Het eerste 'echte' KoK stelletje!?

Sommige van jullie wisten het al, anderen hadden wellicht vermoeden en weer anderen wisten van niets… Annaatje maakte onlangs bekend dat zij een vriend had en ik plaatste onlangs een logje op mijn weblog dat ook ik niet langer vrijgezel was. De link tussen deze twee ‘bekendmakingen’? Annaatje is mijn vriendin en ik ben haar vriend.

We hebben elkaar leren kennen in het alleenstaande ouders topic en er ontstond een vriendschap. Toen we eens afspraken om (als vrienden) wat tijd met elkaar door te brengen sprong de vonk over en die groeide al snel uit tot een warme vlam.

Ik snap dat sommige mensen er wellicht moeite mee hebben dat ik al zo snel na Mo’s overlijden een vriendin heb, maar ik kan die mensen verzekeren dat mijn gevoelens voor Annaatje los staan voor mijn verdriet en liefde voor Monique. Annaatje begrijpt dat en is heel respectvol richting Mo en haar rol in ons gezin. Mijn logje Brief aan Heksenmama verwoord denk ik het beste mijn (en ons) gevoel.

Wat ontzettend leuk! Dat jullie samen met jullie kinderen maar heel gelukkig mogen worden.

En snel, wie bepaald dat? Je staat pas voor liefde open als je eraan toe bent!

Ik wens jullie heel veel geluk toe!

ik kan alleen maar zeggen dat ik het heel erg fijn vind voor jullie dat jullie het geluk bij elkaar hebben gevonden…

Volg je hart, dat is het beste wat je kan doen.

:dance: :inlove: Ik wist het al een tijdje, maar ik ben blij voor jullie allebei :-* Je hebt een mooie log geschreven John… En snel tsjah… Toen ik het net wist dacht ik dat ook even en dat heb ik Anne toen ook eerlijk gezegd… Maar als jullie blij en gelukkig en verliefd zijn, dan is dat toch alleen maar mooi :smiley:

Nog heel veel geluk jullie samen :-*

Lieve mensen,

Ik was één van de meiden die het al wist, maar ik wil jullie nogmaals en nu in het openbaar :mrgreen: heel veel geluk toewensen!

Niemand kan voor jullie bepalen wat vroeg is. Liefde kent geen tijdsduur!

Dikke knuffel,

Juud :-*

Wauw wat een ontsettend leuk nieuws :inlove: :inlove: :inlove:

Krijg het er helemaal warm van.

Natuurlijk zul je Mo nooit vergeten!!!

Super dat 2 zulke lieve mensen elkaar gevonden hebben.

Geniet lekker van elkaar en van jullie gezinnen.

:-* Gismo

wat gaaf!! :smiley:

heel veel geluk en plezier samen :thumbup:

John, ik ken je niet persoonlijk maar uit je berichtjes klinkt zo’n warmte en liefde voor Mo, dat is onmiskenbaar.

niemand anders kan voor jullie bepalen wat ‘goed’ is.

geniet ervan!

Veel geluk samen…

gr patricia

ANNA!! :shock:

Wat leuk!

Oh meis geniet ervan…jullie hebben wel gelijk ‘‘een heel gezin’’ zo,maar geniet maar van het verliefd zijn en van elkaar…als dat zo is kunnen jullie alles aan toch?!

:-*

John voor jou natuurlijk ook :mrgreen:

Toevallig hadden ‘‘we het erover’’ op een meeting laatst.

Niet als roddelen,gewoon in het algemeen…

Je bent nog jong en je liefde voor Mo :: staat denk ik niet ter discussie…die is er zal er altijd zijn…

Maar als je partner een (lang) ziekbed heeft en je hebt haar/hem verzorgt dan is er al sprake van een andere liefde lijkt mij…houden van is er in vele soorten…

Je bent jong…ik denk dat Mo :
: het niet anders had gewilt…jouw leven gaat door…

Veel geluk!

Ik heb het even laten bezinken. Maar inderdaad mede door de log van John lijkt mij dat de liefde die je hebt voor Mo niet ter discussie moet worden gesteld.

Ik wens jullie heel veel liefde en geluk met z’n 2-en (8-en :shock: ) :smiley:

Ik vind het ontzettend leuk nieuws…

Wow! Wat ontzettend fijn voor jullie :inlove:

Geniet van elkaar…wat is er mooier dan de liefde :**:

wat leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Wat heerlijk voor jullie! :smiley: :inlove: :thumbup: Heel veel geluk samen! :-*

Wat leuk voor jullie!

En jullie zijn de enige die kunnen bepalen of het (te) snel is of niet… :-*

Veel geluk samen!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Heel veel geluk samen!!! :thumbup: :thumbup:

Ik lees, en denk…hoe ga ik hierop reageren?!

Het enige wat ik kan zeggen is dat ik het ontzettend fijn vind John dat er weer iemand op je pad is gekomen, of dit nu kort na het overlijden van Mo is of lange tijd daarna, ik weet zeker dat dit niet voor niks is, dus ik kan alleen maar zeggen, geniet van elkaar, samen en samen met de kids, Mo zal nooit vergeten worden, en Anne zal de plaats van Mo als Mo zijnde nooit innemen.

Dus John en Anne heel veel geluk samen!!!

veel geluk samen!!

ik ben heel eerlijk… en kan hier (nog) niet enthousiast over doen.

Niemand bepaalt natuurlijk voor jullie wat snel is en wat niet, en wat goed voelt en wat niet… Dat weten jullie zelf het beste, en wie ben ik om te oordelen.

hoop dat jullie gelukkig zijn/worden.

:lol: Het ziet er gezellig uit op de foto!

Veel geluk samen :-*

Zoals ik al zei John: Van harte gefeliciteerd!! Lekker genieten samen!!