Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 2)

nou idd maar hopen dat je snel meer weet want das best een lange “cyclus” zeg

Ja, even afwachten nog maar dus. Wie weet opeens deze week nog??

Hoe waren de boodschapjes? Alles kunnen vinden? Luna braaf geweest tijdens het winkelen?

was manadrijntjes vergeten maarja maakt niet uit :smiley:

Luna was vervelend die zat heel de tijd die die die en als ik dan nee zei begon ze te huilen (voelde me bijna die moeder van de recklame)

Och jeetje, arme Luna :wink:

Vervelend als ze dan beginnen te huilen he? Zeker in de winkel.

Heb heel vaak kids in de supermarkt over de grond zien kruipen, omdat ze hun zin niet kregen.

:mrgreen: ik zei vroeger altijd je zal maar zo’n kind hebben :lol: :lol: en nu flikt Luna me dit dus :twisted:

hoop niet dat dat blijvend is

Hehehe, vast niet! Gewoon niet toegeven, want ze zal je uittesten.

Of … als ze lief is, mag ze op het einde van de rit iets uitzoeken. Zodra ze dat eenmaal weet, zal ze wel lief blijven (hopelijk toch).

Menn… ik hou het echt niet bij hoor!

:oops: :oops:

Hier gaat alles goed, alleen veel drukte met 3 kids. Rennen vliegen draven … Haha en we gaan ook nog voor een vierde, jullie verklaren me vast voor gek! We zouden deze ronde overslaan, maar we zien wel wat er van komt. Het kriebelt steeds meer :inlove: :inlove:

Spannend voor de meiden die hun nod naderen :pray: :pray:

Amy82, ik test nu nog niet omdat ik bang ben voor een teleurstelling.

Toen ik van de eerste zwanger was moest ik het op donderdag worden (was altijd heel regelmatig) maar ik heb bijna een week gewacht met testen, pas de week erna op woensdag.

toen wist ik het de hele tijd al zeker, mijn lichaam zei genoeg.

de test was alleen maar een bevestiging.

Nu heb ik dat nog niet echt, vandaar dat ik nog een paar dagen wacht.

Maar ik haal morgen of vrijdag wel even een test, zodat ik wel van’t weekend kan testen (als het dan nog nodig is)

Angel, Noa heeft ook al eens languit op de grond gelegen in een winkel, niet omdat ze iets wilde hebben maar omdat ze niet met me mee wilde.

Pfff, dan baal je wel even.

Maar goed, volgens mij doet elk kind dat vroeg of laat wel een keer.

Thuis doet ze het ook als ze het niet met me eens is en een dwarse bui heeft.

Dan kan ik er wel om lachen en probeer ik het te negeren.

Nou ik ga even koffie drinken met m’n hubbie.

Die begint zich al af te vragen wat ik toch steeds op de pc aan het doen ben…

Aan het doen op de pc? Nou, ehm … kletsen :mrgreen:

Groot gelijk dat je nog niet test hoor, zou ook altijd iets meer zekerheid willen (zeker als je het vorige keer wel aan je lichaam merkte).

@ mamma_

Leuk zeg voor de 4de! Hoe oud zijn al je kids?

6(bijna 7) 4 en bijna 2 en allemaal meiden! :inlove: :inlove:

Gezellig mama, allemaal meiden!

Ik heb nog geen idee hoeveel wij er zouden willen.

Vroeger zei ik altijd 3.

maar ik vind het best druk allemaal (we hebben thuis ook een eigen bedrijf waar ik de boekhouding voor doe en ik werk nog 2 dagen buiten de deur en m’n man is veel weg enz enz)

Ik vind het soms nog wel eens moeilijk te combineren allemaal.

Maar we zien wel, eerst maar eens kijken of het lukt om een brusje voor Noa te maken! Lijkt me geweldig!

Maar ik heb wel bewondering voor de mama’s van grote gezinnen.

Dan denk ik: hoe doen ze het allemaal! of van kindjes vlak op elkaar, dat zou ik denk ik ook niet kunnen.

tja, ieder mens is weer anders he…

Leuk zeg, allemaal meiden!

En de oudste gaat de geboorte van de vierde dan ook echt bewust meemaken, leuk!

Hier hebben we gezegd als we nog een derde mogen krijgen, dat dat ook de laatste is. Maarja…zeg nooit nooit. :lol: 8)

Ik heb honger… :eh:

Ja, ik weet er alles van…

we hebben ook ons eigen (mini) bedrijfje, werk straks ook weer 2 dagen per week buiten de deur en mijn man werkt ook nog eens fulltime buiten de deur.

Verder doe ik het huishouden en de regelboel voor de meiden (school , gym , zwemmen, vriendinnetjes enz.)

De oudste 2 gaan naar school, dus overdag best wel de handen vrij voor de jongste en het huishouden. Het gaat zoals het gaat, ik ben best wel pietluttig met het huishouden. Maar nu heb ik soms ook wel: wat nu net komt, kan morgen wel. Je word vanzelf wel makkelijker daarin.

Ik zie ons later al zitten om de keukentafel…gezellig!!!( nu ook al hoor) :inlove:

@Noémi wrote:

Ja, klopt!

Maar ze komt niet bij de bevalling hoor!! :hand: Arm kind… hahaha

Nee, dat zou ik zelf ook niet willen. Maar Thom zei laatste al “Mama, als er nog eens een baby uit jouw buik komt dan wil ik dat zien.” Nou, niet dus als het aan mij ligt.

Haha, die Thom!! skatje… :inlove:

Hihihi, ja, het is een nieuwsgierig aapje. :inlove:

En jouw meiden, willen ze een zusje of een broertje? Niet dat daar iets aan te willen is maargoed. :lol:

@mamma_ wrote:

@Noémi wrote:

Ja, klopt!

Maar ze komt niet bij de bevalling hoor!! :hand: Arm kind… hahaha

Oooh, maar dat bedoelde ik ook niet hoor, zou dat zelf ook niet willen.

Bedoelde gewoon fles geven, in badje doen, pampers, …

@Noémi wrote:

@ Angel, Esther en Ejb

Zit nu op dag 53. En heb dus echt geen symptomen, niet moe, niet misselijk, lust nog steeds koffie, …

Echt gek gewoon.

Hoop ook echt snel meer te weten, want dit is gewoon echt grrrrrrr.

Dat je niks voelt hoeft overigens niet te betekenen dat je niet toch zwanger kan zijn. Ik heb namelijk de hele zwangerschap van Elliott helemaal nergens last van gehad, ik sliep (nog) minder, was niet misselijk, luste alles nog, alleen wat last van maagzuur de laatste maanden. Niet dat ik je valse hoop wil geven, maar ieder lichaam reageert gewoon anders op een zwangerschap :-* (en zelfs niet elke zwangerschap bij één vroeg is hetzelfde (al hoop ik natuurlijk op weer zo’n zwangerschap :pray: ).

Mama_, leuk hoor, een groot gezin! Vooralsnog zou ik ook graag 4 kinderen krijgen, hubbie het liefst 3, maar daar komen we vast wel uit, eerst maar eens kijken of we een tweede mogen krijgen :wink: .

Esther, wow zeg, dat jij bij je eerste zwangerschap een week hebt kunnen wachten met testen :shock: . Knap hoor! Ik heb met Elliott nog voor mijn NOD getest (en dat terwijl ik helemaal niet het gevoel was dat ik zwanger was), het was namelijk Oudjaarsdag en allebei onze ouders zouden komen, dus ik dacht ‘stel dat ik nu zwanger ben, dan is het wel leuk om te weten’, nou teste ik positief, maar het streepje was zooooo licht (hubbie kon het pas 's middags bij daglicht zien), dat we nog maar niets gezegd hebben en 2 januari nog maar een keer getest hebben :lol: .

En ik zou ook nooit kinderen bij de bevalling willen, hubbie vindt dat nog minder geslaagd dan ik, dus ik zie dat hier inderdaad niet gebeuren.