Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 2)

@sabje25… het kan zijn dat je aan het ontpillen bent… als je uitgaat van je normale cyclus zou je idd overtijd kunnen zijn alleen omdat je gestopt bent kun je veel later ongesteld worden had ik ook… ik was de eerste keer 10 dagen later dan normaal en de 2e keer 12 dagen… en nu is het stabiel met een cyclus van 30 dagen …

Hallo allemaal, hier zijn we weer.

Gezellig met m’n dochter de stad in geweest.

We wonen in een dorpje, dus de stad is voor ons ook echt de stad in!

bijna 20 minuten rijden met de auto en dan leuk allemaal winkels die we hier niet hebben. (nu denkt natuurlijk iedereen gelijk dat ik een dikke boerentriene ben maar dat valt wel mee hoor! :lol: )

En ik heb natuurlijk een test meegenomen. Gelijk 2 voor het geval het toch nega is, dan heb ik er gelijk nog 1 voor de volgende maand.

Ik heb ze trouwens van de Hema, heeft iemand daar ervaring mee?

Ja EJB ik wacht nog iig tot morgen met testen.

de vorige keer toen ik iets over tijd was werd ik het de 2e dag 's avonds, dat zou vanavond zijn. brrr.

als ik morgenochtend wakker word zonder :evil: dan wordt het helemaal spannend en dan ga ik maar eens testen.

Leuk dat je er ook even weer was Sabje! en werkze vanmiddag.

En gefeliciteerd met de zwangerschap van de poes van je ouders!

Is ook leuk nieuws hoor!

en sterkte met je moeder, bultjes weghalen is nooit leuk.

En balen Sab dat je nog niet ongi bent (of niet natuurljk maar die onzekerheid is ook niks). Ik ben op 29 nov gestopt met de pil (ik zei de vorige keer geloof ik 29 dec. maar ik had me vergist) Toen werd ik het gelijk natuurlijk nog door de pil, daarna pas 2 jan 's avonds (bijna 3 dagen later dan normaal met pil.

Maar ik werd het dus wel uit mezelf weer zonder pil.

Als ik jou was zou ik anders even naar de huisarts gaan voor bloedtestje ofzo. dan weet je ook waar je aan toe bent meis.Het is ook niks aan als dan wel weer last hebt van je buik en dan weer niet en niet weet hoe of wat.

O trouwens toen ik de eerste keer voor Noa stopte met de pil, had ik em 10 jaar geslikt maar ik was gelijk weer heel regelmatig ongi. er zaten nooit rare of lange cyclussen tussen.

Ik hoop dus dat dat nu weer zo is en dat ik echt overtijd ben.

Ik ben toen ook in nov. gestopt, maar toen gingen we niet gelijk voor het echie omdat we nog zaten te wachten op de sleutel van ons huis. in feb. zijn we toen begonnen en 2 maand later had ik positieve test!

Maar goed, elke keer is natuurlijk weer anders he…

en ik ben inmiddels 3 jaar ouder, zou dat nog wat uitmaken?? hoop het niet… Ik ben nu net 29 geworden dus volgens mij zijn mijn eieren nog wel een paar jaar houdbaar toch?

Zo Missy, jij bent echt vroeg je bed uit! allemensen ik moet er niet aan denken…Ben je dan 's avonds niet heel vroeg moe?

O en jullie hadden het erover hoe iedereen eruit ziet, ik ben niet zo goed in raden maar voor degenen die het willen weten, op mijn avatar zie je mijn haarkleur al, ik ben eigenlijk heel donkerblond, maar verf doet wonderen, ik heb donkerblauwe ogen.

En ik ben 1m80 lang en ook ongeveer zo zwaar, haha.

Dus ik denk dat ik een van de langsten/grootsten/lompsten ben hier. :oops:

Gelukkig is mijn hubbie ook groot, 2m04 zelfs en lekker breed, dus bij hem voel ik mij normaal gelukkig…

Nou, ik ga even weer wat doen, Noa slaapt even dus heb even de handen vrij.

Oeps, het is wel een errug lang verhaal geworden.

maar ja dat krijg je als je in 1x alles weer bij wilt werken…

@ Missygirl, leuke foto trouwens op je avatar.

Jullie zijn een leuk stel zo te zien!

dank je esther :oops: en nee ben s’avonds niet moe…heb niet zo heel veel slaap nodig… toen ik nog op school zat kon ik rustig om 03.00 op bed gaan en 06.00 er weer uit… maar ik heb ook bijna 4 jaar in ploegendiensten gewerkt… dus jah…mijn lichaam is wel wat gewend… en als ik moe word ga ik ff zitten en daarna lekker actief bezig zijn…

Zo Missy, dan heb jij idd weinig slaap nodig.

Ik juist een beetje veel.

Als ik een paar avonden laat naar bed ga en er wel vroeg uit moet dan word ik sjachie enzo, niks aan. Dan kan ik weinig hebben.

Gelukkig slaapt Noa bijna elke morgen tot 8.00 soms 8.30 dus ik hoef er alleen maar vroeg uit op de dagen dat ik moet werken. (maandag en donderdag)

Dat scheelt dan alweer.

En 's nachts wordt ze nooit wakker dus wij mogen niet klagen!

heerlijk zeg… das een positief bericht over de nachte… ik hoor alleen maar negatieve berichten over halve nachten en sjaggie over dag hahahaha… werd haast al wat angstig… :stuck_out_tongue:

naja… ik zal ff koffie gaan zetten marcel komt zo thuis en dan moet ik haast ook al met het eten bezig vanaaf weer naar het ziekenhuis… ff bij schoonvaders op visite… :thumbup: zie jullie morgen weer…

enne niet te veel typen anders heb ik het morgen zo druk :stuck_out_tongue:

O nee, niet iedereen heeft gebroken nachten hoor.

Noa slaapt vanaf dat ze 8 weken was al 's nachts hoor.

Ze is nu 2 en de keren dat ze 's nachts wakker was kunnen we op 1 hand tellen.

alleen als ze echt ziek is en dan is het meestal alleen 's avonds dat ze onrustig is, de nacht slaapt ze dan wel door.

We mogen onze handen wel dichtknijpen, dat besef ik zeker als ik hoor dat het ook anders kan .

Je schoonvader in het zh?

Niks ernstigs hoop ik?

sterkte!

Hallo allemaal,

Gisteravond kreeg ik onverwaht bezoek, dus kon ik niet mee kletsen.

Vandaag dus weer veel te lezen, en dat zal morgen niet anders zijn, want vanavond ben ik ook niet op het forum.

Morgen lekker vrij, dus alle tijd om bij te lezen.

@ esther: Ik wist niet dat ze bij de Hema ook testen verkochten.

@Lotte, nee dat wist ik ook niet maar ik was daar voor iets anders en toen keek ik of er ook testen lagen en dat was dus wel zo, dus meteen maar een doosje meegenomen.

De vorige keer had ik van DA eigen merk, die zijn ook goed.

En clearblue heb ik een keer besteld bij wehkamp, lekker makkelijk per post maar wel een stukje duurder…

Volgens mij is het huismerk van drogisterijen wel net zo goed als een echt merk.

Zo, er is weer lekker gekletst hier :slight_smile: .

Sabje, als je 2 januari voor het laatst ongi bent geworden zou je met een cyclus van 28 dagen 30 januari weer ongi hebben moeten worden en dan zou je nu twee dagen overtijd zijn. Maar het kan best dat je cyclus nog even moet nomaliseren en dat het even duurt voordat hij weer normaal is, of dat je van nature een wat langere cyclus hebt, of dat je toch gewoon zwanger bent natuurlijk. Leuk hoor de poes van je ouders waarschijnlijk zwanger. En sterkte voor jou en je moeder mbt het weghalen van de bultjes :hug: .

Esther, zal hier morgenochtend zo snel mogelijk kijken, even checken wat voor een nieuws je brengt :smiley: . De testen van de Hema ken ik ook niet, ik bestel testen via het internet, van Matcare, ze zijn goedkoop, je hebt ze de volgende dag al en wat mij betreft werken ze prima. 1.80 is inderdaad lang, maar met een man van 2.04 m voel je je inderdaad vast niet groot!

Missy, lekker hoor dat je zo weinig slaap nodig hebt! En slapeloze nachten hoeft inderdaad niet. Elliott slaapt ook vanaf ongeveer 8 weken door (en ’s ochtends voed ik hem om ongeveer half 8 en dan gaat hij weer even nar bed en wordt hij tegen half elf weer wakker, dus de dagen dat ik vrij ben kan ik lekker uitslapen).

Lotte, dat wordt straks flink bijlezen voor jou :mrgreen: .

Verder heb ik net even redelijk wat gedaan in huis, maar dat moet ik bezuren met hoofdpijn, nu dus maar weer even rustig aan doen…hoewel, we moeten zo ook even boodschappen doen…

zo… nog een half uurtje werken en dan heb ik weekend!! :dance: :dance: M’n buikpijn is behoorlijk gezakt, maar nu heb ik hoofdpijn. Je steekt me toch niet stiekem aan ejb?! :think: :wink: Ook al komt de hoofdpijn misschien omdat ik straks weer ongi ben. Heb ik vaak rond m’n ongi dagen. Ik ben benieuwd of ik dat volgende keer ook weer heb… :think:

Sabje, ik heb ook wel gehoord dat het 6 tot 8 weken duurde voordat iemands cyclus weer op gang kwam. Ik hoop niet dat dat voor jou en mij geldt! Kijk het nog een paar dagen aan of als je niet kan wachten kun je altijd gaan testen… :wink: Sterkte met je moeder!

De testen van de Hema ken ik ook niet. Ik haal voorlopig ook nog geen testen in huis, omdat ik nu pas begin. Komt over een maandje wel… Ik ben benieuwd naar de resultaten morgenochtend!

Morgen op pad naar Utrecht voor een maansteen (of misschien toch in Bussum) en 's middags en 's avonds visite. Vanavond ook misschien de deur uit als we ons niet te belabberd voelen :sick: :wink: hihi

Fijne avond iedereen!! :dance:

Ejb, lekker joh dat jou kindje ook zo lekker doorslaapt, dat is wel wat waard he! En hoop voor je dat je hoofdpijn gauw weer weg is.

Hee, een maansteen Lady C, daar las ik pas nog een topic over op KOK.

Zou het helpen? Proberen kan altijd he!

Fijn weekend alvast voor degenen die hier vandaag verder niet meer zijn.

Ik kom vanavond nog wel even buurten.

Tussendoor dan want m’n Hub is ook thuis en dan is het niet gezellig als ik steeds hier zit…

zo veel geschreven weer

ben de hele dag weg geweest :mrgreen: ook weer bij m’n oma op bezoek geweest die moet nog minimaal 1 week in het ziekenhuis blijven dat terwijl ze van de week lag te roepen dat ze maandag al naar huis mocht maarja…

hier zijn de nachten ook errug lekker hoor 19.30 gaat Luna naar bed en als ik veel mazzel heb word ze om 10 uur wakker :inlove: en heb ik wat minder mazzel dan om 9 uur :mrgreen:

testen van de hema heb ik ook nog nooit van gehoord maar goed zal wel net zo goed zijn toch neem ik aan (volgens mij maakt dat tegenwoordig allemaal zo weinig meer uit)

zo en verder weet ik het ff niet meer :oops:

oh over maansteen :mrgreen: kijk eerst ff of je je wel goed voel bij die steen voor je hem ook daadwerkelijk koopt :wink:

gewoon ff in je hand houden en dan merk je het vanzelf wel als je je vreemd gaat voelen oid moet je hem niet nemen

Angel, jij ook al zo’n lekkere langslaper. Elliott gaat nog steeds wel om 23 uur naar bed, maar moet eerlijk zeggen dat dat van ons ook nog wel eentijdje zo mag blijven. Hubbie is hier meestal pas om 19:30 uur thuis dan dan is het wel zo gezellig. En zo te merken is Elliott ook net als papa en mama een avondmens, moeten we hem natuurlijk wel afleren voordat hij naar de kleuterschool gaat :mrgreen: , maar dat duurt gelukkig nog even :wink: .

Lady, hopelijk knap je snel weer op en ik hoop echt dat ik je niet via de digitale snelweg aangestoken heb hoor :mrgreen: .

Ennuh, zo’n maansteen, waar dient dat voor?

Toepassingen:

Menstruatie of vruchtbaarheids problemen

Aandoeningen aan het lymfestelsel

Vochthuishouding

Eenzaamheid

Hormonen

Gevoelsleven

Hoop

Vrouwelijke energie

Tegen ongeluk

Vergiftiging

Maag

Spontaniteit

Inspiratie

Spijsvertering

Slapeloosheid

Liefde

Dromen

Veilige reizen

Spiritualiteit

Intuitie

Creativiteit

Zuivert de chakra’s

Zelfvertrouwen

Divinatie

Overgang

Zwangerschap

Geboorte

Allergische reacties op insectenbeten

lange lijst maar is dus om wat “vlotter” zwanger te worden

Angel, bedankt voor je antwoord! Ik koop hem voorlopig nog maar niet :wink: .

Zo Angel, Luna slaapt echt lang! lekker joh. Maar krijgt ze dan niet de fles ofzo om 700 of eerder/later en dat ze dan weer gaat slapen? Of slaapt ze aan 1 stuk door tot 1000?

Noa ligt er om 19.00 in ( nu dus ook al) en meestal is ze rond 8.00 wakker soms half 9.

Wat is er trouwens met je oma, niks ernstigs hoop ik?

Ik had al eerder wat over zo’n maansteen gehoord. En dat die wel bij je moet passen omdat het anders juist niet goed werkt of je krijgt er last van als je’m draagt.

Elke steen werkt weer anders en elk mens is anders dus dat gaat niet altijd goed samen.

Heb ik weer: is m’n man eindelijk een avond thuis ligt hij te pitten!! :frowning:

nee Luna krijgt geen fles meer was een heel gevecht hier om de fles te geven dus daar ben ik mee gestopt toen ze 1 werd :smiley:

en ze slaapt helemaal door ok af en toe dat ze nu wakker word want haar kiezen zijn bezig met doorkomen

Luna is nu nog wakker Darius is nog niet thuis dus daar wachten we ff gezelig op :smiley:

m’n oma is vorige week woensdag gevallen en toen is er een ader gesrongen in haar been en ze slikte bloedverdunners dus haar been liep vol met bloed :frowning:

toen is ze zaterdag met spoed opgenomen en geopereerd en van de week is ze nog een keer geopereerd omdat er stolsel in har been zaten nu heeft ze een spons in haar been die vuil en oud bloed afzuigt

als alles goed gaat gaat die spons er maandag uit en dan krijgt ze een huid transplantatie