Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 3)



wil je ook op het lijstje? geef dan even je NOD, leeftijd en hoeveelste kindje je voor klust door :mrgreen:

ik zat ook al te denken, blz 30 alweer!

Tijd voor een nieuw deeltje, maar ik weet niet hoe dat werkt.

hoe doe je dat eigenlijk??

ben een beetje nieuwsgierig…

hihihi… was ik net een reactie aan het typen toen je de vorige thread sloot. Hij staat er gelukkig nog wel. :mrgreen:



Het lijstje begint er toch al goed uit te zien! Al twee zwangeren en een paar in afwachting van… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ja, gaat opeens snel he?!

Alweer een derde deel, jeetje zeg! Wat kleppen we :mrgreen:

ja bij mij net zo, die staat ook nog net in deel 2 hihi



Grappig joh, Lady C dat je er 1 in je bh hebt, maar wel een logische plek toch?

hoe groot zijn ze dan ongeveer, zoiets als een euro, of kleiner?

LadyC: met Luna was ik gestopt toen ik een positieve test had kon ook niet zo 1 2 3 stoppen idd voor die tijd



Esther: gewoon gesloten erin schrijven pb-tje naar een moderator sturen en een nieuw bericht in gestopt met zetten :mrgreen:



maar goed als ik elke keer bij bijvoorbeeld 25 zeg ok slotje kunnen we elke 2 dagen ongeveer een nieuw deeltje openen denk niet dat de moderators daar heel blij mee zullen zijn :mrgreen:

Hoop dat het werkt Lady C en dat jij de volgende op het lijstje bent!



Zou je eens een foto kunnen plaatsen van de maanstenen?

En wel handig dat je die ene in je BH kan verstoppen.

hoop dat er toch een paar eerder op het lijstje komen hoor zoals ik bijvoorbeeld :wink:



LadyC is pas 5 maart aan de beurt :mrgreen: dus doe je best met die maansteen :mrgreen: :mrgreen:

Noemi: mijn cyclus is 37 dagen

ja we gaan echt hard!

Ik denk dat ik dinsdag veel bij te lezen heb want morgen hebben we 2 verjaardagen en maandag moet ik werken.

Maar misschien lukt het nog om 's avonds even bij te lezen.

hoop ik wel, anders mag ik er wel een dag voor uittrekken! :wink:



Ik moet trouwens a.s woensdag met Noa naar het bureau voor de controle bij de arts omdat ze nu 2 is.

Ben benieuwd of ze nog weer gegroeid is.

Elke keer krijgen we de opmerking dat ze toch wel erg hard is gegroeid (in de lengte).

maar wat wil je met 2 lange ouders…

de verwachting is ook dat ze lang wordt en volgens de arts lag ze een half jaar geleden mooi op schema.

Ze zal de rest van haar leven wel het commentaar blijven krijgen dat ze zo lang is…

Maar ja, ik kan het ook niet helpen dat ik op zo’n lange man ben gevallen en mijn man op een lange vrouw.

We zullen wel zien, tegenhouden lukt ook niet, dus.

Wie weet trouwens wat er met dit mannetje bedoeld wordt? :mrgreen:

Er staat meneer groen bij maar ik snap echt niet waar dat op slaat.

Of ben ik nu :doh: ??

@Angel & Luna wrote:

hoop dat er toch een paar eerder op het lijstje komen hoor zoals ik bijvoorbeeld :wink:



LadyC is pas 5 maart aan de beurt :mrgreen: dus doe je best met die maansteen :mrgreen: :mrgreen:




Whahaha, dat had ik nog niet eens gezien.

Ja Angel, dan jij en Vientje!! Dusse, vanavond nog maar eens je man meesleuren naar de slaapkamer! :dance:

Esther: nou denk dat je er een dag voor mag uittrekken hoor :mrgreen:

ja ik vind ook iedere keer weer spannend ik merk het wel aan haar kleding maar toch :mrgreen:

Nee Angel, dan bezorgen we ze wel veel werk he!

hahahahahahahaha ja idd



hij zei net al hallo ik ben geen stuk vlees hoor :oops: :oops:

Esther: volgens mij gewoon een big smile :mrgreen:

Angel, 37 dagen is ook aardig lang! Ik zit dus normaal gezien rond hetzelfde aantal dagen tot iets langer.



Raar dat je commentaar krijgt op de groei van Noa. Lijkt mij toch enkel maar logisch, 2 lange ouders, lang kind.

37 dagen Angel, dat is ook best lang of niet?

balen, dan moet je steeds zo lang wachten tot je weer wat nuttigs kunt doen…

hoop echt dat je gauw onderin de lijst komt te staan!!

Whaha, zeg maar tegen je man dat hij dat nu wel even is :angel: . Over een paar dagen niet meer en dan mag hij weer even uitrusten :mrgreen: :mrgreen:

consultatie buro moet altijd iets te zeiken hebben :lol: :lol:



ja “normaal” is het 28 dagen