Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 2)

Angel, toch een huidtransplantatie dus voor je oma. Wens haar maar sterkte!

Spannend hoor Esther! Ben benieuwd wat je morgen test. Ik :pray: dat je zwanger bent!

@Angel & Luna wrote:

oh over maansteen :mrgreen: kijk eerst ff of je je wel goed voel bij die steen voor je hem ook daadwerkelijk koopt :wink:

gewoon ff in je hand houden en dan merk je het vanzelf wel als je je vreemd gaat voelen oid moet je hem niet nemen

hihi dank voor de tip, maar die wist ik al. Daarom ga ik niet gewoon naar de Tuinen of internet, maar zo’n zaakje waar ze ze gewoon hebben liggen en eerst kan uitproberen. :mrgreen:

Sterkte met je oma. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat ze toch snel(ler) naar huis mag!

Angel, sterkte met je oma.

Esther, balen dat je man al ligt te pitten.

Ik ga even eten!

Eet smakelijk EJ

Angel, sterkte met je oma, dat klinkt niet zo fijn.

Hopen dat ze niet al te veel pijn heeft.

En dan slaapt Luna echt lang joh! geniet er nog maar van!

Ik maak m’n man straks wel weer wakker hoor.

Even koffie zetten en dan is hij er wel weer.

beetje te drukke week gehad en dan is het vrijdagavond even bijkomen.

Noa ligt nog te kletsen in bed, ik hoor haar door de babyfoon.

Was net grappig, ze zei: baby geboren, mama!

Grappig he, komt vast omdat ze gister met m’n moeder meegeweest is op kraambezoek bij hun overburen.

Of ze voelt aan dat ik daar mee bezig ben, haha, dat zal vast niet…

Nou,ik ga even koffie zetten.

Esther, wat schattig dat ze alles zo herhaalt. Moet volgens mij echt wel heerlijk zijn om naar te luisteren.

ja dat is echt super, ze is zo’n kletskous, ze zegt alles na en in bed heeft ze dan nog hele verhalen.

Deze leeftijd is echt leuk.

Het lijkt me super om haar over een poos te kunnen vertellen dat ze een brusje krijgt.

laatst was er een programma op tv waarbij een vrouw net een echo kreeg van haar zwangere buik.

Noa keek heel geinteresseerd en toen keek ze naar mijn buik: Mama baby in de buik???

ik zei nee hoor, toen wreef ze over haar eigen buikje en zei, Noa baby in de buik!

En ze loopt de hele dag met haar poppen te slepen, heel schattig.

Ik denk dat ze echt zo’n grote trotse zus wordt.

Als we tenminste nog een baby mogen krijgen want dat is natuurlijk niet vanzelfsprekend…

Oooh, schattig zeg! Noa doet me een beetje aan mezelf denken toen ik zo klein was. Ook altijd in de weer met poppen en supertrots dat ik er een klein broertje bij kreeg :mrgreen:

Heb trouwens ook maar een test gekocht weer. Geloof niet dat die morgenochtend positief gaat zijn, maar vind het gewoon zo raar dat ik nog steeds niet ongi ben. Dus toch maar testen.

Anderhalve week geleden heb ik 's avonds getest na een hele dag werken, dus heel misschien had ik toen nog niet veel hormoontjes in mijn lijf? Maarja, dan zou ik er nu al veel meer van moeten merken en dat is gewoon niet zo.

Hoewel … gisteren en vandaag na de lunch was ik wel een beetje misselijk :sick: En heb zelfs met moeite een stukje chocoladetaart naar binnen moeten proppen, terwijl ik altijd supergraag chocoladetaart eet.

Maar het kan natuurlijk ook komen omdat ik al 3 dagen veel te laat ben gaan slapen en gewoon kapot ben (en waardoor ik ook keelpijn heb nu).

Morgen dus toch maar testen (als er vanavond, vannacht of morgen niet opeens :evil: komen).

Dus ook voor jou spannend Noémi!

Ik zal voor je duimen.

Hopelijk hebben we dan morgen allebei goed nieuws!

Noémi, tocxh spannend hoor en echt, je hoeft er niets van te merken als je wel zwanger bent. Hopelijk heb jij morgen ook een positieve test.

Esther, gelukkig dat je man straks (nu?) wel weer lekker wakker is, is toch wel zo gezellig! En wat schattig dat Noa daar zo mee bezig is, ze zal het vast super vinden als ze een brusje krijgt!

ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat ik jullie morgen onderin de lijst mag zetten :wink: en jullie gezellig naar de oktober mama’s mogen verhuizen :mrgreen:

Mja, toch denk ik dat het bij mij loos alarm is.

Nouja, morgen maar even afwachten.

Esther, ben in ieder geval heel hard voor jou aan het duimen!

Ooh Angel, jij mag al bijna beginnen met klussen! Spannend!!

:mrgreen: nou mag nu al he als ik wacht op die donker groene ben ik dalijk te laat hahahahahahahahahaha

*sleur man mee naar slaapkamer :oops: :shifty: *

Whahaha, sleur hem maar goed mee! En idd, beter iets eerder er aan beginnen. Heeft je man ook niet echt het idee dat hij gebruikt word :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:

Angel, Klusze! (schrijf je dat zo? :eh: )

Ik vind dat altijd een leuke periode! :wink:

Niet alleen omdat het klussen leuk is maar omdat je in een nuttige periode zit.

Ik vind het moment dat je ongi word het irritantst, dan moet je weer 2 weken wachten tot je er weer voor kunt gaan.

Ik twijfel wel heel erg nu omdat ik de vorige keer ook nog met 2 dagen overtijd 's avonds ongi werd. Nu is het de 31e dag 's avonds.

Ik verbeeld me zelfs dat ik nu wat kramp heb…

Nou als de duivels nog wel komen laat ik het wel even weten, dan is de droom voor deze maand voorbij… :frowning:

@Lady C wrote:

zo… nog een half uurtje werken en dan heb ik weekend!! :dance: :dance:

Fijne avond iedereen!! :dance:

Jij ook een fijne avond, collegaatje :wink: enuhhh hield je me weer van het werk af hahaha!

:mrgreen:

Ohh ermm ik heb me trouwens ook net hier geregisteerd (paar daagjes terug) maar ik blijk bij de pil stoppers van november te horen >< maar moest toch ff hier lezen :wink:

Nou klets ze allemaal!!! en geniet van het weekend!!! :dance:

:frowning: volgens mij heeft Luna last van haar prikjes weet niet zeker omdat ze ook bezig is met kiezen…

hopen maar dat ze de rest van de nacht weer gewoon doorslaapt