Heel veel geluk gewenst samen!
…jaja op naar de eerste echte KOKBABY :lol:
@mukkemuk wrote:
ik weet niet of ik hier enthausiast van kan worden :snooty:
Later zal dat wel komen … nu moet ik het even laten bezinken … Zeker omdat ik het wel snel vind …
Ik zal verder niet oordelen … liefde overkomt je nu eenmaal… Het is niet anders …
Ik had het al een poos terug ergens opgevangen … Toen was ik eerlijk gezegd even enorm kwaad … :shifty: :think:
Mij rest niet meer dat jullie uiteraard alle geluk toe te wensen met jullie nu samengevoegde gezinnetje … :-*
Wat voor reden heb jij om kwaad te worden van zulk nieuws vraag ik me af :eh:
en liefde overkomt je nu eenmaal…het is niet anders :eh: je doet net of het iets ergs is…?
kanker overkomt je nu eenmaal dát is niet anders :twisted: Liefde is wat je op de been houdt!! :doh:
@renzosmam wrote:
@mukkemuk wrote:ik weet niet of ik hier enthausiast van kan worden :snooty:
Later zal dat wel komen … nu moet ik het even laten bezinken … Zeker omdat ik het wel snel vind …
Ik zal verder niet oordelen … liefde overkomt je nu eenmaal… Het is niet anders …
Ik had het al een poos terug ergens opgevangen … Toen was ik eerlijk gezegd even enorm kwaad … :shifty: :think:
Mij rest niet meer dat jullie uiteraard alle geluk toe te wensen met jullie nu samengevoegde gezinnetje … :-*
en liefde overkomt je nu eenmaal…het is niet anders :eh: je doet net of het iets ergs is…?
kanker overkomt je nu eenmaal dát is niet anders :twisted: Liefde is wat je op de been houdt!! :doh:

@renzosmam wrote:
@mukkemuk wrote:ik weet niet of ik hier enthausiast van kan worden :snooty:
:hug: Mijn gedachten! :hug:
Ik vind dat je er gewoonweg niet over mag oordelen. Er staat geen tijdslimiet voor rouwen. En idd sommige mensen kunnen heel slecht alleen zijn…ik ken ze ook in persoonlijke kring. Who the fuck am i om daar een oordeel over te geven.
T leven is al kort genoeg mensen…gun elkaar het geluk…
Ja het is idd enorm snel nadat onze MO ons heeft verlaten, daar zijn zowel Anna als John zich denk ik heel goed van bewust. Maar laat dat aan hen over, 2 volwassen mensen, 2 mensen die nu heel gelukkig met elkaar zijn…zie ik op de foto
@manuela wrote:
@renzosmam wrote:@mukkemuk wrote:ik weet niet of ik hier enthausiast van kan worden :snooty:
:hug: Mijn gedachten! :hug:
Ook de mijne hoor maar daar gaat het nu niet om geloof ik

Wat leuk joh
Heel veel geluk en liefde samen :inlove:
Renzosmam, ik zou het niet beter kunnen verwoorden! :thumbup:
Liefde kent geen grenzen!!
Ik wens jullie onwijs veel geluk toe :inlove:
Lekker genieten hoor!!
:-*
@Jennifer77 wrote:
Ik vind dat je er gewoonweg niet over mag oordelen. Er staat geen tijdslimiet voor rouwen. En idd sommige mensen kunnen heel slecht alleen zijn…ik ken ze ook in persoonlijke kring. Who the f*ck am i om daar een oordeel over te geven.
T leven is al kort genoeg mensen…gun elkaar het geluk…
ik denk dat hij wel gewoon doorrouwt maar nu samen met een maatje…
ja ik denk ik ook. En daarbij…als je iets niet meegemaakt hebt, mag je daar geen oordeel over geven toch?
O wat geweldig zeg!!!Super, echt waar!!!
Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
ik ben onzettend blij voor jullie! :inlove:
en mo :**: wil denk ik niets liever dan dat haar john gelukkig is en liefde krijgt die ook hij verdient en met zo`n lieve meid als anna komt dat helemaal goed.
heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel geluk samen!
het overkomt je en dat is maar goed ook.
mooi verwoord renzosmam!
@Jennifer77 wrote:
ja ik denk ik ook. En daarbij…als je iets niet meegemaakt hebt, mag je daar geen oordeel over geven toch?
inderdaad…
John en Anne dappere zet om het toch al zo vroeg bekend te maken.
Ik heb al eerder gezegd op het forum gevoelens kun je niet dwingen en als het “klopt” dan “klopt” het.
Ik ben er vanovertuigd dat Mo wil dat je (jullie) gelukkig worden en als het “klopt” zal ook zij van jullie nieuwe liefde genieten.
Maak er wat moois van! :inlove:
Annaatje,
Ik viel van me stoel.
Vond het grappig dat jouw vriend een bekende van KOK is.
Ik keek naar de foto en dacht krijgnouwat :shock: .
Boem en toen lag ik op de grond .
Ik was even verbaasd, maar ik gun jullie beide alle geluk van de wereld.
John zijn leven gaat ook verder. Mag het dan alsjeblieft in geluk zijn.
Mo zal hij natuurlijk niet vergeten.
Hoop dat jullie een gelukkig en gezond leven met allen mogen hebben.
:-*
Liefs Claudia
Wat leuk!
Heel veel geluk samen!
John en Annaatje, schi*t aan de wereld, die ligt nu aan jullie voeten!
Doen waar jullie je goed bij voelen, niet doen wat een ander denkt dat goed voor je is… Zelf denken, das het belangrijkste!
(was ik nou de enigste dan die niets in de gaten had???) :mrgreen: :mrgreen:
ja…jij houdt je alleen maar bezig met de tieten van alle kokdames hier…dusssss vind je dat gek?