Zo jullie gaan echt hard, ik ben even weg en er zijn weer een paar bladzijden bij!
Ik hou het dan denk ik ook niet altijd bij om overal op te reageren hoor, sorry!
ik doe m’n best.
Angel, als wij een stuk met noa gaan wandelen gaat ze vaak ook in de buggy hoor, anders vliegt ze alle kanten op en wil ze idd elk stokje/steentje of kluit zand bewonderen.
Tussendoor mag ze wel stukken lopen om een beetje beweging te krijgen…
Fietje ik ken je nog niet geloof ik, maar iig balen dat de :evil: er weer zijn.
Ik hoop voor je dat het gauw raak is!
En Lotte, ik wilde eigenlijk dezelfde vraag stellen aan ladyC over die voorspelling, daar ben ik ook wel benieuwd naar, heeft iemand voor je gependeld of heb je dat zelf gedaan?
Nou, ik ga even koffie drinken met m’n man, al neem ik denk ik maar thee, moet niet meer zoveel koffie drinken nu he…
Fijne avond allemaal!
Fientje, vervelend dat de :evil: er weer zijn. Hoewel, je mag ze wel aan mij doorgeven graag!
Esther, ja koffie is niet zo goed als je zwanger bent, dus beter maar aan de thee. Hoewel, zolang je het nog lust en met mate drinkt, kan je er misschien wel even nog van genieten.
Ik straks rustig filmpje kijken met hubbie.
En maar duimen dat morgen de :evil: komen …
ik vind het nog wel lekker ja, maar zo heel veel koffie dronk ik al nooit.
's ochtends tegen 1000 meestal 1 of 2 en 's avonds 1 of 2.
's avonds drink ik nu liever thee, dan val ik denk ik ook sneller in slaap.
En het is ook wel beter ja.
@Fietje, ik kan me niet meer herinneren hoe ik me precies voelde als ik ongi was voordat ik de pil slikte.
Volgens mij had ik de eerste dagen wel buikpijn.
Nu ik gestopt ben heb ik eigenlijk nergens last van.
Wel raar dat een lichaam nu ineens zo anders reageerd
:shock: :shock: :shock: :shock:
sorry, maar dit kan ik niet bijhouden hoor! ik heb meer te doen :eh:
hallo allemaal
was jullie al kwijt
Maar heb jullie weer gevonden haha :lol:
Lady c waar kan je die stenen kopen?
sjeeehhh wat is er veel geschreven, wel gezellie hoor. kan het soms niet bij benen. kan helaas niet zo vaak kijken. druk druk blehhhh.
WEET JE HEB VANAVOND WEER TEST GEDAAN,KON HET NIET LATEN,KLINKT GESTOORD,EN VOEL ME NU OOK GESTOORD. WE RAKEN BLUT VAN DE TESTEN WHAHAHA. MAAR HIJ WAS WEER NEGA
IK GA NU GEWOON WACHTEN OP MIJ ONGI.
ik probeer morgen nog even te kijken hier en anders word het maandag. we krijgen zo namelijk nog visite.
fijne avond allen
groetjes sab
Wat is het rustig vanavond.
gelukkig maar :mrgreen:
wat voor testen gebruik je sabje?
Oooh Esther!! Fantastisch!! Van harte meid!! :-* :-* Geniet ervan
Gelukkig ik ben toch niet de enige hier.
Hoe is ie?
ik gebruik testen van romed, die bestel ik via het internet, kosten 1,75 per drie, dus mischien is dat wat voor je Sabje???
ze hebben ook ovulatie testen, die heb ik al wel liggen, en ga ik mischien deze maand doen, want ik snap echt niets van mijn cyclus (w.s omdat ik nog niet zo lang gestopt ben met BV?)
mijn nieuwe NOD wordt w.s. 10 maart (als dat `m niet wordt, dan slaan we een ronde over, want de decembermaand willen we niet bevallen, dan liever een maandje overslaan )
dankje mama!
En nee, dat kun je ook niet bijhouden hoor, als je een dag niet kijkt ben je volgens mij helemaal de kluts kwijt!
Balen Sabje dat ie weer nega was, :hug:
En ik wist niet dat er zulke goedkope testen bestonden!
jeetje, ik heb ruim 12 euro betaald voor 2 van de hema
dan kun je idd nog een keer extra testen.
Zijn die testen van Romed wel betrouwbaar? Er staat me iets van bij dat ik eens ergens iets erover las dat die niet zo goed zijn. :think: Of waren die van Matcare? Ik weet het niet meer hoor.
tja, toen ik vorige keer positef teste ben ik een duurdere gaan kopen, maar ik ben nogal een zenuwpees, dus ik test nogal veel :oops:
Hahaha Hebben meerderen last van denk ik…
Zo ik kijk even een dagje niet en jullie zijn meteen 13 pag. verder!
Zo ben weer bij! Kan het echt even neit bij benen zo.
@Esther Van Harte Gefeliciteerd!
@sabje mmm nog geen positieve uitslag dus dat is mooi GRRRRRRRRRRR
@noemi voor jou dus ook nog geen goede test mmm ook minder
Voor mij is het pas na 10 februari testen. Voelde me vandaag wel weer 's ochtends flink beroerd maarja het lijkt wel standaard prik te worden.
Sorry dat ik niet overal op reageer maar ik vergeet ongeveer de helft.
Sabje, balen joh, weer negatief getest :hug: .
Fientje, over de testen van Romed heb ik idd veel negatieve berichten gelezen. Die van Matcare zijn ook zo goedkoop (misschien nog goedkoper ik had incl verzenkosten er 9 voor 12,99) en daar lees je weinig negatiefs over, ik zelf heb er iig ook goede ervaringen mee.
Vientje, het blijft spannend hoor, ik hoop voor je dat het raak is, nog even geduld hebben dus…
Elliott zijn temperatuur is gelukkig weer wat gedaald, dus het lijkt goed te komen morgen . Gelukkig maar, want het is toch wel zo fijn al hij zich ook happy voelt.
Zo, even een paar uurtjes visite en alweer zes pagina’s vol gekletst! Erg gezellig dus!! :mrgreen:
@Lotte en Esther, in de Speelhoek zit een voorspellingen-topic. Daar heb ik gevraagd of iemand voor mij een voorspelling kan doen. Er zijn er een paar die dat doen. Ik weet niet of iedereen pendelt of niet, dus vandaar dat ik algemeen voorspelling heb geplaatst ipv pendel in m’n onderschrift.
@Sabje, ik heb de stenen in Soest gehaald bij Edelsteenslijperij De Sprong. In Utrecht heb je ook een zaakje De Wijze Kater. Daar hebben ze ook heel veel alternatieve boeken, tarotkaarten e.d. In Bussum zit ook een zaakje, maar ik weet niet hoe die heet.
zo de sushi was errug lekker kan er wel weer ff tegen aan nu dusse hopen maar dat we een bevrucht eitje hebben deze maand
jullie hebben weer lekker veel zitten typen zeg…
Fietje: jammer dat je ongi bent geworden hopen dat het deze ronde raak is
Ejb: fijn dat zijn temperatuur wat gezakt is hopelijk is hij morgen weer helemaal beter
Goedemorgen!
goeiemorgen
zo… het is hier gewoon rustig :mrgreen: