Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 2)

Dat is vervelend Angel, heeft ze ook koorts?

Noa had dat vaak toen de kiezen doorkwamen.

's ochtends was de koorts dan meestal weg, 's middags begon het weer.

Rode wangen, jengelig en weer koorts.

op het moment zelf wisten we niet zeker wat het was maar later ontdekten we weer een kies.

Gelukkig heeft ze nu alles dus zijn we daar vanaf.

Hoop voor je dat Luna daar ook gauw doorheen is!

nee ze heeft geen koorts dacht het eerst wel want d’r haar was behoorlijk nat…

maar ze is al een tijdje bezig met d’r kiezen ze willen alleen nog niet erg doorkomen :frowning: en nu die prikjes afgelopen maandag dus nu weet ik niet meer waar ze dus nu op dit moment last van heeft

best lastig maarja… net ff lekker zitten knuffelen onder het genot van dribbel en nu slaapt ze weer :inlove:

ze heeft ook vaak last van die echte tanden-poep-luiers :frowning:

He he

zo lekker druk zijn jullie!

Angel, Luna heeft de DTP en de BMR prik gehad toch. Van de BMR prik heeft ze pas na 2 weken last en de DTP dat weet je wel. Het kan makkelijk van de tanden zijn.

Esther, Jij houd het spannend zeg ik ben erg benieuwd!

Noemi, ben ook erg benieuwd wat er bij jouw uitkomt.

Sabje, het wordt wel steeds spannender zo maar wel vervelend die onzekerheid.

Lady, gewoon lekker mee beppen er meer dan genoeg onderwerpen waar we het over kunnen hebben.

Zo ik moest vandaag ook weer werken. ´s middags dan even 4.5 uurtje dus niet echt heel erg lang. ´s ochtends moesten de boodschappen nog even gehaald worden. Toen ik vanochtend opstond was er niks aan de hand, maar na die boterham met chocopasta werd ik me toch misselijk. Toch maar de deur uit gegaan met heerlijke :sick: neigingen. Lisa has ook nieuwe schoentjes nodig dus ik met dat heerlijke gevoel ook nog even naar de schoenenzaak. Schoenen gekocht en daarna naar huis. Nog even rustig gezeten en wat fris gedronken en toen trok het wel weg. Ik blij naar me werk met een goed gevoel. Kom ik op me werk eet ik een snoepje en boem dat hele gevoel weer terug. Het valt wel op elke keer als ik iets zoetigs eet dan ben ik kotsmisselijk. Dus maar even niet meer snoepen. Nu gaat het weer goed en daar ben ik blij om. Heb wel last van steekjes in me buik maarja misschien krijg ik wel een griepje. Kan gewoon niet geloven dat ik in 1 keer zwanger kan zijn. Nou ik weer even gezeikt en zal de helft wel zijn vergeten op te reageren, maar hier nog een vergietje die de helft vergeet…sorry

ze heeft de MenC en Bmr gehad en ik heb gehoord dat ze er na 1 week last van zou krijgen maar goed opzich is het nog geen week geleden

en beide heeft ze nu voor het eerst gehad

dtp krijgt ze pas met 4 jaar

wat ze anders kreeg was dktp hib en hep b

zou toch best kunnen in 1x zwanger spannend

ja Vientje, in 1x zwanger worden kan wel hoor!

superspannend he!

Angel, hoop voor je dat Luna doorslaapt vannacht.

Nou ik ga zo afsluiten.

Wil zo naar bed, voel me niet echt lekker.

Weet zo onderhand niet meer wat ik nou voel in m’n buik.

Heb ook steeds een misselijk gevoel, het trekt wel steeds weg en dan heb ik juist weer hongergevoel. En dan eet ik wat en dan denk ik bah, volgens mij ben ik misselijk. En als ik ga staan voel ik me helemaal raar, draaierig en licht in m’n hoofd, beetje vreemd.

Dus ik ga zo maar lekker m’n bed in.

Tot morgen allemaal!

en welterusten

zo ben echt benieuwd hoor Esther denk dat ik je morgen onderin mag zetten :mrgreen: :mrgreen: spannend ik blijf nog ff door :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :wink:

Esther, ook ik blijf voor je duimen.

Vientje, het kan natuurlijk wel in één keer, ik hoop het voor je!

:wall: :wall: ik voorspel een lange zware nacht Luna is alweer wakker :cry: :cry:

Angel, sterkte :hug: .

ja thnx

ze is nu boos :? was ff met haar naar buiten kijken en ze was weer lekker rustig dus leg haar in bed en toen werd ze boos…

oh het lijkt alweer stil gelukkig hopelijk tot morgen ochtend

Arme Luna! Hoop dat ze snel opknapt!

Vientje, spannend zeg. Klinkt wel erg zwanger …

Esther, bij jou ook wel heel spannend hoor! Ben benieuwd wat de test morgen zegt.

Welterusten allemaal!

Esther, het klinkt hoopvol, maar eerst maar de test zien morgen :mrgreen: . Ik hoop dat het positief is :pray: :lol:

Vientje, ik duim ook voor jou :thumbup:

en natuurlijk ook voor noemi!! :thumbup:

ehm… heb ik dan iedereen gehad voor het even heeeeeeel spannend is!!! Ook als ik je per ongeluk vergeten heb: toch duim ik ook voor jou :think: :thumbup: :mrgreen: hihihi

Whaaaaaa ik zit te trillen achter de pc!!!

Need I say more??

En, Noemi weet jij al wat?

spannend!

En Vientje?

En Sabje?

Nog getest?

waaaaaaaaaaa esther gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap:

Esther van harte gefeliciteerd!!! Leuk zeg! Jeetje, kan me voorstellen dat je helemaal aan het trillen bent.

Dankjulliewel.

Ik ben er helemaal zenuwachtig van!

Ik had vanmorgen m’n dochter uit bed gehaald en aangekleed zonder haar te verschonen… :oops:

gelukkig kwam ik er wel gelijk zelf achter, stom he!

Ben helemaal in de bonen.

Kan het geloven dat je alles vergeet eventjes.

Wat zei je man? Ooh, zo leuk!!

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Esther, gefeliciteerd!!! Krijg er helemaal kippevel van!!!

Erwin was ook heel blij maar die is wat nuchterder.

Ik ben gelijk helemaal in de zenuwen en hij heeft zoiets van gewoon rustig blijven.

Hij is nu ook alweer aan het werk :cry:

Ik ga zo maar even boodschappen doen met Noa.