@LadyC, bedankt voor de tip.
Ik ga zo even kijken.
Omdat ik het idee heb dat ik mijn ei niet voel ben ik gisteren begonnen met ovu-testen, gewoon uit pure nieuwsgierigheid.
In de bijsluiter staat dat je uit moet gaan van je kortste cyclus.
In mijn geval moest ik op dag 11 beginnen, en wat schetst mijn verbazing, behalve een duidelijke controlelijn was er ook een vage testlijn te zien.
Volgens de gebruiksaanwijzing is dat een negatieve test, maar betekend dat dat de Lh-waarde al aan het stijgen is?
Heeft er iemand ervaring?
Vanavond ga ik weer testen.
Ben benieuwd.
Goedemorgen/middag
ejn hoe is het nu met je zoontje? al koorts vrij? ik hoop het. sneu als ze ziek zijn.
Waar kan je die goedkope testen halen dan? via internet welke site?
Ik ben elke keer rond de 16 euro en vorige 20 euro voor 3 testen en de testen er voor,volgens mij ben ik al 100eurie lichter deze maand aan testen whahhaahah heeeeeeeeeeelll ergggg sabje denkt gewoon 1x klussen en gelijk zwanger,maar dan heb sabje wel verkeerd gedacht of eigenlijk gehoopt. :oops:
lady c in omgeving van twente kun je die stenen niet kopen? of kan je je ze ook bestellen va internet? moet/kan je die stenen ook dragen tijdens de zwangerschap?
Ik heb vandaag keer getempt ik had 37.4 vond het wel hoog eigenlijk.
Ik heb nog steeds last van de buik,vanochtend dacht ik ook ben ongi,maar ga dan naar wc en dan is er niks aan de hand.
lotte ik heb die ovulatie test ook gebruikt, de ene dag had ik vaag streepje en andere dag was ie weg,maar heb toen voor de zekerheid wel vaak geklust whahaha.
groetjes sabn
@ Sabje: De ovu-testen die ik gebruik zijn van matcare.
Heb ze besteld via l10.nl.
Er zijn vreschillende soorten, de dipstick is het goedkoopst.
Zijn die goed en betrouwbaar?
Goedemorgen allemaal!
@Sabje,
Ja die testen zijn duur he. Ik snap ook niet waarom daar zoveel verschil in prijs in kan zitten.
En ik denk dat die maanstenen ook wel in andere plaatsen te koop zijn.
Misschien kun je op internet zoeken naar alternatieve winkeltjes.
Volgens mij wonen wij niet zo heel veel bij elkaar uit de buurt.
al valt het waar ik woon denk ik niet meer onder Twente, maar het is er wel vlakbij. (volgens mij heet het bij ons Salland?)
@ejb: Gefeliciteerd met de doop van jullie zoontje!! Is toch altijd weer bijzonder zoiets!
Is hij trouwens weer helemaal fit?
Noa ligt nu met een zetpil in bed, ze is al een paar dagen verkouden en net had ze 38,5, beetje verhoging dus.
En nou hebben we vanmiddag ook nog een verjaardag in Joure, ruim 3 kwartier rijden, dus dat komt ook niet echt uit…
@Lotte, ik heb helaas geen ervaring met ovulatietesten, nooit gedaan.
Ik durf namelijk altijd wel met zekerheid te zeggen wanneer ik vruchtbaar ben maar wou het eens checken met ovulatietesten.
Ejb, hoe voelt Ellliott zich? Gefeliciteerd trouwens!
Esther en WoLa, hoe voelen jullie je?
@Claudje
Ik voel me wel goed hoor.
ik voel wel vanalles in m’n buik, beetje gevoelig, trekkerig soms wat steekjes.
En wel gauw moe, dat had ik toen met Noa ook wel.
maar dat hoort erbij.
Verder vind ik het weer superspannend allemaal!
@ Claudje: ik heb nog niet veel ervaring met die testen.
Gisteren voor het eerst gebruikt.
Ben wel erg benieuwd wat vanavond de uitslag is.
Als de teststreep duidelijker is dan gisteren, is mijn volgende NOD denk ik eerder dan mijn banner aan geeft.
Ik ben met de banner uitgegaan van 32 dagen, en met testen van 29 ( de kortste tot nu toe.
Heb ergens gelezen dat je altijd 14 dagen na je ei ongi wordt.
@ EJ
Gefeliciteerd met de doop van Elliott vandaag! Hoop dat het gezellig is en dat de kleine helemaal beter is.
Hier vandaag nog niets.
Heb besloten nog een week te wachten en dan naar de huisarts te gaan.
Zou normaal morgen gaan, maar aangezien mijn test gisteren weer negatief was, wacht ik nog maar een weekje.
Ejb: hoe is het nu met Elliott hoop dat hij koortsvrij is (geweest) met z’n doop
Lotte: ik heb geen ervaring met ovu-testen
Ejb gefeliciteerd
Esther vervelend dat je dochter ook ziek is. hopen dat ze gauw weer op knapt.
groetjes sab
Ohja, gewoon erover heen gelezen :oops:
Beterschap voor Noa!
Hoop dat ze opgeknapt is tegen de tijd dat je naar de verjaardag moet.
haha ik heb al maan stenen,mij vriend heeft een hele collectie stenen een hobby van vroeger.NOOIT aan gedacht en in eens schoot het mij te binnen,dus maar ff snuffelen op zolder
esther, salland is dat gelderland? haha erguhhhh.
Nooit=niet whahah hoezo dislectisch
:oops: :oops: ook helemaal overheen gelezen Esther beterschap voor Noa
Zo, het is stil momenteel hier
Het is hier echt heel stil.
jah noemi
het is idd rustig hier, normaal moet ik weet niet hoeveel bij lezen.
noemi bij jou ook nog niks? bij mij ook niet.
lotte heb je al een ovulatietest weer gedaan,zo’ja en?
groetjes sab
Ik heb vandaag nog geen test gedaan.
In de bijsluiter staat dat je iedere dag rond dezelfde tijd moet testen.
Gisteravond was het rond 22 uur, dus ik wacht nog even.
Ben zelf ook wel erg nieuwsgierig moet ik zeggen.