nog meer…
hier gaat alles zijn gangetje… we naderen het groene gedeelte en we klussen wat af :mrgreen: :thumbup: :mrgreen:
zal misschien nu iets minder vaak reageren vanwege het baantje maar blijf stug doorlezen en mee kokken…
kom vanaaf nog wel ff langs huppelen…
gefeliciteerd met je baan Missygirl
THANX :mrgreen: ben er ook erg blij mee want werd haast gek thuis… vloog tegen de muren op van gekte :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Missygirl: gefeliciteerd met je nieuwe baan, goed man!
En ik kan me voorstellen dat je gek werd thuis, daar zou ik ook niet tegen kunnen, ik ben blij dat ik nog 2 dagen buiten de deur werk.
Vandaag ben ik vrij.
maar ik kan hier niet steeds zijn want dat laat Noa niet toe, haha.
ze zit me nu ook al weer te roepen vanuit de keuken…
@Angel, succes met werken vandaag!