Het eerste 'echte' KoK stelletje!?

Nou wat leuk zeg. Wie had dat ooit gedacht. Ik wens jullie alle geluk.

:thumbup:

wauw, wat prachtig…ik wens jullie veel geluk samen!

en ik vind het echt heel knap dat jullie dit met ons allemaal willen delen, het geeft mij echt een gevoel van respect naar jullie toe en ook het one-big-KOK-family gevoel wordt hierdoor bij mij versterkt!

nogmaals veel geluk samen :inlove:

Lieve Daantjuh (en andere meiden/heren ook hoor)

Je krijgt wel de tranen in mn ogen! :-

Lief!

Je bent een lieverd!! Weet je dat?! :-

lief lief lief stelletje :inlove: heeeeel veel geluk samen en met de kids !

Wou ook even zeggen dat ik het heel lief en mooi vind wat Daantjuh schrijft :-

Enne, inderdaad: Anne is echt een toppertje! Een lieve, lieve meid en een super lieve mama :-

Daan is een toppertje, een grote lieve topper.

:-* Weet ze ook zeker wel , en dat zal Mo ook gemerkt en geweten hebben tijdens haar zijn , en nu ze toekijkt ook voelen.

Kus voor jou Daan :-* :hug:

ik heb net nóg een voordeel ontdekt aan deze relatie:

de foto’s van Sam met Noa Faye zijn superschattig! (dus nu hebben wij 2 vliegen in 1 klap :inlove: :thumbup: )

@Daantjuh wrote:

Jullie zijn een mooi stelletje samen… Ik gun jullie al het geluk van de wereld… Mo zal niet vergeten worden dat weet ik zeker… Mo zal altijd een deel uit maken van jullie gezinnetje… Jullie liefde voor elkaar is echt en oprecht…

Daarbij vind ik Anne een toppertje, voor haar is het ook niet gemakkelijk… Zo verliefd, Zo gelukkig maar daarachter zit ook een heel stuk verdriet… Vind het fijn dat je er voor John en de kindjes bent… :-

Geniet van elkaar… Geniet van de kindjes… Neem de tijd om van elkaar te genieten, en om aan elkaar te wennen… Ik weet zeker dat jullie zowel met elkaar als met de kindjes gelukkig worden…

Tuurlijk zullen er mensen zijn die hun oordeel klaar hebbe… Tuurlijk zullen er mensen zijn die niet snappen dat je al zo snel om iemand anders kan geven… Maar die mensen kunnen niet oordelen… En zouden ook eigenlijk niet mogen oordelen… Gelukkig trekken jullie daar niks van aan… Liefde is iets heel moois, en je kan het niet tegen gaan…

Ik vind dat je het heel goed doet John… Ben echt trots op je, en ik weet zeker dat mo dat ook is… Je bent een kanjer en ik gun jou, Anne en de kindjes alle liefde, en geluk toe! :-

Mooi mens…

En ik weer off topic…durf bijna niet meer :oops: :wink: 8)

Maaaaaaaaaaaaaaaaaar DAANTJUH!!!Je hebt OOK een bannerrrrrrrrrrrrrrrrrr :o :shock: :dance: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

:pray:

Wauw!Wat een mooi nieuws…fijn weer positieve dingen na zoveel verdriet op KoK…alle :vlinder: en :**: zorgen voor mooie dingen hier beneden,dank jullie wel daarboven :-* !

Jaaa, dat zag ik ook! Daantjuh, gefeliciteerd met je zwangerschap!!

(mag wel ff off topic he :wink: )

jaaa en dat is nou waarom lieve john ook een apart topic had geopend…ondanks al deze ellende…gebeuren er ook wonderen

@Marietje wrote:

Jaaa, dat zag ik ook! Daantjuh, gefeliciteerd met je zwangerschap!!

(mag wel ff off topic he :wink: )

En anders kun je in het felicitatiehoekje terecht !

Ik wil alleen maar even zeggen.

Gefeliciteerd met elkaar. :inlove:

Heel veel geluk met elkaar. :inlove:

Heel veel geluk samen :inlove: Ik vind het ontroerend dat zoiets als een kok-forum zo’n invloed op het leven van mensen kan hebben, niet alleen bij het ontstaan van jullie relatie, maar al ver daarvoor.

Wat een prachtige foto trouwens, het geluk knalt eraf! (en die van Noa-Faye en Sam is ook schattig :inlove: )

Oh, wat leuk. Een echt 'kok’stelletje :dance:

Superleuk voor jullie!

haha ik viel echt bijna van mijn stoel! Nooit over nagedacht dat die vriend waar annaatje het de hele tijd over had maar nooit foto’s van wilde plaatsen john zou kunnen zijn, dat dat aapie uit john blog sammetje (semmetje? :oops: ) zou kunnen zijn, dat achter jullie berichtjes heen en weer in alleenstaande-topic (waar ik als alleenstaande wel eens meelees maar niet schrijf) een heel verhaal en geheim schuil ging…

Geniet van elkaar!!! Maak er iets moois van!

en uh, tja lekker boeiend dat andere mensen er van alles van vinden. Rouw en de manier waarop je daar -al dan niet alleen- mee omgaat, de keuze of je tijdens dat rouwen door wil gaan met het leven of juist niet, vind ik nou echt zoiets waar echt niemand ook maar iets mee te maken heeft. Jij moet het zware verdriet dragen, en jij moet daar de voor jou beste weg in kiezen. Dat vervolgens mensen het slecht van je vinden dat je n ahet overlijden veel op een forum rondhangt, vrij snel een vriendin hebt of weet ik veel wat je allemaal fout kan doen; laat het lekker gaan…

Quote:

Wat leuk gefeliciteerd :dance:

@Annaatje wrote:

Lieve Daantjuh (en andere meiden/heren ook hoor)

Je krijgt wel de tranen in mn ogen! :-

Lief!

Je bent een lieverd!! Weet je dat?! :-

:-*

Het is zo simpel te zeggen “goh wat snel…” . Was eerlijk gezegd ook mijn allereerste gedachte…

En de log van John bevestigd dit alleen maar, gezien zijn eigen “oordelen” en gedachten bij b.v. Dinant Woesthoff.

Maar het was dan ook de eerste keer dat ik het zag, las, doorhad. En dan heb je wel eens irreële gedachten toch? :wink:

Het feit dat ik dat denk “goh wat snel” wil alleen helemaal niets zeggen over John en MO… Alleen maar over mijn idee en gevoelens over de dood van een partner. Gelukkig heb ik het zelf niet meegemaakt, maar dat maakt wel dat ik er gewoon niet goed over kan praten en er niets over kan zeggen (als ik er al iets over te zeggen had).

het is nog simpelder om te zeggen… “wat fijn dat jullie elkaar gevonden hebben en dat het past”…

Ik vind het heerlijk voor de kinderen , weet zeker dat wanneer jullie blijven “passen”… en “afstemmen”, dat het hartstikke goed gaat komen!

Wat een bijzondere kerst zal dit ook zijn geweest voor Mo’s moeder, wat fijn dat ze er bij kon zijn, mét haar moeite… ook een teken dat jullie heel integer zijn naar haar toe… :thumbup:

Gefeliciteerd !!!

Heey wat leuk!!

Super!

Gefeliciteerd en heb vooral veel lol met elkaar!