@missygirl; gefeliciteerd met je baan!
ik zou ook niet de hele dag thuis kunnen zitten zeg… werk nu 5 dagen, als we een kindje hebben ga ik 3 dagen werken! heb dat nu al geregeld en het kon :dance:
esther en amy… jah idd het is fijn als je het van te voren met je baas kan regelen… tis gewoon goed als je een stukje van je eigen leven er bij houd naast het moederschap want ben van mening dat je er misschien wel een betere moeder van word… ik hoor heel vaak dat vrouwen het kind kwalijk gaan nemen dat ze geen werk meer hebben en dat ze geen eigen stukje leven meer hebben wat los staat van het gezin…
@missygirl Gefeliciteerd met je baan.
@ allemaal Gisteravond de 3e ovu-test gedaan, hardstikke negatief.
Zit mezelf nu af te vragen of ik het me verbeeld heb dat ik zaterdag wel een vaag 2e streepje zag.
Als mijn cyclus deze maand weer 32 dagen is dan zou mijn ei rond de 11e moeten zijn.
Ik heb nog een paar testen liggen, en die ga ik dus ook maar op maken.
We zien wel wat er gebeurd.
Volgens, mij zou ik als we voor het eggie gaan geen ovutesten meer gebruiken.
Je bent er wel ontzettend druk mee.
@ lotte; balen zeg, weer negatieve test…
@ missygirl; zeker prettig dat ik dit van te voren weet. geeft je wel al stukje zekerheid natuurlijk. De eerste maanden zou ik het liefst alleen bij mn kindje willen zijn, maar ja, helaas kan dat financieel niet, ik moet blijven werken
ben thuis schoonmaken, kwam ik ineens de oranje koninklijke slofjes tegen! zo schattig! die kreeg je bij een supermarkt bij de geboorte van Amalia!! :inlove:
nou ja, in zo verre balen, dat ik hoop mijn ei te voelen, en dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
Ik ben nadat ik gestopt ben met de pil 3 keer gewoon ongi geweest, dus ik ga ervan uit dat ik ook wel een eisprong heb. :think:
Als dat namelijk niet het geval is hebben we een groter probleem.
En zoals ik al vertelde ga ik uit van een cyclus van 32 dagen, ik heb nog 19 dagen te gaan, dus het ei kan ook nog komen
Ik zit op mijn werk, vanavond heb ik weer tijd… :-*
Missygirl: oh ik vind thuiszitten heerlijk en zou er echt niet aan moeten denken voor een baas te moeten werken hoor
en gelukkig heb ik de luxe dat ik niet hoef te werken (nouja tot augustus 2008 dan hahahaha maar gaan ervanuit dat dan het andere huis toch wel is verkocht… :think: )
ok af en toe werk ik nu op de markt maar zie dat niet echt als werken hoor
bij een echte baan moet je onder werktijd werken en bij mijn werk hoef je alleen te werken als je klanten hebt rest van de dag kan je gewoon doen waar je zin in hebt :mrgreen: :mrgreen: (ofwel lekker de braderie afstruinen naar leuke hebbedingetjes hahahahaha) eten en drinken wanneer je zin hebt ipv de 15 minuten koffiepauze (als je geluk hebt dan sommige banen geven die ook nog niet eens) en lunch van een half uurtje
Goh Angel, dat klinkt goed zeg, lijkt me ook wel leuk zo’n baan!
Lotte, balen dat je nog steeds zit te wachten op je ei, lastig als je niet precies weet wanneer die er is.
Dat wist ik ook niet, ik ging uit van ergens in het midden van m’n cyclus.
maar ik weet het niet zeker want ik voel het nooit.
Ja Missygirl, dat vind ik ook belangrijk, ik ben blij dat ik nog een baan heb, dan blijf je er ook een beetje in, als de kind(eren) later naar school gaan zou ik misschien wel wat meer willen werken.
Maar nu nog niet!
heb het ook druk genoeg met ons eigen bedrijf waar ik de boekhouding thuis voor doe.
Zo , Noa ligt in bed, hehe, even rust.
ze is zo druk soms, dat ik er niet goed van word.
En ik ben nu ook heel verkouden, loop de hele dag te niezen en m’n neus te snuiten , daar ben ik ook moe van en dan kan ik het helemaal niet hebben als Noa zo druk zit te doen.
Ik voel zo’n druk op m’n voorhoofd, niet echt hoofdpijn maar we irritant.
Nou, ik ga even wat doen, kom zo nog wel even weer koekeloeren hier.
@Esther28 wrote:
Goh Angel, dat klinkt goed zeg, lijkt me ook wel leuk zo’n baan!
is het ook tenzij je financieel verplicht ben te werken natuurlijk aangezien je de klanten niet kan dwingen iets te kopen (helaas :lol: :lol: )
ojee.. hopen maar dat je je gauw beter voelt
Ja Angel dat is ook zo, het is altijd afwachten hoeveel je verkoopt natuurlijk.
Bij ons is het ook wel onzeker hoor.
M’n man werkt dus voor zichzelf en het is altijd afwachten of iedereen op tijd betaald en of wij tijd hebben om facturen te versturen natuurlijk, anders komt er helemaal geen cent binnen.
Ik ben dus blij dat ik nog werk, hebben we dat iig elke maand.
Ja ik hoop ook dat ik me gauw beter voel, voel me nu echt belabberd en ik kan zo echt niks van Noa hebben…
Ik hoop maar dat ze lang slaapt vanmiddag (mag ik dat zeggen…)
maar meestal is ze met 1,5 uur wel weer wakker.
We zullen zien…
:mrgreen: :mrgreen: tuurlijk mag je dat zeggen
ik zeg dat ook weleens hoor :mrgreen:
vandaag hoop ik oko dat ze lekker lang blijft liggen eigenlijk maar ben bang dat ze over 15 minuten alweer wakker is gaaaaaaap
ja dat is altijd zo.
en als ik verwacht dat ze wel lang zal slapen omdat ze moe/vervelend was dan is ze zo weer wakker en als ik het niet verwacht slaapt ze soms 2 uur achter elkaar.
ik hoop er maar het beste van dan heb ik iig even rust!
Hoeveel slaapt Luna dan nog overdag?
2 uurtjes maar ze heeft net een uur liggen klieren terwijl ze gewoon moe is :?
O ja, dat ken ik ook, dan heeft ze hele verhalen en dan denk ik: mens ga slapen, je bent hartstikke moe!
haha.
Maar goed, jekunt ze toch niet dwingen.
nee idd en zolang ze niet huilt vind ik het allemaal prima
ze was net (in d’r klier uurtje) druk bezig in haar bedje te springen vind ze erg leuk :?
maar ze slaapt nog steeds (hoop stiekum nog 45 minuten hahahahaha dan ligt ze dat uurtje wat ze heeft lopen klieren dus ook nog ff )
Dat zou wel lekker zijn ja, heb je ook even tijd voor jezelf
ik ga even languit op de bank, even uitrusten voor ze weer wakker is.
ze slaapt al bijna een uur.
hopen maar dat je ff tijd hebt om op de bank te liggen dan
ze slaapt gewoon nog steeds… :think:
edit: ze is wakker :dance:
weet je, op zulke vrije dagen, en als ik jullie belevenissen met jullie kindjes zo allemaal lees, ga ik al helemaal denken hoe het ‘straks’ zal zijn… kindje op bed, eten, luiers verschonen, lekker betuttelen… :inlove:
maar dat duurt hier nog even, hoop in juni 2008 mijn belevenissen met jullie te kunnen delen
hoop het ook Amy :mrgreen: