Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 2)

wil je ook op het lijstje geef dan je leeftijd, hoeveelste kindje het word en Nod door evt ook een opmerking dan plaats ik je op het lijstje

goh tis hier rustig vandaag zeg… zal wel aan het tijdstip liggen…surf straks wel ff terug kijken wie er nog nieuwtjes hebben

Hoi meiden,

Er was weer heel wat te lezen vanmorgen.

Leuk!

Zijn jullie alle prikken e.d. weer te boven?

Ik heb weinig te melden.

Mijn nod is nog ver weg.

zo Luna heeft net d’r prikken gehad was zo zielig :frowning:

maarja ze ligt nu lekker te slapen en als ze 4 is krijgt ze pas weer een prikje dus dat scheelt weer :mrgreen:

heeft ze het eerst maar weer achter de rug… vind het altijd zo’n zielig gezicht…hoe keel sommige kinderen dan kunnen opzetten en hoe ze je dan aankijken…

ja ze trekt dan echt zo’n zielig bekkie van hoe kun je me dat nou aandoen ik heb niets gedaan :cry: :cry: :cry:

maarja 't is voor d’r eigen best wil he dus ff doorbijten dan als moeder zijnde

zo deze banner is wat makkelijker af te lezen dacht dat ik onderhand al in het groene gedeelte zat met die grote wurm :lol: :lol:

jah … ik zal er vast ook last van krijgen… eerst maar eens ettappe 1 zwanger worden hahahaha… jah sommige banners zijn wat vaag… maar he… tis wel makkelijk :wink:

ja erg vaag :wink: nu zie ik tenminste wanneer ik me hubbie wat extra aandacht moet geven hahahahahahahaha :oops:

of juist anders om :wink: :mrgreen: :wink: hahaha… mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we gaan “proberen” om het om de dag te gaan doen… want elke keer hebik het gevoel dat ik net niet gebruik maak van mijn vruchtbare periode omdat hij dan net aan het werk is en dan weer geen zin heeft enzo… hij zit in ploegendienst namelijk… ach we houden het leuk en gaan er gewoon voor… lukt het dan lukt het lukt het niet dan niet…eens komt mij tijd… :pray: dat ie snel komt :stuck_out_tongue:

das een hele goede instelling :mrgreen: komt het dan komt het komt het niet nou volgende ronde beter :thumbup:

trouwens nog ff een vraaggie… zit wel nu in een forumgroepje maar daar is het momenteel ook rustig… en jullie hebben ook een leuk lijstje… leek me wel leuk om misschien met jullie met te doen en e praten als jullie daar geen bezwaar tegen hebben…

ik heb geen bezwaar hoe meer hoe gezelliger :wink:

super :mrgreen: kan ik tenminste weer ff lekker dagelijks m’n verhaal kwijt… hahaha wat dat dan ook mag wezen :mrgreen:

naja in elk geval… ff snel info over mij… ben hennie en 23 jaar jong… woon samen met mijn hele lieve vriend marcel. we hebben nu 2 jaar wat en woonden vrijwel gelijk haast al samen alleen april 2006 officieel… daarvoor sprak ik over een blijvende gast :lol: :lol: hahaha wij gaan voor ons eerste kindje… mijn NOD is de 23ste…als ik het goed berekend heb…lijkt me leuk om op de lijst te komen…

ok :smiley: en je Nod is? ah zie hem staan :wink:

hm… is 24 toch?!? ik heb m’n nod de 18e jij 6 dagen later dus 24 :smiley:

hmmz :oops: oepsie… ik en rekenen :hand: niet doen dus :mrgreen: ach maakt niet uit als ik maar de vruchtbare periode onthoud :stuck_out_tongue: maar idd je hebt gelijk :lol: dank je … maar goed dat er nog wat andere mensen opletten :mrgreen:

:mrgreen: ach geeft niet viel me toevallig op ik en rekenen gaan meestal ook niet samen :mrgreen: :mrgreen:

maar goed ik ga ervandoor Luna is wakker en moet vanaaf weer naar m’n oma in het ziekenhuis dus druk druk :mrgreen:

okay… knuffel aan luna… en succes vanaaf in het ziekenhuis…

Welkom Missygirl.

Leuk nog een nieuw iemand, ik ben hier ook pas sinds gisteravond dus dat is gezellig!

En bedankt Angel & Luna dat ik ook op het lijstje ben gezet!

Hier nog niks bijzonders, morgen is mijn Nod (ongeveer)

Gisteravond toen ik naar bed ging had ik ineens ongi kramp en ik was er van overtuigd dat ik het vanochtend wel zou zijn.

Maar tot nu toe nog niks, zo spannend!

Nu voel ik de hele dag al wat stekerigs, vooral links onderin.

Ik hoop zo dat ik het niet word, ik wacht nog tot het weekend en is er dan nog niks dan ga ik testen.

tot dan moet ik dus nog geduld hebben.

Fijn dat de prik van Luna weer achter de rug is.

Zielig he dat geprik in zo’n klein lijfje.

Ik vond het toen nog erger dan Noa zelf geloof ik…

Nou, ik ga nog even wat anders doen voordat mijn handenbindertje weer wakker is.

Tot de volgende keer!

groetjes Esther

Haai die Haaaaaiiiiii,

Daar ben ik ook weer, sorry, heb jullie een beetje verwaarloosd :oops: .

Voor degenen die nieuw zijn…welkom, het is echt heel gezellig op dit forum. :thumbup:

Hier eigenlijk niets nieuws te melden. :eh: Ik zal in ieder geval proberen jullie wat beter bij te houden. :smiley:

:-*