Het eerste 'echte' KoK stelletje!?

John en Anne, leuk hoor!! gefeliciteerd en veel geluk samen!! en met de kid’s natuurlijk :slight_smile:

Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ik het erg leuk voor jullie vind!

Ik wens jullie erg veel geluk saampjes!

:-* :-* Marije.

heel veel gleuk samen :dance: :dance:

Wat leuk zeg !!! Heel veel liefde en geluk samen :inlove: :inlove:

:inlove: Liefde is moooooi!! :dance: Maareuh John…jij wordt toch nooit grijs? 8) :lol:

Fijn dat de kids het ook zo goed kunnen vinden met An…maar tja dat is geloof ik ook niet zo heel ‘moeilijk’ want ze is nu eenmaal een scheet :wink:

En dat mama-gebeuren met namen etc daar komt wel iets op, en ws dat 1 van de kids dat ooit gaat bedenken. Kinderen zijn verbazingwekkend, ze zijn eerlijk, en vast en zeker ook recht door zee. :thumbup:

@Reaph wrote:

@TaMa wrote:
Ik wens jullie heel veel geluk en liefde toe met elkaar en de kinderen. Hoe vinden de kinderen het?

De kids zijn gek op Anne, allemaal. Toen het echt serieus begon te worden heb ik open kaart gespeeld. Ik heb ze ook duidelijk verteld dat Anne geen vervanging van hun moeder is, en dat ze nu niet en nooit niet verplicht zijn om Anne ‘mama’ of iets dergelijks te noemen (hier moeten we ook nog wat op verzinnen als ze hier zelf mee beginnen omdat Monique hun echte mama is). Alleen de oudste schrok even (die had een gesprek van mijn schoonmoeder over Anne opgevangen toen ik het haar nog niet verteld had), maar dat is al heel erg snel (nog voor ze Anne ontmoet had) omgeslagen in enthousiasme. Lisa lijkt Anne nu te zien als een soort grote zus en dat is prima natuurlijk!

Anne heeft met Sam kerst hier gevierd met mij, alle kids, Mo’s moeder (die wel moeite heeft met de situatie - logisch natuurlijk en daar hebben we ook alle begrip voor getoond - maar niet met Anne als persoon) en mijn eigen moeder (die erg blij met Anne en haar rol in mijn leven is). De kinderen zijn nog te jong om besef te hebben dat kerst iets speciaals is en dat het de eerste kerst zonder mama was. Voor de volwassenen lag dat uiteraard anders. Ik heb op kerstavond alle aanwezige kaarsen voor Mo aangestoken (toen de kinderen nog niet naar bed waren zodat ze er getuige van waren), zo ook natuurlijk het kaarsje dat ik elke avond voor haar brand (en ook wel zal blijven doen - zelfs als ik oud en grijs ben).

Wat betreft onze relatie; we doen het rustig aan. Dat is in het belang van ons, onze relatie en de kids (allemaal; ook Sam).

Ik vind het echt super voor jullie allebei en ook voor de kinderen. Liefde is mooi en vooral als het in beide gevallen zo nodig is. Elk mens heeft liefde nodig en dat zegt niks over jouw liefde voor Mo :: , die zal altijd blijven bestaan en dat weet ze ook…

Ik geloof ook echt dat Mo :
: blij voor je is en vooral omdat ze ziet wat voor persoon Anne is en hoe ze met de kids omgaat.

2008 word jullie jaar, geniet van elkaar en geniet van de kids :-*

Joepie!!! Eindelijk is het bekend…

Ik ben ook al een tijdje blij voor jullie.

Anne en John, jullie verdienen beiden om gelukkig te zijn. En als ik Anne over jou hoor vertellen john (lees: vorige week bij de meeting van de okt.06 mama’s kon ze d’r mond maar niet houden over jou… :mrgreen: ), dan is dat zo liefdevol…:inlove: .

Ik heb bewondering voor de manier hoe jullie hiermee omgaan.

Voor jullie zelf, voor de kinderen, maar ook naar Mo.

Volg jullie hart…dat leidt jullie vanzelf naar een mooie toekomst!

Enne John…vind jij Annaatjes accentje ook zo liiiiieeeefffffffff :wink:

Liefs, Marietje

Wat leuk! Oprecht! Ik heb toen het hele gebeuren gevolgd toen dat hele topic van Mojo, en ook het topic van annaatje heb ik al tijden gevolgd! Ik vind het heel bijzonder dat jullie elkaar gevonden hebben, en hoop dat dit héél lang mag duren. Oke mss is het wat snel, maar liefde laat niet op zich wachten, als het goed voelt, moet je er iets mee, want zo weten we inmiddels allemaal wel, morgen kan alles anders zijn!

Geniet van elkaar! En wat fijn dat de kinderen het ook goed op kunnen pakken!

Liefs Jolanda

wat een leuk nieuws. Veel geluk samen.

:inlove: fijn dat jullie het bekend hebben gemaakt :inlove:

wij wensen julie hier uit het verre zuiden heel veel liefde en succes toe

en geniet maar van elkaar, :-*

het leven is veel te kort om er niet van te genieten

:inlove: :**: :inlove:

John en Annaatje: gefeliciteerd!

Ik heb geen “nú al?” gevoel…jullie zijn volwassen en uit ervaring weet ik dat het loslaten van een geliefde al op het ziekbed begint, en zeker als iemand erg ziek is, is het “het is goed zo” gevoel al snel na iemands dood aanwezig en kan ik mij het vinden van een nieuwe liefde voorstellen…

Een ieder rouwt op zijn eigen manier en iemand schreef hier over rouwen met een maatje…en dat vind ik heel mooi omschreven.

Maar ik kan me ook helemaal vinden in Rivella haar post, en dan vooral haar laatste zin…

De belevingswereld van een kind…

daarom wil ik afsluiten met : “als voor alles een plek is, zal alles op zijn plek vallen”

Heel veel geluk samen!

wel vind ik het jammer dat Mukkumuk zo aangesproken werd.

Ik lees in haar post vooral felicitaties…maar ook woorden van rouw…

Heel veel mensen hadden “iets” met Mo, en het tempo van rouw, de fase waarin iemand zit wisselt sterk…en zelfs per dag kan dat nog veranderen…zeker als er een emotionele trigger is.

ik vind het dan ook jammer dat voor die rouw-gevoelens geen plek lijkt te mogen zijn op kok terwijl john zo mooi omschrijft hoe hij en annaatje respectvol met diezelfde gevoelens omgaan naar anderen toe die ook moeite hebben met de situatie…

Tranen in mijn ogen, wat zien jullie er stralend uit. Doet MIJ al goed dat te zien na alle verdriet.

En snel? Liefde kan niet snel genoeg, daar gedeien mensen goed op :wink:

Veel geluk met elkaar.

Van harte!!

Geweldig toch dat 2 mensen elkaar via dit forum leren kennen en zo heel gelukkig worden…kan niet mooier toch

En tja er zijn er zat die er een mening over zullen hebben…zo what!!Het is jullie leven en t betekend echt niet als je verder gaat met je leven je verdriet niet hebt…nee mensen willen je graag dag en nacht zien huilen want dan heb je echt pas verdriet…belachelijk dus!!

Ik wens jullie een heel mooi nieuw leven toe!! :-*

ik kan jullie ook alleen maar feliciteren…

heb wel eens gedacht…nadat ik hier alles op het forum had gelezen…wat zou ik een redelijke periode vinden als mijn man weer een nieuwe liefde zou vinden mocht mij wat overkomen…nu ik jullie verhaal en vooral de BLOG van John heb gelezen weet ik ook dat mijn man niet lang alleen kan zijn…en als hij er dan net zo overdenkt en zo vol respect mee omgaat als jij en zijn dan evt nieuwe liefde liefde net als Anne dan geniet op een wolkje mee…(natuurlijk hoop ik niet dat dit mij overkomt maar toch ga je er overnadenken)…

ik wens jullie alle geluk van de wereld toe :inlove:

Ik ken jullie niet (al weet ik natuurlijk wel de achtergrond) maar ik vind het vooral heel mooi!

Heb genoten van de log, wat mooi verwoord en omschreven.

Ik denk dat juist John weet dat je in het leven eigenlijk maar weinig zelf te bepalen hebt en dus ook niet over de liefde…

Geniet van elkaar, geniet van het leven!!!

Gefeliciteerd, wat geweldig dat jullie elkaar zo gevonden hebben.

Geniet van elkaar en de kids maar dat doen jullie al zo te lezen.

Allereerst mijn felicitaties!! Vind het geweldig om te lezen dat 2 mensen verliefd zijn op elkaar.

Veel succes en plezier in jullie toekomst!

Ten tweede, heb ik een mening die ik niet in dit topic vind passen dus daar maak ik wel een apart topic aan in de discussiehoekje.

(gewijzigd iom)

Zo de onthulling heeft plaats gevonden :mrgreen:

Ik had jouw al gefeliciteerd Jhon

Maaar Anaatje ook wil ik jouw feliciteren

En hopelijk krijgen jullie nu even niks anders dan geluk samen :-*

lieve john en anne

ook ik gun het jullie allebij (maar dat weten jullie al he :wink: )

en john ik vind het echt super dat je het hier verteld hebt

nu al

ook al zi ik sommige berichten van mensen die er kwaat over kunnen worden of mischien het niet helemaal begrijpen

john ik weet hoe moeilijk je het vond in het begin

hoeveel wij er wel niet over gepraat hebt

hoe schuldig je toen ook tegenover mo voelde

maar hoe tegelijkertijd je ook wel verliefd was op anne

en hoe fijn je het vind dat anne je begrijpt dat je van mo houd en altijd zal blijven doen

en ze altijd bij jou een mooi plekkje in je hart heeft

twee lieverd bij elkaar die het geluk samen gevonden hebben

geniet ervan :-*

Oh Anna wat heb ik een spijt dat ik gister niet gekomen ben :lol: ik had mijn zware vermoedens al steeds. Nou lieverds ik gun het jullie van harte, jullie zijn oud en wijs nou ja wijs genoeg om te bepalen wat jullie willen.

Ik vind het super liefde kent geen grenzen net zoals rouw ook geen grenzen kent.

Niemand bepaalt voor jou wanneer je aan een nieuwe partner toe bent, dat is net zoals voor een mama die haar kindje heeft verloren niemand bepaalt voor haar wanneer ze weer aan een kindje wil beginnen.

Ik ben blij dat de het met de kinderen ook zo goed gaat.

En voor de rest lekker laten lullen jullie komen er wel met zijn allen.

Liefs Marielle :vlinder: