Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 3)

@Angel & Luna wrote:

blauw zwart haar grote ogen heel klein neusje uhm… ja je haar in een soort boblijn beetje piekerig op je voorhoofd :lol: :lol: :lol: :stuck_out_tongue: :wink:




Whahahahaaa, bijna goed :mrgreen:

:dance: :dance: toch bijna goed hahahahahahahahaha :wink:

oh, noemi, daar ben ik heel slecht in, ik zie de foto bij je avatar, misschien zoiets? haha, nee hoor, geen idee.

Ik denk niet al te groot, waarom weet ik niet, gokje…



namen zijn we nog lang niet uit!!



Bij onze eerste twijfelden we tot op het laatste tussen noa en luna.

nou je weet wat het geworden is,

en ik ben blij dat het geen jongetje is geworden (sorry :oops: ) want daar wisten we de naam helemaal niet zeker van.

tot op het laatst waren we aan het wisselen.

toen de weeen begonnen, zei ik: en wat als het nou een jongetje wordt (we wisten het niet) welke naam doen we dan???

paniek paniek, peeuw, peeuw

om bij mevrouw stemband te blijven :lol:



ik denk dat een jongetje Ruben was geworden.

Maar die staat nu niet perse weer bovenaan ons lijstje hoor.

ben nogal wispelturig wat dat betreft.



En jullie?

al ideeen voor als het raak is?

oh grappig wij waren aan het twijfelen tussen Luna en Noa :mrgreen: :mrgreen: en Noa staat nu weer op ons lijstje voor als het een meisje word weer

@Esther28 wrote:

oh, noemi, daar ben ik heel slecht in, ik zie de foto bij je avatar, misschien zoiets? haha, nee hoor, geen idee.

Ik denk niet al te groot, waarom weet ik niet, gokje…


nee dat bij die avatar is bijna goed :( :wink:

Wie kan trouwens het lijstje bijwerken?

mag ik onderaan, of moet iemand anders dat doen?

ik wil niet drammen hoor. ik sta alleen nu nog bovenaan op mijn NOD te wachten :wink:

hm… bij mij sta je al gezellig onder WoLa hoor misschien ff refresh drukken??



en ik hou het lijstje bij :mrgreen:

wat leuk angel, dat is ook toevallig!!

luna vind ik ook heel mooi, die hou ik zeker bovenaan de lijst.

volgens de conceptiekalender zou het weer een meisje worden…

geloven jullie daarin of is dat lijstje echt onzin?

bij noa klopte het wel. en een vriendin had het nagekeken en dat klopte ook.

Ja, wij hebben al een paar namen, maar die veranderen misschien wel tegen de tijd dat ik echt zwanger blijk te zijn. Hou ze liever nog wel even voor me als jullie het niet erg vinden.

Echt waar? bij mij op de lijst niet, ik wist niet dat ik ergens op moest drukken, ga het gelijk proberen… :oops: :oops:

conceptie kalender van kok?

die klopt bij mij niet dan had Luna een jongetje moeten zijn

Ja, bij mij sta je ook echt al onderin hoor :mrgreen:

die chinese kalender (geen id waar die ook alweer stond…) die klopte weer wel (Geloof ik)

maakt niet uit hoor noemi, gewoon voor je houden.



En angel,ik ben geloof ik echt blond want ikzie nergens refresh staan

Hihi, ben even panty’s kopen en jullie hebben weer bijna 5 pagina’s volgekletst.



Esther, Elliott wordt idd wel wat laat gedoopt hoor, meestal worden kids in onze kerk gedoopt als ze ongeveer 2 maanden zijn, maar het maakt verder niet uit. We konden ook in december, maar mijn man kwam net dat weekend terug uit Londen, dus de dominee zocht gewoon een andere datum die goed uit kwam en dat was toevallig 4 februari.



Hmmm, net Elliott toch even getempt, heeft hij toch wat verhoging, 38 graden was z’n temp… Ik vond hem de hele dag al een beetje pips zien, maar hij was wel erg vrolijk. Begon hij net ineens overstuur te huilen (even maar overigens), dus toch maar even getempt…

Nou ik ga er ook maar niet vanuit dat zo’n kalender klopt, het is toch afwachten en het maak tme echt niet uit wat het word.

Esther die staat in je browser maar je kan ook bij blz 1 ff op F5 drukken :wink:

Je hebt je internetscherm voor je.

Dan heb je eerst een blauwe balk waarin staat

Kindje op Komst forum - Microsoft Internet Explorer en helemaal rechts 3 knopjes waarvan 1 rode om internet af te sluiten



Daaronder heb je File Edit View Favorites …



En dan daaronder heb je je balk met tekentjes zoals pijltje back, pijltje (forward) dan een pagina met rood kruis en dan een pagina met 2 groene pijltjes. Op die pagina met 2 groene pijltjes moet je drukken, dat is de refresh knop.

O ejb ik hoop voor je dat hij niet ziek wordt, dat kun je morgen niet gebruiken!



maar er gaat wel weer wat rond geloof ik, noa is ook alweer een paar dagen verkouden en rode wangen, soms eerder jengelig dan normaal.

ik doe haar steeds mooi op tijd naar bed, lekker slapen.

gelukkig slaapt ze wel door, alleen was ze 's nachts wel een paar keer aan het hoesten, dus daar worden wij ook wakker van.

maar goed, zo lang ze niet gaat huilen, ben ik allang blij.

Arme Elliott, hoop dat hij niet ziek word en dat hij morgen gewoon lekker fris en goedgeluimd is bij zijn doop.