Het eerste 'echte' KoK stelletje!?

bij de titel van dit topic dacht…weer twee mooie kindjes die graag samen spelen… :wall: :mrgreen: :mrgreen:

maar toen las ik het verhaal en zag de foto…

en idd ik wist niet of ik het wel al vond ‘passen’…

wilde ook een reactie plaatsen maar wat te zeggen…

dus toch maar je stukje van de blog gelezen…

WOW John wat kan jij mooi schrijven…je voelt de liefde voor Mo* en voor Anna…

en idd jullie zijn Mo* niet vergeten (was mijn angst) en gaan heel goed om met alle gevoelens hier omheen…

een gevoel van trots komt er omhoog…trots dat de leifde zoveel mooie kanten kent … trots dat jullie allebei het al aan durven om weer lief te hebben… en om die liefde met een ieder te delen…

dus

GEFELICITEERD met jullie liefde voor elkaar, dat deze nog lang mag bloeien en groeien…

Ik wens jullie samen al het geluk van de hele wereld toe…

Ik vind het heel bijzonder ! :slight_smile:

Ik mis die eerste verliefheids gevoelens. De vlinders in de buik.

Ik ken jullie niet. Ik heb het verhaal van Mo gelezen. Ik heb de draad “Dan duurt wachten lang” van Anna gelezen. Ik zie mensen graag gelukkig.

Of het te snel is of niet…daar heb ik geen ervaring mee. Maar niemand hier kan in de harten van de hoofdpersonen kijken. Als het goed voelt voor hen, is het goed genoeg voor mij.

:inlove: lieve reacties meiden, heren! :-

Wou ik even zeggen! Dank jullie! :-

:thumbup: jullie verdienen elkaar!

@Mutti wrote:

:thumbup: jullie verdienen elkaar!

:thumbup:

Anne, goed zeg dat jullie het nieuws naar buiten hebben gebracht. Heel veel plezier en geluk samen. Het is jullie beide heel erg gegund.

Anna en John wat leuk dat jullie elkaar zo gevonden hebben. Geniet er samen van! :dance:

Liefde laat zich niet bepalen door plaats en tijd…

en wat anderen denken is voor jullie niet belangrijk alleen jullie weten de gevoelens ten opzichte van elkaar en jullie dierbaren naasten.

Anna, toch eindelijk een super groot gezin :mrgreen:

Gefeliciteerd!!! :-*

Geweldig leuk, en het is niet aan mij om te oordelen of iets te snel, te langzaam of wat dan ook is. Geniet van elkaar en van dit veel te korte leven!!

Ik kan alleen maar zeggen…

LEUK!!!

Geniet van jullieliefde voor elkaar :inlove:

Helemaal geweldig! Geniet lekker van elkaar :inlove: :inlove:

Helemaal geweldig dat jullie elkaar hebben gevonden. Liefde laat zich niet bepalen door een tijd en wat anderen zeggen is helemaal niet belangrijk.

en natuurlijk zullen jullie Mo :**: nooit vergeten.

Gefeliciteerd John en Anna en heel veel geluk, liefde en gezondheid met elkaar en de kids.

Annamarie

Ik wens jullie alle geluk samen!!! :thumbup: :inlove:

Geen geheimzinnigheid en geen ruimte geven voor geroddel maar een openlijke verklaring die natuurlijk totaal niet verschuldigd was maar wel heel respectvol is naar alle mensen hier die zo hebben meegeleefd met jullie gezin toen Mo zo ziek was en uiteindelijk overleed. Ik ken(de) jullie geen van drieën persoonlijk maar dit is het gevoel dat ik erbij kreeg, buiging…

John en Annaatje, heel veel geluk voor de toekomst gewenst! :-*

Yvonne

en hoe voelt het nu? het hoge woord is eruit :lol: geniet je dan nog anders van elkaar?

Ik blijf het leuk vinden voor jullie, ik hoop dat alle kids er ook een goed gevoel bij hebben, dat is toch ook heel belangrijk.

@jen wrote:

en hoe voelt het nu? het hoge woord is eruit :lol: geniet je dan nog anders van elkaar?

Ik blijf het leuk vinden voor jullie, ik hoop dat alle kids er ook een goed gevoel bij hebben, dat is toch ook heel belangrijk.

We genieten (ik tenminste wel, John vast ook) alleen nog maar meer van elkaar! :inlove:

En, zoals al eerder gezegd door John, tussen de kids en mij, en tussen John en Sam ook overigens, gaat het allemaal heel leuk!! :thumbup:

super meid! eindelijk je geluk :dance:

En we kunnen er nu gewoon openlijk over doen. Ik hoef niet meer op mijn woorden te letten en kan gewoon op Anne reageren als ik dat wil… durfde ik lange tijd niet omdat ik niet de indruk wilde wekken dat we een stelletje waren :wink:

Logisch, je moet eerst met elkaar het goede gevoel vinden, voordat je een ander op de hoogte brengt en het brengt wat te weeg zoals jullie wel gemerkt hebben!

Laat de vlinders maar openlijk fladderen nu!

Jullie zijn een mooi stelletje samen… Ik gun jullie al het geluk van de wereld… Mo zal niet vergeten worden dat weet ik zeker… Mo zal altijd een deel uit maken van jullie gezinnetje… Jullie liefde voor elkaar is echt en oprecht…

Daarbij vind ik Anne een toppertje, voor haar is het ook niet gemakkelijk… Zo verliefd, Zo gelukkig maar daarachter zit ook een heel stuk verdriet… Vind het fijn dat je er voor John en de kindjes bent… :-

Geniet van elkaar… Geniet van de kindjes… Neem de tijd om van elkaar te genieten, en om aan elkaar te wennen… Ik weet zeker dat jullie zowel met elkaar als met de kindjes gelukkig worden…

Tuurlijk zullen er mensen zijn die hun oordeel klaar hebbe… Tuurlijk zullen er mensen zijn die niet snappen dat je al zo snel om iemand anders kan geven… Maar die mensen kunnen niet oordelen… En zouden ook eigenlijk niet mogen oordelen… Gelukkig trekken jullie daar niks van aan… Liefde is iets heel moois, en je kan het niet tegen gaan…

Ik vind dat je het heel goed doet John… Ben echt trots op je, en ik weet zeker dat mo dat ook is… Je bent een kanjer en ik gun jou, Anne en de kindjes alle liefde, en geluk toe! :-