Hee Sabje, je hebt ons gevonden!!
Welkom hier en ik hoop dat je snel zwanger bent!
Dankje esther
Wat een welkom
:oops:
leuk hoor.
hoi Sabine!
welkom hier een leeftijdsgenootje dat ook voor de eerste gaat, leuk
Angel kan de lijst weer aanpassen haha!
Welkom aan alle nieuwe meiden.
Het begint hier al gezellig druk te worden.
Het was een hele klus om weer bij te komen met lezen, en dat terwijl ik vanmorgen nog gekeken heb.
hoi amy
Je gaat eerst ontpillen? en wanneer ga je voor het eggie
groetjes
Is er reden voor dat mensen eerst gaan ontpillen is dit beter? :think:
Haha, moet je eens nagaan als je moet werken en 's avonds pas kan checken … Heb eerst nog een heel oud deel moeten uitlezen :shock:
Hoi Sabje, welkom!
Zitten jullie hier ook wel is op de chat? of dat niet
bedankt noemi
ik zag in lijstje staan in afwachting bij jou naam,wat word hier mee bedoelt, als ik vragen mag.
gr
Ik ben aan het wachten tot ik mijn :evil: krijg. Zit momenteel op dag 45 en nog steeds niets … Test was negatief, dus niet zwanger.
Nu kan het zijn dat ik geen eisprong heb (dat zijn de gyn waar ik begin januari was), dus zodra ik mijn :evil: krijg, kan ik gaan testen (bloedafname, echo en terug bloedafname) hoe of wat.
oke nu snap ik het.
ik wacht ook op mij ongi, ik ben zwnager test is nega dusss
:shock: Ik dacht dat ik een kletskous was… :lol: Wel gezellig zo hoor meiden…
Arme Luna met haar prikjes. :hug: En die tandjes zijn helemaal :evil: Hier ook bij Max en vieze poep dat hij heeft… :sick:
Ahhh Vientje :o dat is ook wat zeg…ik geloof dat ik helemaal in de stress zou schieten. :shifty:
Hey Sabje, welkom hier! :thumbup:
Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger morgen worden meiden…
Ik weet niet of wij nog tot april wachten met er weer voor gaan. Het kriebelt zooooo erg weer… :silenced: Maarja…van de andere kant, op het moment zit ik niet echt lekker in mijn vel en ik wil me toch wel fit voelen als ik aan het volgende zwangerschap begin. Lekker tegenstrijdig weer allemaal. :roll:
zo lijstje is aangepast scheelt weer werk voor morgen enne lijstje is vol nu :P:P:P grappie
Claudje: ja ik word gek van die tandjes ze heeft al wel 8 tandjes maar nu zijn haar kiezen bezig geloof ik ben blij als ze er allemaal in zitten :mrgreen:
Hé Sabje, leuk dat je hier mee komt kletsen! En het blijft spannend voor jou he!
Hoi
Ja voorals nog gaat het nu weer een beetje beter met me schatje. Ik denk dat ze na het kotsen weer flink is opgeknapt! Ze was in een keer weer lekker aan het spelen misschien was er iets niet goed gevallen? Maarja ik kijk morgen wel weer hoe het gaat.
Het gaat hard vandaag met de nieuwe meiden!
Hoe meer zielen hoe meer vreugde!!!
Angel,
Luna is nu dus bezig met haar tandjes.
Hoektanden en kiezen zijn het ergst vind ik want daar heb ik de meeste last van gehad met gebroken nachten bij Lisa.
Heel erg veel sterkte!
Claudje,
Ja dat was toen heel veel crisis in me hoofd maar dat laat je dan maar over je heen komen, want je kan niks anders dan je er aan overleveren. Maar ik ben echt super happy met me schatje en als ik het even moeilijk heb dan sleept die heerlijke glimlach van haar mij overal doorheen.
Liefs
Vientje
Vientje, had er helemaal overheen gelezen dat je meisje ziek was :oops: . Hopelijk is Lisa morgen weer helemaal beter.
@joseetje wrote:
allemaal goed jullie best doen deze maand, het kan nog veel drukker bij de oktobermama’s :mrgreen:
enne hennie om de dag dus he, anders haal je marcel maar uit zijn nachtdienst 8)
hahaha die stumper… zie hem al liggen op de rug… met zielige oogjes van mag ik verder slapuh ben zo moe… :mrgreen: … Maar marcel is vast besloten

@Amy82 wrote:
@missygirl; jouw verhaal over je persoonsituatie komt me bekend voor, heb jij bij een supermarkt gewerkt? zal niet zijn dat ik je ken maar wat ik al schreef… de wereld is groot maar kan op internet heel klein zijn![]()
nee niet in een supermarkt gewerkt…maar idd het zou zo maar kunnen

maar er is weer gezellig gekletst… dank je wel voor alle welkomsgroeten :mrgreen:
@missy; nee bedacht me later dat de hennie die ik ken een vriend heeft die anders heet
@sabje: ik slik nu a.s. maandag de laatste pil. spannend hoor, en in juli/aug willen we voor het eggie gaan! Wil eerst mijn lichaam laten wennen aan een pilvrij bestaan haha
en heb ook gehoord dat het beter is om niet meteen zwanger te raken als je net gestopt bent met de pil ivm stoffen die in je lijf zitten…? :roll:
@noémi; ik werk idd overdag, is 's avonds altijd heel veel bijlezen haha
@amy… hahaha kan gebeuren :lol: ik heb het wel vaker gelezen dat mensen dat zeggen maar ik heb een spiraaltje gehad en daarvoor de pil maar ik heb mijn huisarts er nog naar gevraagd maar die zei dat het niets uitmaakte… maar misschien is een spiraaltje wel anders dan de pil hoor ik weet het niet…
maar ik ben dus in september bij de HA geweest om het spiraaltje te laten verwijderen en ik begin mijn lichaam nu wat te kennen qua menstruatie enzo… dus dat is idd wel prettig…
@Amy82 wrote:
en heb ook gehoord dat het beter is om niet meteen zwanger te raken als je net gestopt bent met de pil ivm stoffen die in je lijf zitten…? :roll:
Volgens mij is de enige echte reden die ze noemen om nog even te wachten te kijken hoe je cyclus is zodat de zwangerschapsduur beter te bepalen is als je een maal zwanger bent. Maar dat kunnen ze ook met een echo.