Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 2)

nu steekt het vooral rechts onderin, beetje fel steekje ofzo.

anders dan ongi kramp.

wwhhhhhhaaaaaa ik hou er over op, zit mezelf gek te maken.

En misschien is het toch niet zo

ik ga even weer in de kamer tv kijken (de pc staat in kantoortje).

Zit nog op m’n man te wachten…

see you toedeloe

een goedenavond!

even een hele korte reactie van mij, duik zo mijn bed in… vanavond bij wokrestaurant gegeten en met mn schoonmoeder fles chinese wijn opgedronken (had vriendlief besteld) maar ik voel m nu best wel zitten aangezien ik nooit meer alcohol drink:|)… :smiley:

@mama; heb je kindjes niet gezien, helaas!

@ esther; spannend hoor!! zal heel erg voor je duimen dat de :evil: wegblijven!! :pray: :pray: :pray:

@ allemaal; ik reageer niet heel veel, kan niet over zoveel meepraten… heb zelf nog geen kindjes en heb ook nog geen spannende periodes rond mijn nod… dus dan weten jullie dat als ik niet zoveel meeklets! en werk natuulijk ook overdag… maar probeer wel 's ochtens en 's avonds zoveel mogelijk bij te blijven hoor van jullie belevenissen!!

@ allemaal; slaap lekker :mrgreen:

Weltrusten Amy! En gewoon meekletsen hoor!

Claudje, denk dat je donker haar hebt en idd bruine ogen.

Mamma_ bruin haar??? Goh, had ik helemaal niet verwacht.

Is je man dan blond? Wel toevallig dat je 3 blonde dochters hebt dan. Hoewel, ken genoeg mensen die als kid blond waren en naarmate ze ouder werden, donkerder werden qua haarkleur (en dan bedoel ik niet vanuit een potje :lol: :lol: ) tot donkerbruin.

Esther spannend! Je houdt de spanning er wel in

whahaha, ik moet wat zeggen

Wola, hoe voel je je? Veel zwangerschapskwaaltjes zoals misselijkheid of nog helemaal niets?

Hee Ladies, ik ga m’n bed in, ben moe.

m’n man is er nog niet weer maar heb geen zin meer om te wachten.

welterusten allemaal en tot morgen!

Ik kruip ook lekker onder de wol.

Weltrusten allemaal en tot morgen! :-*

Haha Lotte, idd, dit forum is een dagtaak om bij te houden, maar zeker super gezellig!

Sabje, balen joh, weer negatief getest, hopelijk krijg je snel uitsluitsel :hug: .

Luna, denk dat dat afvallen door het klussen komt :mrgreen: .

Noémi, balen joh, nog steeds geen duidelijkheid voor jou dus :hug: .

Missy, hé, weer een nieuwe avatar, leuk!

Esther, spannend joh, het zou best eens raak kunnen zijn. En je kan het beste met ochtendurine testen (is geconcentreerder), dus als je morgen de stad in gaat (tenzij je het morgenochtend ophoudt :mrgreen: ), is het iets beter om tot zaterdagochtend te wachten. Aan de andere kant was je NOD waarschijnlijk al en als je genoeg hcg aanmaakt zou hij overdag ook positief uit moeten slaan… En leuk die avatar. Voor wisselende foto’s moet je een animated gif maken. En ja, als je zwanger bent dan maar hopen voor Noa dat het een broertje wordt :wink: .

Vientje, voor jou begint het ook spannend te worden. Wel verstandig hoor, dat je ervan uit gaat dat het minimaal een half jaar duurt, anders ga je alleen maar stressen.

WoLa, haha, je bent ongeduldiger dan Esther.

Mama_, hihi, ging ik zitten raden, zie ik dat je al geschreven hebt hoe je er ongeveer uit ziet.

Amy, gezellig hoor, naar een wokrestaurant!

Claudje, ik denk dat je bruin haar hebt, bruine ogen, ongeveer 1.70 m lang en een normaal postuur. En, en??? :mrgreen:

Ja, jullie kunnen mij al een beetje zien in mijn avatar, maar raad maar over wat jullie niet kunnen zien hihi.

Kraamvisite was gezellig. Wel jammer dat we de beeb maar even gezien hebben. Ze lag te slapen en uiteindelijk zijn we even op haar kamer wezen kijken en toen werd ze wakker. Klein wel weer hoor, echt lief :inlove: . Was vanavond niet zo lekker, last van mijn nek en hoofd, maar ben inmiddels weer wat opgeknapt. Lekker warm bad genomen en rustig aan gedaan.

herstel foutje 1… haha scheelt weer ruimte… :oops:

herstel foutje 2… zo das toch al een stukje beter volgens mij :oops: :oops:

hierheeyz iedereen… ik ben er weer eens vroeg bij :mrgreen: marcel heeft ochtenddienst dus ben de hele week er al om 4 uur uit :mrgreen: en vanochtend dacht ik om 5.45 he laat ik de badkamer eens schrobben en daar ben ik net mee klaar zo de wc nog ff boenen maar dacht moet eerst even lezen hoe het nou met iedereen is… en tot mijn schrik moest ik eerst weer een paar grote verhalen lezen… :shock: wat hebben jullie weer veel gekletst…hahahaha…

@lotte… tis inderdaad haast een volledige baan dit forum :mrgreen: maar dan ook wel een hele leuke

@sabje… jammer zeg van die negatieve test… hoop dat je snel meer weet en dat het in de positieve zin is… :mrgreen: kunen we een digifeestje vieren hier :mrgreen:

@Luna… ik had ook gehoopt dat ik zou afvallen maar merk er niets van :? en aan het klussen kan het niet liggen :wink: dat doe ik al genoeg… naja dan maar weer “verantwoord eten” want lijnen klinkt zo zwaar …

@noemi… he pffffff wat duurt het wachten dan lang he… hoop dat je snel positief nieuws hier brengenkan :mrgreen:

@esther… owh hopen dat het positieve pijntjes zijn en laat die :twisted: wegblijven… en wel grappig dat noa graag een broertje wil… vaak hoor je meisjes toch zeggen dat ze een zusje willen…

@wola… tis idd hopen dat er snel meer mensen bij de lijst worden bijgeschreven… hoe meer zwangeren hoe meer nieuwtjes…en uiteindelijk digibeschuiten met muisjes… :stuck_out_tongue:

@vientje… snap helemaal wat je bedoeld… ik zat eerst ook constant van owh misschen ben ik wel zwanger… en nu he ik echt een instelling van we zien wel… komt het dan komt het en komt het nu niet dan misschien volgend jaar… kan ik ondertussen nog mooi wat extra geld sparen enzo…

@ejb… jah idd weer een nieuwe avatar… zat samen met marcel achter de computer en die zei dat ie de foto niet mooi vond… mannen :think: hahaha dus heb ff een andere foto gedaan waar ie wel tevreden mee was… tadaaaaaaaaaa deze dus :mrgreen:

ik sla het hele raad spelletje over wat als ik ergens niet goed ik ben is dat het wel… :oops: krijgen mensen ineens een compleet nieuw uterlijk aangeschreven en een leeftijd wat onjuist is… erg genant… en naja mijn avatar verraad mij al he :stuck_out_tongue:

Esther, je maakt het wel spannend zeg… :pray: :pray: Hoe laat ga je de test halen??

Mamma, bruin haar, nee, ik dacht echt dat je blond zou zijn.

Van mij klopt er niet echt veel van, ihihihih. Ik ben klein, 1.62 ongeveer, weeg 56 kilo heb bruine haren tot net over de schouder en groene ogen.

WoLa, hoe gaat het?

Amy, lekker wokken!! :drool: Gaan wij morgen doen.

Ejb, donkere haren, donkere ogen, niet groot, niet klein, normaal postuur???

Sorry als ik vaker vergeet om op iedereen te reageren maar ik ben echt een ongelofelijke zeef :oops: .

Helleu, goedemorgen allemaal!

nog geen ongi hier, ik ga zo de stad in. Maar ik wil denk ik wachten tot morgen met testen. (erg he)

M’n man is er nu ook niet en hij vind het niet leuk als ik ga testen waar hij niet bij is…

Nou, ik moet weer naar de keuken want mijn meid wordt ongeduldig in de kinderstoel.

Ik reageer later vandaag nog op jullie hoor!

doeg!

hoi allemaal,

Ik lees meer mee dan dat ik reageer :oops: , ik heb zelf ook nog geen kinderen en zo, en een fulltime job waar ik niet makkelijk even tussendoor kan internetten (behalve dan op vrijdag :lol: ). Heb gisteravond mijn laatstse pil ingenomen :dance: . Als het goed is ben ik zondag of maandag ongesteld (dat is dan nog de onttrekkingsbloeding) en dan eens zien. We gaan wel meteen voor het echie. Ik ga er vanuit dat het niet meteen raak is (ook al is dat wel heel erg welkom hoor!) :mrgreen:

Ik hoop voor degenen die geen zin hebben in duiveltjes, dat deze ook wegblijven! :wink: :pray:

Esther: spannend hoor heb je helemaal nog geen zwangerschapsverschijnselen ofzo

ik blijf nog steeds :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: hoor :mrgreen:

LadyC: ja gaat erg hard hier, en jij ook al bijna aan de klus :smiley:

Missygirl: lijnen is zwaar :mrgreen: klinkt niet alleen zwaar :wink:

kanonne jij staat ook vroeg op zeg…

nou jullie kunnen mij zien op me website dus valt weinig te raden hier

verder ben ik absoluut niet goed in raden dus daar waag ik me niet aan :mrgreen:

hahaha jah alleen deze week hoor volgende week heeft ie middagdienst… en dan is 9 uur vroeg genoeg… maar vind het soms ook wel lekker hoor vroeg uit bed… eerst het huishouden doen ff wat boodschappen en dan heerlijk tijd voor je zelf… ff ergens koffie lurken ofzo… of met een vriendin de stad in…

sorry btw… had vanochtend een computer probleem en ik zie net dat ik 3 x het zelfde heb gepost :? zal ff proberen om het te verwijderen…

Hé Claudje, ik zat er dus helemaal naast bij jou :mrgreen: . Ja, dat bruine haar was bij mij te zien, en hoewel iedereen denkt dat ik bruine ogen heb heb ik blauwe ogen, verder idd niet groot en niet klein, 1.72m en ik week 59 kg.

Esther, wordt dus morgenochtend gok ik voor jou met testen?! Spannend hoor, maar je kansen stijgen natuurlijk met de dag nu je ongi wegblijft!!

Lady, je hoeft niet alleen over kids te kletsen hoor, er zijn zat onderwerpen te verzinnen waarvoor je niet al een kind hoeft te hebben :wink: , dus als je tijd hebt gewoon lekker meekletsen hoor.

Missy, vroeg hoor, vroeg opstaan is niet echt mijn ding, ik ben meer van de laat naar bed gaan :mrgreen: .

Angel, ga zo even op je website kijken (had je mij ook stiekum al ‘van dichtbij’ bekeken op mijn website?).

Voel me jammer genoeg niet helemaal top vandaag. Net of ik zwaar verkouden ben, maar dan zonder het gesnotter…ach, maar lekker rustig aan doen dan vandaag.

ejb, jij ook al in de lappenmand? Ik zit met buikkrampen :sick: op m’n werk en manlief zit ziek thuis :frowning: Sterkte meid!

Missy, omdat ik voor m’n werk al vroeg op moet staan, vind ik het wel erg lekker om juist uit te slapen als ik een keer vrij heb. Maar ik merk dan inderdaad dat ik soms toch het gevoel heb dat ik een deel van m’n dag heb weggegooid. 's Ochtends ben ik namelijk wel het meest productief met werken e.d.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar dat ik er steeds een paar uitpik. Ik ga me ook niet wagen aan hoe iedereen er uit ziet :think: :wink: Ben ik niet zo goed in.

Het is wel erg leuk om mee te lezen en af en toe te kletsen! Heerlijk zo’n vrijdag op het werk! kan ik lekker af en toe naar het forum toe :lol:

Lady, vervelend joh, sterkte ermee, want jij zit op het werk en dan is het (vind ik althans), nog vervelender als je je niet lekker voelt :hug: .

Dank je!

De lunch heb ik ook weer overleefd. Ik drink nu lekker veel kruidenthee (venkel en af en toe kamille) met af en toe een beschuitje tussendoor. Dat houd de boel nog redelijk rustig.

Gelukkig Lady, dat je het een beetje rustig weet te houden met kamille en venkel thee, nog eventjes volhouden en je mag weer naar huis :hug: .

Hallo allemaal

Was ik weer even…

Esther spannend hoor,laat je het morgen even weten? Ik hoop het voor je dat je zwanger bent. zou voor je duimen.

ejb en lady niet prettig als je je niet fit voelt. volgens mij heerst er ook griep, hoor het wel van meerdere mensen om me heen…Ik hoop dat de griep mij over slaat!

IK moet straks werken en heb dus echt geen zin, heb KUT dag vandaag whahaha. :thumbdown:

Gelukkig is dit wel mij vrije weekend dat ik niet hoeft te werken. en heb korte avond dus moet maar tot 21.30u

Ik ga zo ff bij me mams langs, ff koffie leuten. ze halen vandaag 2 bultjes weg bij haar dus is ook wel weer spannend.trouwens bij me ouders is er waarschijnlijk wel iemand zwanger,De poes, brit!! ze had 16x gedekt vond het wel zielig, maar dat is blijkbaar normaal, me vriend zei al ze zou de poes er wel rood aan hebben staan,whahah…ze was zo verliefd op de kater en kreeg er geen genoeg van :inlove: . bah vies meisje :lol:

Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. ik ben 2 januari nog ongesteld geweest van de pil,dus heb het denk ik helemaal verkeerd met mij over tijd zijn, volgens mij moet ik eerst uit mezelf een keer ongie zijn en dan kan ik pas berekenen of niet? of heb ik dit ook verkeerd begrepen?

Ik heb wel steeds last van me buik.dan is het weer paar uur weg en dan komt het weer op zetten. ik had vanne week 2 dagen helemaal geen last.

Nou fijne dag allemaal, ik probeer vanavond nog ff te kijken hier, naar me werken en anders kijk ik morgen weer. kan ik weer gezellig bij lezen. ik heb een beetje zelfde als lady c probeer elke dag wel te lezen, maar weet niet zo goed wat ik moet zeggen. heb vandaag me best is gedaan en ff verteld wat me nu op moment bezig houd, ff me hart luchten. :oops:

groetjes sab