Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 2)

zou wel mooi zijn ja :mrgreen:

jah misschien komt er dan wat schot in de zaak… als er 1 zwangere over de dam is volgen er meer :smiley: hoop ik :smiley:

@Angel: Dat is lief van je!

ik zal even een keer kijken welke foto’s ik er graag op wil hebben.

er zitten nog foto’s van Noa 2e verjaardag op de camera, die moet ik er nog af halen. Is al 2 weken geleden, erg he? Nog niet aan toe gekomen…

ja ik hoop het idd dat we snel gaan volgen met z’n allen :mrgreen:

ik zie het wel Esther :smiley: ik ben ook niet erg vlot met foto’s :oops:

@ Mamma_

Ehm, nee, denk het niet :mrgreen:

Aangenaam kennis te maken.

Hoi ik ben er ook weer!

Was vandaag de nanny dus ik had even 3 kids voor een dagje weer.

Het zijn de kids van me nichtje en die gaan in maart weer op de juiste dagen naar de creche. Ze moest namelijk haar dagen veranderen.

Zo ik ben ook weer bijgelezen. We zijn wel een stelletje kwebbels he!

Ik hoop ook dat er snel eentje zwanger is want buik steekt buik aan heb ik me wel eens laten vertellen.

@mama ik heb helaas ook je foto van je meiden niet kunnen zien.

@esther hou je het nog vol om niet te testen! Ik ben benieuwd naar de uitslag.

@sabje balen dat de test weer nega was. Maandag ging je toch naar de ha? Hopelijk kan die je meer vertellen!

Hier nog steeds een beetje een raar gevoel in me buik maar ik wacht geduldig af. De spanning loopt wel ook steeds verder op maarja ik moet er maar niet te veel aan denken want misschien is het wel nog helemaal niet zover en dan is het zo’n domper! Ik ga er ook van uit dat ik minimaal een half jaar bezig ben om zwanger te raken dus als het eerder is dan is het mooi meegenomen maar ik verwacht helemaal niks!

Zo ik ben de helft weer vergeten nog maar even terug bladeren.

pff als me hoofd niet vast zat aan me romp zou ik die ook nog vergeten!

tssstsss, wat een kletstantes hiero zeg! Ik spiek weer even om te zien of ik al gezelschap krijg…en wat zie ik…zit Esther hier zo geduldig te wezen dat ze nog niet heeft getest…tsss…en ik maar wachten :mrgreen: :wink:

succes meiden!

nog een keer de foto voor de liefhebbers:

:inlove: :inlove:

Nu ben ik stiekum ook wel benieuwd hoe jullie eruitzien!

Hoe zouden jullie mij zien? kort lang, dik ,dun blond ,donker…

ikke aagje!

Oooh mamma_ wat een mooie meiden! Lief zijn ze zo met z’n drietjes!

Aangezien ze allemaal blond zijn, denk ik dat jij ook blond bent.

Ik zou zo zeggen blond als ik naar je kids kijk. :smiley: Niet al te groot, normaal postuur. Zit ik warm??

En hoe denken jullie dat ik eruit zie?

Wat een schatjes!

Jij heb vast en zeker blond haar…hihi

Of zit ik er nu helemaal naast!

Nou ik heb ook zo’n heerlijk blond ding hoor. Moet op deze comp. nog foto’s plaatsen van lisa. Dus die komt er nog zodra ik het helemaal geregeld heb.

Ja Wola erg he??

het komt gewoon omdat ik de vorige maand ook 3 dagen later nog eens een keer ongi werd en ik ben bang dat dat nu weer gebeurd.

En jij nog gefeliciteerd he! want ik ben hier nogal nieuw en had dat nog niet tegen je gezegd.

Ik hoop dat ik gauw bij jou op het lijstje kom maar ik wil niet te voorbarig zijn.

ik wacht nog rustig af…grrrrr.

was het maar vast zaterdag! ik hoop niet dat ik dan nog ongi word, als het toch moet dan liever nu direct!

maar liever helemaal niet natuurlijk!

@Vientje, voor jou is het ook spannend!

@mama: wat een prachtige schatjes van meiden heb je zeg!!

wat mooi blond!

claudje, jij zat het er het dichtste bij, mar… ik heb donker haar, ben zo 1.63 en ongeveer 60 kilo, normaal postuur dus. Als ik eens een keer een fatsoenlijke foto van mezelf vind, show ik hem wel…

Esther ik vind het zo spannend!!

Claudje, jij hebt donker haar met krullen en een leuk gezicht met bruine ogen! right??

bah ik heb toch wel een vreemd gevoel in m’n buik hoor.

net even naar de wc geweest voor check check dubbel check.

Maar nog niks…

Wola, toen jij net overtijd was had je toen ook steekjes enzo in je buik?

of af en toe een soort ongi kramp of helemaal niks?

heb je een test in huis???

@mama, nee die heb ik vorige maand al gebruikt haha.

morgen ga ik de stad in om wat te halen, als de duivels er dan nog niet zijn tenminste…

Oh oke!!

:pray: :pray: :pray: :pray:

sorry meiden, ben erg ongezellig, maar ik ga er vandoor…

even samen met man tv kijken!

:-*