Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 2)

oeps, beetje klein

nog eens proberen

Nee, doet het nog niet :? En had 'em nu echt op het goede formaat gezet. Iets over usercp_avatar.php ofzo. Nouja, laat maar, dan maar geen.

hoe doe je het dan via een site of vanaf de computer?

@ Esther

Beetje kleine foto :mrgreen:

Via eigen website, bij andere forums kunnen we dan ook zo foto’s uploaden en avatars en onderschriften enzo.

Esther: die mag wel 500x500 hoor hahahahahahahahaha

ja hier gaat dat moeilijk op de een of andere manier ik doe het altijd maar via de computer dan werkt het wel

kijken of ie nu goed is

zo… hotmail is weer bij kreeg ff m’n mail-box volgegooid met e-mails dat er hier gepost was hahahahahahahaha

nog steeds een beetje klein he… hihi

ik ben hier niet zo handig in

ah wat lief maar nog wel vrij klein eigenlijk…

Esther: heb je die link van mji gezien?

Zo he dat is niet mis als ik al die verhalen hoor over jullie zwangerschap.

Mijn zwangerschap verliep goed totdat de bevalling kwam, dat was voor mij echt geen pretje. Toen ze zeiden en nu krijg je een keizersnede en werd ik weggeraced met me bed vond ik het wel fijn. Voor de rest heb ik er niet vel van mee gekregen aangezien het niet zo goed ging. Heb daarna nog 5 dagen in het zkh gelegen en na 4 dagen mocht ik pas zelfstandig gaan lopen. toen ik thuis kwam was de kraamhulp er binnen een kwartier en heb ik nog 6 dagen kraamhulp gehad.

De tijd na de bevalling was ook niet echt een pretje voor me. Ik woonde toen nog wel samen met Lisa haar vader maar die zat gelegerd in Apeldoorn dus lekker ver weg. 1 week na de bevalling moest hij daar weer heen en daar zat ik dus weer helemaal alleen. Kon het huis niet uit want mocht geen trappen lopen en pas na 8 weken kon ik gaan genieten van mijn verlof. gelukkig had ik 13 weken dus nog even een paar weekjes genieten. Met 7 weken was bij mij de bv op dus dat schoot lekker op maar gelukkig had ik al fv in huis dus dat scheelde een hoop. Maarja nu is me leven helemaal anders en ben ik helemaal happy en Lisa is gelukkiger dan ooit! Nu heeft ze 2 papa’s en de een speelt wel met haar en de ander ja wat moet ik daar van zeggen… :think: niks maar!

Maar ik zeg altijd maar waar een wil is is een weg en dan komt alles goed!

Meiden ik voelde vannochtend toen ik in de auto stapte naar me werk echt kotsmisselijk en daarna kreeg ik weer een vreetbui. Heb ook wel een beetje steekjes in me buik en me borsten voelen ook een beetje raar maarja ik wacht rustig af tot 10-02 (zeg ik nu heel dapper) en dan zie ik wel of de :evil: komen!

@ Angel

En hoe doe je dat dan via de computer? Want dat weet ik dan niet.

@ Esther

Nog steeds een beetje klein, maar wel al beter te zien.

Wat een mooi meisje!

nog een poging

Vientje: spannend hoor

ook al geen prettige bevalling gehad…

en ja mijn bevalling… het is dat ik graag meer kindjes wil en de ooievaar te lui is :wink:

hehe, ik hem em door!

@ Vientje

Spannend! Ga voor je duimen!! :pray:

Noemi: als je windows xp heb is dat makkelijk

dan ga je op het foto bestandje staan en doe je rechts klikken in het menuutje staat dan resize picture en dan doe je advanced kiezen en kan je zelf de maten invoeren :smiley:

Esther mooi meisje hoor :smiley: