Het eerste 'echte' KoK stelletje!?

@Debbie & Lana wrote:

Misschien dat het komt omdat Mo :**: nog steeds in mijn gedachten bij John en de kinderen hoort. Dat is voor mijn gevoel nog niet veranderd.

Mo hoort nog steeds bij mij en de kinderen en dat zal altijd zo blijven. Zowel Anne als ik waken hierover.

Oh maar dat geloof ik best!

Het is ook niet tegen jou gericht, maar meer mijn gevoel. En ja, ik weet dat ik het los moet laten. Maar net zoals rouw heeft het tijd nodig. De een kan het sneller accepteren dan de ander.

Hiermee bedoel ik niet dat ik het niet accepteer want ik vind het geweldig, echt waar. Maar het is mijn gevoel op dit moment.

JOHN EN ANNE

Héél veel geluk samen!

Ik hoop dat jullie een mooie toekomst tegemoet gaan!!!

Voor de mensen die het moeilijk vinden… ik kan me daar wel wat bij voorstellen, maar sta het geluk van een ander niet in de weg… en dat doen jullie ook niet, lijkt mij.

Ik kan me voorstellen dat er verschillende emotie’s naa rboven komen, sterkte daarmee!

Ik wens jullie ontzettend veel geluk samen! Geniet er lekker van :-*

heel veel geluk samen… wat geweldig :inlove: :thumbup:

Hey Johnn en Anne,

Ik heb jullie gisteren samen ontmoet in Utrecht tijdens de kleine maar ow zo leuke en gezellige KOK meeting,

Blij verrast dat jullie het samen zo kunnen vinden, en dat 2 mensen elkaar vinden. Dit is een gebeuren wat je toekomt en het gevoel van vriendschap of meer als zijnde liefde is iets wat je moet dragen en aannemen zo byzonder als het op je pad komt. Wegwuifen is niet nodig. Als je samen er goed en fijn in staat samen met jullie kindjes… dan denk ik dat Monique julile toelacht zo van die komen er wel, met veel liefde en steun is er immers alleen maar te zien dat John zich staande houd.

Het leven is er om van te genieten waar kan , er is al genoeg wat nie t leuk is mee te maken.

Ga er voor samen , de momenten die goed voelen aannemen , lekker jullie gang volgen hoor, erg gegunt , met in jullie gedachte toch altijd en overal Monique.

DOei doei het ga julie goed, Liefs bianca

Mooi verwoord Bianca!!

Ik heb nu pas je brief aan Mo gelezen, nog meer repsect als ik al had… zo mooi zo dicht als je bij Mo staat daar komt de relatie met Anne niet tussen. 'Echt niet hoor…

met een reden gegeven en gekomen , met een reden door gaan met hetgeen je toekomt… ga jullie weg! Kus bianca

:inlove: wat een leuk bericht zeg! heel veel geluk met elkaar en de gezinnetjes. En wat is vroeg? Liefde kun je niet dwingen, het is jullie overkomen. En ik denk dat Mo wil dat jullie gelukkig zijn.

@ruud wrote:

Ik heb al eerder gezegd op het forum gevoelens kun je niet dwingen en als het “klopt” dan “klopt” het.:

Dit vind ik nou echt een prachtige zin. :thumbup: Zo helemaal juist…

John en Anne, ik wens jullie alle geluk van de wereld toe en ben vreselijk blij dat jullie allebei na een periode van ellende het geluk bij elkaar gevonden hebben. :inlove: Wat stralen jullie…krijg tranen in mijn ogen als ik naar jullie kijk…hormonen hè :mrgreen:

En zoals ook al zo mooi verwoord in je brief John zal Mo :**: nooit vergeten worden en altijd een deel van je (jullie) blijven.

:-*

WAUW!

Ik vind het hartstikke leuk voor jullie en wens jullie heel veel geluk samen :thumbup: :smiley:

Groetjes,

Heleen

Jullie zijn een super leuk stel!!

Heel veel geluk!!!

:inlove:

Ik ken jullie niet (en jullie mij waarschijnlijk ook niet), maar heb wel Mo haar verhaal gevolgd en ook Anne haar avonturen gelezen :mrgreen: .

De brief van John aan Mo vond ik erg mooi, zat met tranen in mijn ogen achter de pc, omdat het zo mooi verwoord is en de liefde duidelijk spreekt.

Ik wens jullie heel veel geluk samen en met jullie kinderen.

Jee… ik moet het nog even laten bezinken, ik denk nog veel aan Mo :: en aan jullie gezin, liefde overkomt je idd en rouw gaat gewoon door…

John ik vind het bewonderingswaardig dat je het “nu al” post, omdat er ongetwijfeld mensen zijn die er op dit moment nog niets mee willen/kunnen.

Je brief aan Mo :
: getuigd van heel veel liefde en respect.

Anna, ik vind je een bewonderingswaardige vrouw, moet voor jouw ook niet makkelijk zijn, een nieuwe liefde treffen waarbij geluk en verdriet nog zo vers in het geheugen zit…

Ik wens jullie al het goeds toe en ik hoop dat Mo :**: van boven mee kan genieten…

Liefs Bianca

:dance:

Ik kan niet anders zeggen dat ik het fantastisch nieuws vind! Ik sprak vaak met Mo over spirituele dingen en jou liefde voor haar en andersom zit diep…

Zoals ik Mo heb gekend zou zij niets anders willen dat jij John weer gelukkig zou worden. Dat is de echte liefde die zij voor jou voelde…

Ik ben ervan overtuigd dat zij naar jullie kijkt met een glimlach en haar goedkeuring…

Ik wens jullie alle liefde en geluk want jullie zijn alle twee warme mensen en kanjers…

:-*

Annaatje!!! :shock: Sam heeft gelijk allemaal broers en zussen erbij :inlove: :inlove: wat heerlijk voor dat jochie maar natuurlijk ook voor Noa!

Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd!

Ik wens jullie ook alle geluk van de wereld toe.

En je brief aan Mo is prachtig…

Aller eerst van harte gefeliciteerd! Liefde kun je inderdaad niet dwingen…Het is er of het is er niet…

Wat al vaker is geschreven wie zijn wij om daar over te oordelen, en dingen die ik las(zoals ik was toen ik het hoorde erg kwaad, en ik snap het niet), zijn voor mij nutteloze woorden die niets maar dan ook niets toevoegen aan het overlijden van Mo.

Iedereen weet ook dat John, Anne nooit als een plaatsvervangster ziet van Mo, dus daar valt niet over te twisten.

Ik geloof er zeer zeker in dat Mo, jullie liefde samen heeft gebundeld en dat het zoals andere of jij zelf John het noemt nou snel is gegaan of niet dat is niet relevant!

Of je nou na een jaar een nieuwe liefde tegen was gekomen of binnen een maand. Het maakt zoals je het al schreef in je verschrikkelijke emotionele en vol passie geschreven brief aan Mo het verlies er niet minder om en zeker wat ik al zei, niet vervangbaar.

Je hebt nu een maatje waarmee je dat verdriet kan delen, waarmee je de vreugde kan delen en waarmee je en zeker op nr 1 de liefde weer mee kan delen!

Ik gun jullie daarom ook alle liefde en geluk en natuurlijk gezondheid van de wereld toe…

En oordelen daar doe ik niet, dat wordt er al genoeg gedaan in de wereld! :inlove:

Wat leuk!

Heel veel geluk samen.

Ik vind het heel leuk voor jullie, en je moet toch verder John, wees blij dat je zo’n lieverd als Anna hebt getroffen!!!

Ik weet zeker dat je liefde voor Mo hiermee niet teniet gedaan word!

Mo zou dat denk ik ook graag gewild hebben, dat je verder gaat en niet bij de pakken neer blijft zitten!

Ik wens jullie een liefdevolle toekomst samen, hopelijk jullie leven lang!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: