Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 2)

@esther28 owh spannend ik zit ook tot nu toe elke maand op alle krampjes en pijnscheuten te letten zodat ik kan onthouden hoe dat nou voelt… heb door het spiraaltje namelijk nooit last gehad hiervan… ook heb ik nu vermoedelijk rond mijn ovulatie enorm grote gevoellige borsten…

maar jah ik hoop voor je dat de :evil: wegblijft dan hebben we weer wat te vieren…

Kletstantes :naughty: :mrgreen: :wink:

Ik blijf hier kijken, hopen op meer gezelschap bij de oktobermama’s :lol: Ik zie dat Esther wellicht de eerste is? :thumbup:

succes allemaal!

enne…om de dag klussen is idd het beste, dan is de kwaliteit vanhet zaad beter :mrgreen: en het zaad blijft tot 3 dagen in leven in je bm, dusssss :thumbup:

allemaal goed jullie best doen deze maand, het kan nog veel drukker bij de oktobermama’s :mrgreen:

enne hennie om de dag dus he :wink: , anders haal je marcel maar uit zijn nachtdienst 8)

Hoi Meiden,

Ja ik ben ook nieuw hier!

Mijn NOD is 10-02-07 en is voor me 2de kindje en ben 27.

Ik zit nu in de eerste ronde en vind het super spannend.

Bij me eerste kindje ben ik dwars door de pil heen zwanger geraakt dus dat was wel even onverwachts. Nu zijn we echt bewust bezig en dat maakt het behoorlijk spannend.

Vorige week en van het weekend goed geklust dus wie weet is het wel raak, maar ik ga er nog niet vanuit aangezien het meestal wel wat langer duurt. Ik heb een 28 dagen cyclus dus wie weet lukt het snel.

Liefs Vientje

Ik hoop idd dat ik me binnenkort kan melden bij de oktobermama’s.

De uitgerekende datum zou dan 10-10-2007 zijn.

Maar ik moet maar niet te voorbarig zijn want straks word ik gewoon ongi en dan kom ik weer onderaan de NOD lijst.

Jullie horen het wel, hier nog geen :evil: tot nu toe.

Maar officieel zou het ook morgen pas zover moeten zijn.

Ik dacht alleen echt dat ik het gisteravond zou worden, ik snap er niks van.

ik had echt zo’n trekkerig gevoel wat ik ook heb als ik ongi moet worden.

Maar tot nu toe is er dus nog niks, dus we houden hoop!

Iedereen hier heel veel succes met klussen en ik hoop op veel zwangerschappen!!

:pray:

Hoi Vientje,

Ook welkom hier!

Ik heb normaal ook een 28 dagen cyclus.

Dat is wel handig alleen de laatste keer (1e maand na stoppen met pil) was ie opeens 31 dagen.

Ik had de vlag al uit, dacht dat ik zwanger was maar werd het dus toch nog, alleen wat later dan anders.

wat apart dat je dwars door de pil zwanger werd joh, zijn jullie zeker supervruchtbaar!

Hoe oud is jouw eerste kindje?

Nou, ik ga weer naar m’n pannen, heb stampot boerenkool op staan

Mijn dochtertje is gek op " boelekool"

eetze als jullie er aan toe zijn.

ajuu.

Hoi Esther,

Mijn eerste kindje is een mei 2005 kindje dus nu is ze 20 maanden.

Helaas is ze vandaag een beetje ziekies en ligt dus op haar bedje te knorren. Ik denk gewoon een griepje.

Hopelijk blijft :twisted: bij je weg en mag je verhuizen naar het oktober forum wat we allemaal erg graag willen!

Ja je kan wel zeggen behoorlijk vruchtbaar. Hopelijk deze keer ook maar nu wil ik het dus bewust mee maken en niet er pas achter komen tot halverwege de zwangerschap. Toen gaf mij lichaam pas het eerste teken en dat vond ik wel minder want ik wil altijd alles mee maken vanaf het begin.

Zo voor iedereen een :pray: en dat deze maand maar erg vruchtbaar mag zijn!

Liefs

Vientje

Missy en Vientje, welkom hier!

Ik had helemaal geen berichtje, ik dacht al, het kan toch niet zo zijn dat hier de hele dag niet gekletst is, maar toen bedacht ik me ineens dat er wel een een nieuw deeltje geopend zou kunnen zijn :smiley: .

Angel, gelukkig is de prik weer achter de rug en is Luna er voor een hele tijd vanaf!

Esther, spannend hoor, ik duim voor je dat het raak is!

Vientje, kan me voorstellen dat je de zwangerschap helemaal bewust mee wilt maken. Bij zwanger worden terwijl het de bedoeling niet was heb je juist eerder meer tijd nodig om aan het idee te wennen en nu had je dus minder tijd :? . Maar de komende zwangerschap ga je vast helemaal meemaken!

Claudje, succes met ons bijhouden, want we gaan erg hard :wink: :mrgreen: .

Hier de hele dag gewerkt. Nog een half dagje en dan mag ik weer lekker de rest van de week bij m’n kleine mannetje zijn :dance: .

Zooo dames, jullie kunnen lekker kletsen :mrgreen:

3 pagina’s vorige deel en nog dit deel ook, haha.

Welkom allemaal nieuwkomers! Hopelijk is het bij jullie ook snel raak.

@ ejb

Ergens hoop ik natuurlijk dat ik stiekem toch zwanger ben, maar de test van vorige week was negatief, dus ga er niet van uit.

Nog maar even aankijken dus en dan misschien opnieuw testen.

@ Angel en Luna

Hoe is het nu met je kleine meid na de prik?

Jaja ik heb jullie weer gevonden :smiley:

Alle nieuwe dames: WELKOM !! Het is hier erg gezellig.

groetjes Kim

Hee wat een drukte opeens!!

Ik heb niks bijgelezen, maar heb de nieuwe lijst wel even gezien.

Gezellig! Ik hoop dat ik iedereen een beetje bij kan houden :wink:

hoi meiden!

jeetje wat een drukte ineens haha! ik werk overdag dus lees alleen 's avonds, heb dan heel wat bij te lezen :wink:

@de nieuwe meiden: welkom hier! hopelijk zijn jullie snel zwanger :slight_smile: ik ga eerst ontpillen, wij gaan in augustus voor het eggie. maar was wel blij dat ik hier alvast mijn verhaal kwijt kan :slight_smile:

@missygirl; jouw verhaal over je persoonsituatie komt me bekend voor, heb jij bij een supermarkt gewerkt? zal niet zijn dat ik je ken maar wat ik al schreef… de wereld is groot maar kan op internet heel klein zijn :wink:

Het is hier inderdaad druk opeens.

De meeste meiden ken ik nog niet, maar dat komt denk ik vanzelf.

Ja ejb ik vind het ook heel spannend.

ik ga er maar vanuit dat ik het gewoon word dan is de teleurstelling minder groot, maar stiekem hoop ik natuurlijk dat het wel raak is…

Angel, hoe is het met Luna, heeft ze nog last van de prik?

Vientje, ik kan me voorstellen dat het niet leuk is als je er halverwege ineens achter komt dat je zwanger bent.

dan heb je veel minder tijd om alles te regelen en aan het idee te wennen enz.

Maar als het goed is gaat dat deze keer heel anders!

Jouw meisje is een maand of 4 jonger dan die van mij. ze is net vorige week 2 geworden. gaat snel he!

Wel balen dat ze nu een beetje ziek is, hopelijk knapt ze gauw weer op, is niks aan he als je kindje ziek is!

Werd je trouwens tijdens je 1e zwangerschap gewoon ongi? en merkte je helemaal niks aan je lijf?

heel apart lijkt me dat…

Nou, ik ga nog even wat teruglezen.

jeetje hoop gekletst weer :mrgreen:

Luna heft volgends mij wel wat last van de prikken maar kan net zo goed d’r tandjes/kiezen zijn

Vientje: welkom

morgen kijk ik ff of ik tijd heb je op de lijst te zettennu weinig fut

Mamma_: niet weer zo lang weg blijven hoor :wink:

Rustig aan hoor!

Gewoon doen wanneer je tijd heb en als je kleine niet in orde is is het toch wel heel veel meer belangrijker.

Esther, ja mijn eerste zwangerschap was heel erg vaag. Helemaal nergens last van niet :sick: en ook heel erg veel :twisted: tot dat het oud en nieuw werd toen kwam het ineens niet meer en toen gingen alle alarmbellen bij mij af. Snel naar de HA toen door naar de gyn voor echo en toen ik daar alleen was kreeg ik te horen dat ik alvast maar een kinderkamer moest gaan bestellen dit weekend omdat het anders niet op tijd zou zijn. Nou dan weet je even niet meer wat je overkomt want dan ben je helemaal overrompeld. Ik was ook maar 2 kg aangekomen maarja ik dacht ik zit heerlijk mee te eten met me zwangercollega en ik sport niet dus dat zal daar wel door komen. Voor de rest was er dus nul komma nul signaal wat me lichaam afgaf. Ja een lichaam is een raar ding die doet wat die zelf wil.

Wel lekker dat het zo druk is hier en ik hoop echt dat iedereen snel zwanger is.

Liefs

Vientje

Jeetje Vientje, dat is me ook een verhaal. Moet inderdaad helemaal niet fijn zijn om zoiets mee te maken. Gelukkig is er wel een prachtig wondertje uitgegroeid.

Nu zal het vast allemaal anders gaan, hoewel ik voor je hoop dat je weer een probleemloze zwangerschap zal krijgen.

Hoe is het met jouw kleine meisje? Alweer wat beter?

Jeetje Vientje wat een schrik zal dat geweest zijn, vooral als je er helemaal niet mee bezig was!

En dat je buik niet echt dikker werd, wat vreemd zeg.

ik kon voor de 12 weken mijn broeken al niet meer dicht.

wat verschillend kan dat dan zijn.

Je omgeving was zeker ook wel erg verrast!

Hadden jullie thuis wel de ruimte voor een babykamer?

Hallo allen,

Ik wil ook op de lijst haha :smiley:

Ik zou ook even wat over mezelf vertellen.

Ik ben sabine en ben 25 jaar, woon samen met mij vriend rik

en met onze hond max en ons konijn miep.

Ik ben nu 3 dagen over tijd,zou nu voor het eerst ongi moeten worden zonder hulp van de pil,dit is dus nog niet het geval. vandaag test gedaan die was nega dus nog niet zwanger,zou ook wel snel gaan dan he,maar het kan.

Mag ik ook op de lijst? :**:

groetjes sabje