Bijna pagina 8
nog 3 berichtjes (na deze)
Tjee, dan babbelen we echt wel wat af :shock: :shock: :shock:
Hoe is het nu met Luna?
ja gaat goed gelukkig ze is nu met Darius de hond uitlaten :inlove:
ja het is 15 berichten per pagina :mrgreen:
Lief!
Moet je wel helemaal :inlove: zijn als je ze ziet lopen met z’n drietjes (je man, Luna en de hond)
oh nee zij zit in de buggy ze loopt wel maar in de buggy is vlotter
Wij maken een nieuw deel aan bij pagina 50, kijk maar es bij de baby babbelaars bij welk deel we nu zitten. :mrgreen:
We gaan wokken nu, doeiiii!! :-*
wokse
ja zit te denken elke zaterdag een nieuw deel te openen omdat we zo hard gaan
Claudje veel wokplezier!!
Angel, ahja, in de buggy gaat het natuurlijk stukken sneller :mrgreen:
Wowh, deel 68 alweer. Daar zitten pas kletstantes :mrgreen:
Claudje: ja idd ook erg vlot :mrgreen:
Noemi: ja daarom thuis loopt ze wel de hele dag maar als we naar buiten gaan is het in de buggy :mrgreen:
in hoeveel dagen (of kan ik beter zeggen uren ) zitten wij op deel 68 :lol: :lol:
Ja, het is anders natuurlijk ook nog wel erg vermoeiend voor haar om buiten een heel stuk te lopen.
En voor jullie gaat het dan te traag. Luna zal vast dan bij elk steentje willen kijken wat het is.
ja denk ik ook wel hier kan ze af en toe nog ff kruipen (moet ik buiten neit aan denken…) of gewoon gaan zitten
@Lady C wrote:
ik ben ook af en toe sneller met typen en op ok klikken en bedenk me daarna pas dat ik nog iets vergeten was. Zoals mijn opmerking van het waxinelichtje hihihi. :lol:
Boven elk berichtje dat jij post staat rechtsboven een wijzig (edit?) knopje en dan kan je je berichtje wijzigen.
Ik zie dat je onder je berichtjes een voorspelling hebt staan wanneer je zwanger bent.
Kan je me vertellen hoe je aan deze voorspelling komt?
vandaag weer :twisted: :twisted: :twisted: snap er niets van
Er wordt zoveel geschreven, dat ik niet meer precies weet wie wat verteld.
Zie in je banner dat je nog 7 dagen te gaan had voor je de :twisted: :twisted: verwachtte.
Ben je al lang bezig, en al die tijd onregelmatig?
ben denk ik idd nog niet regelmatig
ben in dec gestopt met BV, kreeg 21 pas eerste menstruatie
Kan me voorstellen dat het erg vervelend is om onregelmatig te zijn.
Je weet nooit wanneer de :twisted: zich aankondigen.
Ik ben zelf in oktober gestopt met de pil, en meteen al vrij regelmatig.
Dit had ik niet verwacht (wel gehoopt natuurlijk)
ja, ik weet dat ik niet hoef te verwachten dat het meteen raak is, maar van de zwangerschap van anna was meteen raak (2 weken nar mijn huwelijk, en mijn menstruatie is zonder de pil echt niet leuk…
lig altijd met buikpijn op bed.
geen zin meer in dus :lol: