Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 2)

Esther

wel fijn dat ze daar toch nog achterkwamen, want als je kleintje niet wil slapen wordt je echt helemaal gillend gek. Je heb zelf natuurlijk ook je rust nodig als je net ben bevallen en als je kleintje dan helemaal uit haar panty vliegt werkt ook niet echt he! Dan ga je kapot van binnen. Ik vond 1 week alleen maar huilen van Lisa al erg nou jij moet door een hel zijn gegaan.

Maar ze is nu lekker rustig en kan het nu lekker aangeven en dat is fijn.

Ik kom morgen wel weer ff langs, ben zooooooooooo moe!!

O wat een lieve foto’s en wat een mooi mannetje zeg!!

ik ga ook even proberen er ook foto tussen te krijgen.

Bij mijn avatar lukt dat niet, hij zegt steeds dat de foto te groot is :cry:

@ Kim

Hahaha, dat moet ook wel raar zijn als ze je op straat zo aanspreken :mrgreen:

Zie dat jij ook zo’n lange cyclussen hebt, hatelijk he?!

@ Esther

Jeetje, dat is echt niet fijn geweest dan. Hoop dat het met een 2de veel soepelder verloopt!

@ EJ

Het is echt een cutie hoor die Elliott!

Leek net of hij een beetje krulletjes had, zal wel door die mooie lok op zijn voorhoofdje zijn.

Weltrusten mamma_

shit hij doet het niet

hij zegt weer dat de foto less than 800 pixels blablabla moet zijn

hoe krijg ik die nou kleiner?

@ Angel

Ja, we gaan hier snel hoor! Een deel overdag en een deel 's avonds :mrgreen:

Het schijnt dat je op photobucket je originele foto naar een nieuw formaat kan aanpassen. Bijvoorbeeld kiezen 50% van de originele maat.

ja Vientje, ik was het op een gegeven moment zo zat, ik kon het huilen niet meer horen

ik heb haar weleens op bed gelegd met het geluid van de babyfoon uit.

er zitten lampjes op die aangaan als de baby geluid maakt.

die lampjes vlogen dan aan en uit.

je hoort wel eens van moeders die hun kind wat aan doen in zo’n geval.

normaal zou ik me dat helemaal niet voor kunnen stellen maar nu ik het zelf mee heb gemaakt wel.

Niet dat ik het gedaan heb, daarvoor had ik gelukkig wel wat hulp van m’n moeder die het af entoe even over nam, dat heb je dan ook wel nodig.

Maar goed, die tijd is geweest. maar ik kan het me nog zo weer voor de geest halen als ik er zo over nadenk…

bah

Noemi: ik ontken altijd alles hoor. :slight_smile: En idd heeeeeel hatelijk zo’n lange cyclus :x ik wacht deze cyclus nog af en dan ga ik de ha maar even een bezoekje brengen.

@Noémi, photo bucket? hoe komik daar?

Noemi: hahahahahaha ja idd erg snel

heb beetje vluchtig gelezen

er is idd niks te zeggen over hoe een zwangerschap verloopt helaas hoop dat m’n volgende zwangerschap een stuk rustiger verloopt iig

van week 8-15 ofzo heb ik mogen rennen naar de wc :smiley:

vanaf week 20 kreeg ik bekkeninstabiliteit

vanaf week 30 mocht ik daarvoor naar de fysio

en vanaf week 30 kreeg ik zwangerschapssuiker :frowning:

Mamma_: leuk allemaal meiden als ik mocht kiezen wil ik wel een zusje voor Luna maar goed een gezond kindje is het belangrijkste natuurlijk :smiley:

@ Esther

http://photobucket.com/ en dan moet je hierop een account aanmaken. Zelf heb ik dat nog nooit zo gedaan, want heb eigen “site” waar ik mijn foto’s kan uploaden en dan ergens kan plaatsen.

Hoop dat het lukt!

Esther: jeetje… Luna was ook een behoorlijke huilbaby en dan zeiden mensen weleens tegen mij kan je je nou voorstellen dat mensen hun kindje iets aan doen en dan zei ik gewoon ja :mrgreen:

en dan zaten ze me vreemd aan te kijken…

wel fijn dat dat inbakeren geholpen heeft

maar goed Luna was een behoorlijk hongerige baby en toen ik na een paar dagen de bv afkapte en ging kolven ging het een soort van beter maar al gauw wou ze weer meer ik heb het volgehouden tot kerst 2005 (een maand ongeveer) en toen ben ik volledig overgegaan op flesvoeding maar al gauw wou ze weer meer :wall:

toen ben ik overgegaan geleidelijk op hongerige baby voeding en toen eindelijk kon ik van me kind genieten

foto’s verkleinen met windows is heel makkelijk hoef je niet te uploaden ofzo gewoon ff http://download.microsoft.com/download/whistler/Install/2/WXP/EN-US/ImageResizerPowertoySetup.exe downloaden en dan kan je op de foto rechts klikken en de grootte aanpassen :wink:

Pff, wilde ook een nieuwe avatar, maar krijg de mijne er ook niet op.

Geeft altijd een debug mode nummer 179.

Nouja, morgen nog maar eens proberen.

is ie niet te groot dan hij moet 96 x 96 zijn he

Oooh, dat zou misschien wel eens kunnen dan :mrgreen:

Was nl. op 100 x 100 aan het proberen. Achja, dat krijg je als je geen regeltjes leest …

hahahahahaha ja idd dan doet ie het niet :smiley:

dit is noa