Het eerste 'echte' KoK stelletje!?

Liefie ik wist het al

Heel veel geluk samen

:-*

:inlove: eindelijk dan, is 't grote nieuws bekend :mrgreen:

Lieve John en Anne: ik wens jullie alle geluk van de wereld, het is jullie méér dan gegund :thumbup:

Lief dat nu ‘iedereen’ mag meeleven met jullie, maar: iedereen gewoon laten denken wat ie wil hoor, adviezen en meningen etc. naast je neer leggen als je er niets mee kunt!

:wink: owja Anne: ik had via via ( :angel: ) al gehoord dat je he-le-maal bent goedgekeurd, dusse: het zit wel goed allemaal :-*

Wauw, wat vind ik dit fijn voor jullie!!

Gefeliciteerd!

En ik hoop dat jullie samen heel erg gelukkig worden!

Liefs Esther :**:

Eindelijk mogen we het hardop zeggen: GEFELICITEERD!!!

Ik wens jullie beiden alle geluk van de wereld toe :-*

ha dus het was tijd voor de grote klok…

nou anna en john ga gewoon door zoals jullie al een tijdje doen en dan komt het vast helemaal goed …

ik vond het toen al mooi nieuws en nu nog meer nu jullie er voor verkiezen om het met iedereen te delen …

knuffel ferdi

:inlove:

Het is jullie van harte gegund :-*

En John, ik ben oprecht blij voor je :wink:

:mrgreen: ik krijg steeds meer het idee dat half KoK het allang wist :mrgreen:

Veel geluk samen!!

Tjee wat ontzettend leuk voor jullie beide.

Veel geluk met elkaar!

Liefde is mooi als t Puur en Echt is…

(heb ik in me laatste dagboek als begin geschreven)

Lieve John en Anne

Heel veel geluk Samen

met elkaar en de kiddies !!

liefs Hann

veel geluk samen :thumbup:

Lieverds…het straalt er vanaf.

Jullie weten dat ik jullie het geluk van de wereld gun :-* :-* :-*

Ik ken jullie niet, maar ik wens jullie al het geluk van de wereld.

Van mijn kant geen enkel oordeel, mijn opa was 2 maanden na het overlijden van zijn vrouw in het kraambed al weer samen met wat nu mijn oma is, ze zijn uiteindelijk samen geweest van 1947 tot 1988 :inlove: Ieder 2 kids, dus ook meteen een gezin.

Pleegzusje haar paps is tot 2 x toe zijn vrouw verloren aan die grote rot K en beide keren na 8 maanden al weer hertrouwd. Hij is nu eenmaal geen man om alleen te zijn, hij mag graag van zijn vrouw houden en er voor zorgen en daar is niks mis mee en zelfs mijn pleegzus kan dat accepteren.

Zo ken ik nog wel 3 verhalen en ik hoop ernstig dat als mij wat overkomt (god verhoede het) dat Ruud ook snel weer iemand vind om al het moois dat liefde heet mee te delen. Een maatje om zorgen en geneugten mee te delen en om samen voor kinderen te zorgen.

Dus ik wens jullie al het beste van de wereld toe en doe je best voor elkaar want er zal vast nog heel wat op je pad komen met alle kinderen en de bijkomenden gevoelens van al deze individuen.

Love is in the air :inlove: :mrgreen: :dance:

jullie ogen wel mooi zo samen :thumbup:

het eerste wat ik dacht toen ik het las, ja het klopt.

Waarom? ik heb bij toeval eens wat gelezen, telepathie :think:

Oordelen doe ik niet, veroordelen al helemaal niet.

Daar heb ik en geen ander reden toe!

Liefde overkomt je, het overvalt je, daar heb jezelf geen macht over!

Het enige wat je kan doen, is ervoor gaan!

Ik wens jullie dan ook alle liefde, veel geluk en allemachtig veel fijne jaren toe!

En ik weet zeker dat het een los staat van het ander, dus go for it!

ik weet niet of ik hier enthausiast van kan worden :snooty:

Later zal dat wel komen … nu moet ik het even laten bezinken … Zeker omdat ik het wel snel vind …

Ik zal verder niet oordelen … liefde overkomt je nu eenmaal… Het is niet anders …

Ik had het al een poos terug ergens opgevangen … Toen was ik eerlijk gezegd even enorm kwaad … :shifty: :think:

Mij rest niet meer dat jullie uiteraard alle geluk toe te wensen met jullie nu samengevoegde gezinnetje … :-*

Als eerste heb ik de brief gelezen die je aan Mo hebt geschreven

En ik kreeg tranen in mijn ogen van wat jij haar hebt geschreven.

Die blik in jouw hart, die je hier ook deelt met alle Kok-ers, die blik die moet genoeg zijn om mensen niet te laten oordelen of te laten veroordelen.

Ik vind het super geweldig voor jullie. Jullie liefde straalt van de foto. En ik vind het een kracht, een enorme kracht, om het hier, hier op het grote KOK forum, neer te zetten! Petje af.

En ik hoop, uit de grond van mijn hart dat jullie gelukkig zullen blijven en datgeen samen zullen bereiken wat jullie graag willen.

Geniet van elkaar, geniet van jullie liefde

Het is jullie gegund!

Lieve Anna en John,

Dapper dat jullie het nu hier ook bekend maken :wink:

Ik wens jullie alle liefde en geluk van de wereld toe…