Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 2)

@ejb wrote:

@Amy82 wrote:

en heb ook gehoord dat het beter is om niet meteen zwanger te raken als je net gestopt bent met de pil ivm stoffen die in je lijf zitten…? :roll:

Volgens mij is de enige echte reden die ze noemen om nog even te wachten te kijken hoe je cyclus is zodat de zwangerschapsduur beter te bepalen is als je een maal zwanger bent. Maar dat kunnen ze ook met een echo.

Ik vind de berichten hierover erg tegenstrijdig. De een zegt wachten 3 maanden en de ander zegt dat het niets uitmaakt. :think:

Lekkere nacht gehad hier :liar: pas laat in slaap gevallen en toen heeft Max nog een uurtje gespookt vannacht.

goeiemorgen

ik kijk niet echt naar dat ontpillen hoor ze kijken maar wat beter op de echo :wink:

zo ik zit aan het begin van m’n groene dagen spannend :mrgreen:

Vientje: ja idd die gebroken nachten zijn het ergste idd maar het is gelukkig niet elke nacht

Klus ze… :thumbup: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: ja thnx

je moet gewoon doen wat jij het beste vind… wil jij eerst ontpillen moet je dat vooral doen… maar persoonlijk denk ik dat het niet veel uitmaakt… ik bedoel sommige mensen raken ook zwanger terwijl ze de pil slikken toch???

gewoon lekker je hart volgen… komt alles altijd goed… :mrgreen:

ja precies zo denk ik dus ook je kan ook door de pil heen zwanger raken en dan zien ze ook hoever je bent

en met Luna vonden ze het ook moeilijk om te kijken hoever ik was nou en toen was ik al 3 jaar van de pil af :mrgreen:

zo en nu ga ik ontbijten :mrgreen: Luna zal ook wel honger hebben die heb ik ff geparkeerd voor de tv :oops:

Goedemorgen!

Ik heb altijd begrepen dat het eraan ligt welke pil je hebt geslikt voor je zwanger wilt worden.

Ik heb bv de Diana pil geslikt (tegen acne)

En als je daar mee stopt mag je niet gelijk zwanger worden (heeft mijn arts altijd gezegd).

Er zitten dan namelijk stoffen in je lijf die niet goed zouden zijn voor een ongeboren baby. ik moest toen eerst 3 maanden een andere pil slikken en daarna mochten we het proberen.

Hoe het met de andere pillen zit weet ik niet precies.

Hier nog geen duivels vandaag!

Het blijft spannend… kan de hele week nog natuurlijk, was vorige maand ook 3 dagen later dan normaal.

we wachten maar weer af!

Spannend… :pray:

Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik zwanger was. Ik ben misselijk al een paar dagen, opgeblazen gevoel, moe enz, pijn in mijn borsten. Maar ik weet zeker dat het niet kan want ik ben 2 weken geleden behoorlijk ongesteld geweest…

Raar is dat dan he dat je lijf al die symtomen heeft maar er niks blijkt te zijn.

ik had dat vorige maand, zere borsten, moe, paar dagen overtijd.

Ik dacht echt dat ik zwanger was.

en toen werd ik ineend ongi.

Ik voelde me echt voor de gek gehouden door m’n eigen lijf!

Dat is niet leuk, maar het komt bij mij waarschijnlijk door het ontpillen.

Ik hoop voor je dat je wel gauw zwanger bent!

Maar ik kan niet zwanger zijn, we vrijen altijd met condoom en daar is niets fout mee gegaan en deze nieuwe cyclus hebben we helemaal niet geklust in mijn vruchtbare periode (vorige week) omdat ik ziek was.

vreemd he hoe je lichaam je in de maling kan nemen af en toe

Aha, nee dan kan dat inderdaad niet nee.

Dan is het te hopen dat je je gauw weer goed voelt!

Zonder al die klachten…

Hihihi inderdaad…

Claudje, vervelend dat je zo’n slechte nacht gehad hebt. En dan heb je ook nog al die kwaaltjes terwijl je weet dat je niet zwanger kan zijn :hug: .

Angel, succes met klussen, laat je man maar goed raak schieten :wink: .

Esther, nog steeds spannend dus. Mijn duimen draaien overuren voor je :thumbup: !

Ik zit nu even te kolven op een werkplek, dus met computer!! Gelijk maar even gebruik van maken dus :lol: .

Goedemorgen allemaal

LEUK ZEG IK STA OP DE LIJST :smiley:

Esther ik heb 12 jaar aan de diane pil gezeten en heb mij huisarts er nog nooit over gehoord. Ik ga denk ik dan maar even bellen daarover.

zielig is dat he, als de kleintjes ziek zijn.

Ik ben nog niet ongie,vanaf vanacht wel weer buikpijnen,dus hoop nu echt dat ik gewoon ongie word. Blijf nu toch steeds denken mss ben ik toch wel zwanger en werken die testen bij mij niet whahah erg he,dat ik zo denk.

groetjes

Ehm, even een stomme vraag :oops: :oops: :oops:

Denk dat ik mijn cyclus deze keer verkeerd berekent heb. Je moet beginnen tellen vanaf de dag dat je je :evil: krijgt toch? Zoja, dan zit ik al op dag 53 vandaag :? (ik telde altijd vanaf de dag dat mijn :evil: stopte :oops: :oops: :oops: weet ook niet waar die vergissing opeens vandaan komt :? )

ja idd 1e dag menstruatie begin je te tellen

Ja, dacht het wel. Kwam zomaar ineens in me op.

Stom, stom stom!

Vanaf wanneer kan je niet meer testen met een zwangerschapstest? Want op een gegeven moment gaat je hormonenwaarde toch weer omlaag?

dat is geloof ik na de 15e week :think: want moeders voor moeders kan je ook maar aantal weken doen ivm de hcg waardes (als ik me niet vergis)

en dat zou dan zijn dag dag 106 :think: (als m’n hoofdrekenen me niet helemaal in de steek laat :wink: )

oh het is zelfs 16e week :mrgreen: dus uhm 112e dag :mrgreen: