dat is als je internet explorer hebt heb je mozilla firefox dan is het een blauwe ronde pijl
Bij mij klopte de conceptiekalender ook!
Angel, veel plezier zo met Sushi eten.
En Esther, bij mij sta je ook bij de zwangeren.
F5 heeft gewerkt, ik sta erbij! Sanks!
dat wist ik echt niet joh dat ik f5 moest doen, is dat altijd zo of gaat het normaal vanzelf?
Ejb: ach jeetje en idd hopen maar dat hij morgen niet ziekjes is bij z’n doop
o, m’n hub en kind komen eraan dus ik ga hangen!
kom misschien vanavond nog wel even weer hoor
@Noémi wrote:
Arme Elliott, hoop dat hij niet ziek word en dat hij morgen gewoon lekker fris en goedgeluimd is bij zijn doop.
Hoop het ook niet. Gelukkig heb ik babyparacetamol in huis…
normaal gaat het vanzelf maar goed F5 is dus hetzelfde als die groene pijltjes (of in mijn geval het blauwe ronde pijltje :D)
Ejb: thnx
Esther: eetsmakelijk
Jeetje Angel, hoe weet je dat allemaal?
ik ben niet zo computertechnisch…
mijn man werkt met computers is programmeur (anders wist ik het ook niet hoor
)
oh en dan had ik ook wat minder mijn best gedaan op het lijstje nu weet ik als ik het verziek kom hij wel ff uitleggen hoe ik het weer goed krijg :oops:
:shock:
KLETSTANTES.
Ik hou het niet meer bij hoor…
Claudje, het is hier ook bijna niet bij te houden hoor! Maar…je hoeft ook weer niet per sé overal op te reageren :mrgreen: .
Maar dat vind ik ook zo lullig als ik iedere keer niet reageer op jullie of maar op wat ik me herinner. :oops:
Wat maakt dat uit Claudje! Gewoon meekletsen hoor.
@Claudje wrote:
Maar dat vind ik ook zo lullig als ik iedere keer niet reageer op jullie of maar op wat ik me herinner. :oops:
Joh, met dit tempo kan je toch gewoon niet telkens op alles en iedereen reageren, gaat mij volgende week op de dagen dat ik werk al zeker niet lukken…
Ik doe mijn best in ieder geval!
Claudje: met dit tempo is het ook niet bij te houden hoor maar gewoon gezellig blijven meekletsen hier hoor :mrgreen:
uhm… 16.19 heb ik dit deeltje geopend… nu is het 18.09 en we zitten al op blz: 7 :shock: :shock: :shock:
en dan nog wat er in het vorige deeltje is getypt…
ok de dag is nog niet om en we zitten al op 11 bladzijden :lol: :lol:
:think: snap niet hoor zoveel is dat toch niet gewoon ff doorlezen hahahahahahahahahahaha grapje
Ik dacht dat we bij de februari 2006 mama’s erg waren met kletsen… :lol:
oh en bij hoeveel blz komt er dan een nieuw deeltje Claudje?