Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 3)

Oei Angel, in het andere deel bleven we nog iets te lang doorkleppen he! :mrgreen:

Noemi: hahahahahaha ja zal het hem zeggen :wink:

ja opzich wel loopt dan zo lekker door elkaar he in 2 deeltjes kletsen (misschien dat we dan minder lot de deeltjes vol kletsen maar ok :lol: :lol: )



ja vrij lang opzich al is het ook wel lekker als je niet zo snel weer ongi word hahahahahahaha is toch weekje later als normaal

Wat is eigenlijk het standaard aantal pagina’s voordat er een deeltje wordt gesloten? 25 Ã 30 is toch redelijk weinig aan het tempo dat wij kletsen.

O maar ja man vind het stiekem vast niet zo erg dat hij even als stuk vlees dient…

tenminste, ik krijg hier nooit klachten dat hij alweer " moet" :lol:



Ja vooral die wijkverpleegkundigen moeten altijd iets zeggen.

ze heeft wel een paar keer gezegd: oei ze is wel heel hard gegroeid, ikmoet het wel even met de arts overleggen hoor, als je niks weer hoort is het goed.

En natuurlijk hoorde ik dan niks omdat die artsen wel weten hoe en wat.



Het zou toch ook raar zijn als noa heel klein was? dat zou je juist niet verwachten.Toch vind ik het wel leuk om weer heen te gaan. dan weet je de lengte ook even weer precies, en ik hoef nu bijna nooit meer heen omdat ze al zo “oud” is.



Normaal is 28 dagen ja, maar ja, wat is normaal he?

makkelijker is het wel. maar goed je hebt het niet voor het uitkiezen.

Angel, zet jij soms extra tekst in je berichtje vlak nadat je een berichtje geplaatst hebt?

ja dat vind ik ook Noemi, daar zitten wij zo weer aan, haha!

dan blijven ze aan de gang met deeltjes sluiten



Dat is ook zo Angel, ik had vaak juist zoiets van, jemig nu alweer??

Voordeel van de pil was dat je eens een maandje door kon slikken als het niet uit kwam. Dat deed ik nog wel af en toe , zeker in vakanties!

wat bedoel je noemi?

of bedoel je die streep onder de tekst bij angel?

ok… poging tot foto’s van de maanstenen. Ik hoop dat het lukt en dat het een beetje duidelijk is. 1 foto zoals die in m’n bh hangt, 1 foto van de ‘simpele’ en 1 foto van de ‘afgewerkte’ maansteen. hihihi :lol:



Ik heb er een waxinelichtje naast zodat je enig idee hebt hoe groot de stenen zijn. Kon even niets anders vinden… hihi

O die heb ik zelf ook!! haha

muts :oops:

wat ik veel zie is dat ze 20-30 blz aanhouden maar kan ook zeggen elke zaterdag of zondag (indien genoeg bladzijden) een nieuw deeltje :mrgreen:

ik snap al wat je bedoelt, dat kun je aanpassen in je profiel

En dan onderschrift

ja vaak doe ik een berichtje ff snel nog wijzigen :oops:

Speciaal hoor LunaC!

Hoop dat het werkt!



Esther, nee bedoel gewoon echt geschreven tekst.

Dus typ bijvoorbeeld:

blahblahblah



dit lees ik, ik reageer, kijk terug en dan opeens staat er



blahblahblah

lalalalala



Ehm, beetje stom uitgelegd :mrgreen:

haha een waxinelichtje, ik dacht dat het een doosje was, haha

ik ben nu al in de bonen!



maarmooie steen hoor, vooral die afgewerkte

ik zou hem zo wel om willen hebben voor de mooi zeg maar.

o noemi, bedoel je dat, dat is me helemaal niet opgevallen joh.

ikben niet zo scherp vandaag, :lol:

klopt hoor Noemi dat kan je weleens zien in mijn berichtjes ja dan denk ik pfffff moet ik weer een nieuwe plaatsen en dan gooi ik gewoon extra tekst in het al bestaande berichtje :oops: :oops:

ik wist helemaal niet dat je een bericht nog kunt wijzigen nadat je’m al gepost hebt.

dat is wel handig voor als je iets wilt wijzigen ofzo.

ja bij knopje wijzigen kan je je tekst aanpassen of weghalen :smiley:



oh of tekst erbij zetten :stuck_out_tongue:

ik ben ook af en toe sneller met typen en op ok klikken en bedenk me daarna pas dat ik nog iets vergeten was. Zoals mijn opmerking van het waxinelichtje hihihi. :lol:

Boven elk berichtje dat jij post staat rechtsboven een wijzig (edit?) knopje en dan kan je je berichtje wijzigen.