Hartelijk gefeliciteerd met elkaar,vind jullie een leuk stel.
Ik vind jou Anna een kanjer want het moet niet makkelijk zijn.
Fijn dat jullie elkaar hebben gevonden , samen komen jullie er wel.
Wat leuk
Heel veel geluk met elkaar…
Gefelicteerd!
Van Harte Gefeliciteerd…
snel… ach ja wat is snel… ik denk dat je daar neit over kunt oordelen als je het zelf niet hebt meegemaakt. net wat John schrijft.
ik zou nu niet kunnen indenken om van iemand anders te houden dan van mijn frank… maar stel… en dan… je weet het niet…
Geluk moet je koesteren, waar en wanneer het ook komt.
Leuk!!! Anne, je hebt een speciaal plekje bij mij en ik wens je alle geluk van de wereld! :-* En voor jou John wil ik natuurlijk hetzelfde!
Mijn vriendin haar man is 3 en een half jaar geleden overleden. Voor haar en haar dochtertje zou ik zo graag een nieuwe liefde willen. Maar ze moet er niet aan denken! En eerllijk gezegd wij ook niet. Het verdriet om onze vriend is zo sterk. Als er iemand anders naast haar zou staan dan zou ik alleen maar kunnen huilen. Niet omdat ik het haar niet gun maar omdat ik P. zo verschrikkelijk mis.
Mo had ook een bijzonder plekje hier op het forum. We hebben met zijn allen heel erg meegeleeft. Voor mij was ze bijzonder omdat Noa ook een verwijd nierbekken had tijdens de zwangerschap. Victor heeft dat ook en voor mij geeft dat een soort band waarvan de ander misschien niet direct iets weet.
Toen ik het eerste stukje las had ik ook een emotie… En niet direct Leuk! Maar toch is dat wel wat ik uiteindelijk heb geuit. De emotie kan ik benoemen als verdriet wat even weer heftig de kop op steekt. Wellicht dat sommige mensen deze emotie niet goed weten te benoemen en het als kwaad betitelen. Wat het dus waarschijnlijk niet is. En natuurlijk heb ik ook van heel dichtbij meegemaakt wat het is om je vriendin 's avonds alleen achter te laten. Ik kan gewoon niet bij haar weg… Kom dan ook geregeld na 3 uur 's nachts bij haar weg. Op een door de weekse dag. Als ik zou weten dat ze iemand heeft die haar maatje is haar nieuwe liefde dan kan ik haar veel rustiger alleen laten.
Dus ja ik vindt het heerlijk dat jullie elkaar gevonden hebben en dat alles helemaal goed gaat. Ook met de kinderen.
Ennu ga ik even in het alleenstaanden topic gluren naar de reacties. Wie weet leer ik nog eens om dingen eerder te signaleren dan dat het verteld wordt. Want dit had ik echt niet aan zien komen hoor :mrgreen:
Wow…wat ontzettend mooi voor jullie zeg…
Hoe snel zoiets gebeurd daar heb je niets over te vertellen…soms komt iets te vroeg op je pad…maar zou je het daarom moeten overslaan? om wat anderen ervan zouden denken.?
Ik vind het fijn,voor jullie allebei,…
Ik hoop dat jullie ontzettend gelukkig worden samen,met jullie kids…
Jullie zien er wel ontzettend goed uit als stelletje…
Ik ben heel blij voor jullie!!
Zat even snel door te bladeren en bedacht me ineens… die Mo :**: , die zit te lachen van plezier waarschijnlijk waar ze ook is nu. Allereerst om een aantal hele leuke en lollige reacties hier, maar ook omdat John nu heel gelukkig samen is met een KOK’er nog wel (altijd leuk ), maar ook omdat Annaatje nog een extra aanvulling meeneemt in het gezin, omdat ze troost en liefde bij elkaar vinden, én omdat die foto van hun tweetjes er gewoon heel leuk en relaxt uitziet. Iedereen weet toch dat Mo bij jullie beiden altijd een warm plekje blijft houden?!
Dus… het allerbeste voor jullie en ik hoop dat jullie niet te veel last zullen hebben van de druk die “KOK-kijkt-over-je-schouder-mee” met zich meebrengt :lol: :thumbup: !
Gefeliciteerd en geniet van elkaar en de kids
En weet zeker dat Mo :**: in jullie gezin een speciaal plekje in zal nemen
Gefeliciteerd!
Al vind ik het wel jammer dat iemand hier afgebrand wordt. Ik kan mij haar reactie wel voorstellen. Toen mijn zus overleed scharrelde haar man al na vier maanden met een ander en wilde dat bij mij kwijt. Ik ben nog nooit zo boos op iemand geweest. Een partner is te vervangen, maar een kind, een zus, een moeder niet. Ga daar niet te makkelijk aan voorbij. En dat staat los van een ander geluk gunnen.
Wel denk ik dat het lastig is om een nieuwe relatie te beginnen als je nog aan het verwerken bent. Ik hoop dat jullie prioriteit bij de kinderen ligt. ik zie aan mijn neefje wat voor impact dat kan hebben en daar wordt je als omstander niet blij van. Ik ken jullie verder niet, maar ik hoop echt dat de kinderen ten alle tijden op plaats 1 komen.
Anna en John,
Ik weet zeker dat Mo :: nu zit te stralen als zij jullie zo ziet!
Dit heeft zij zeker in de hand gehad (gestuurd vanuit haar hiernamaals) dat jullie met elkaar in contact kwamen.
Ik vind het schitterend voor jullie en John, voor jou neem ik mijn denkbeeldige petje af, hoe jij met je kids om gaat en hoe jij met Mo :: communiceert!
Anna, voor jou ook mijn complimenten, zo rustig in het gezin van 5 kinderen bewegen dat de kids jou accepteren, geeft al te zeggen hoe jij met hen omgaat!
Jullie stralen helemaal!
Geniet van elkaar en de kids!
Liefs,
Moon
Ik heb niet alle latere reacties gelezen, maar ik wou nog even kwijt aan Anne.
Meis ik heb diep respect voor je dat je een relatie aan durft te gaan (na ook al jou ellende) met alle ellende erbij.
Klinkt heel bot met alle ellende erbij, maar moet voor jou ook moeilijk zijn om te zien dat je geliefde veel verdriet heeft enz. Nee lijkt me niet makkelijk!
Diep respect meis!!
hoop dat het een beetje over komt zoals ik het bedoel
@ariel wrote:
Toen ik het eerste stukje las had ik ook een emotie… En niet direct Leuk! Maar toch is dat wel wat ik uiteindelijk heb geuit. De emotie kan ik benoemen als verdriet wat even weer heftig de kop op steekt. Wellicht dat sommige mensen deze emotie niet goed weten te benoemen en het als kwaad betitelen. Wat het dus waarschijnlijk niet is.
:think:
Zo had ik er idd niet over nagedacht…dat zou idd kunnen…
Ik reageerde dan ook gelijk,zonder nadenken…dat had ik beter niet kunnen doen of via pb gezien de hele heisa erover,want dát was mijn bedoeling niet,niet naar Anna en John toe maar ook niet naar Mukkemuk…
Kan het niet terugdraaien,het is eenmaal zo,ik reageerde impulsief,kon er niet bij dat iemand aan zichzelf dacht op zo een moment na zulk nieuws en het lezen van de log van John…
Ik denk dan wie ben ik om iets te vinden als zij er midden in staan…Maar wederom kom ik erachter dat niet iedereen zo is als ik…sommige wat mee hebben gemaakt en dat ‘‘vertalen’’ hiernaar of idd minder goed kunnen verwoorden.
Ik had dan ook nooit de intentie om iemand ‘‘af te branden’’ wat ik persoonlijk ook overdreven vind aangezien ik ook niet meer reageerde toen ik de reacties zag om het te laten rusten en zij zelf door bleef quoten…
Maar goed,ik heb wél spijt dat ik mijn reactie zo snel gaf en openbaar…
Wat super leuk voor jullie!! :inlove: :inlove:
Heel veel geluk en liefde met zijn allen …
Geniet van het leven, en van elkaar!
@renzosmam wrote:
@ariel wrote:
Toen ik het eerste stukje las had ik ook een emotie… En niet direct Leuk! Maar toch is dat wel wat ik uiteindelijk heb geuit. De emotie kan ik benoemen als verdriet wat even weer heftig de kop op steekt. Wellicht dat sommige mensen deze emotie niet goed weten te benoemen en het als kwaad betitelen. Wat het dus waarschijnlijk niet is.
:think:
Zo had ik er idd niet over nagedacht…dat zou idd kunnen…
Ik reageerde dan ook gelijk,zonder nadenken…dat had ik beter niet kunnen doen of via pb gezien de hele heisa erover,want dát was mijn bedoeling niet,niet naar Anna en John toe maar ook niet naar Mukkemuk…
Kan het niet terugdraaien,het is eenmaal zo,ik reageerde impulsief,kon er niet bij dat iemand aan zichzelf dacht op zo een moment na zulk nieuws en het lezen van de log van John…
Ik denk dan wie ben ik om iets te vinden als zij er midden in staan…Maar wederom kom ik erachter dat niet iedereen zo is als ik…sommige wat mee hebben gemaakt en dat ‘‘vertalen’’ hiernaar of idd minder goed kunnen verwoorden.
Ik had dan ook nooit de intentie om iemand ‘‘af te branden’’ wat ik persoonlijk ook overdreven vind aangezien ik ook niet meer reageerde toen ik de reacties zag om het te laten rusten en zij zelf door bleef quoten…
Maar goed,ik heb wél spijt dat ik mijn reactie zo snel gaf en openbaar…
GROUP HUG!!!
:hug:
:-*
16 pagina’s aan reacties al… Van mij een dikke gefeliciteerd en heel, heel veel geluk samen.
Reaph, ik ken je niet, maar we hebben wel wat gemeen. Ik heb mijn toenmalige vriend begraven toen ik 22 was. Hij is overleden aan kanker. Hoewel wij geen kinderen hadden samen was onze relatie intens (mede door zijn ziekte denk ik).
Van een vriendin kreeg ik na zijn overlijden een hele lieve kaart, waarin ze een liedje had geschreven. Eén van de zinnen daarin (en volgens mij ook de titel van het liedje):
“En als ik oud moet worden, dan ook met haar.” (Zij had er voor mij ‘hem’ van gemaakt.) Dit zinnetje is zo waar, als je dan toch oud ‘moet’ worden, dan doe je dat ook met Haar. Altijd.
Nogmaals, ik wens jullie samen heel veel geluk!
hoihoi,
het eerste ECHTE kok stel zijn toch Mijn Daphne en Jildau haar Jan hoor hihihihi
jullie zijn het eerste volwassen stel, of zijn dat Mel en Loek, ach maakt ook niet uit :mrgreen:
Iig veel geluk samen :-*
@Heleen wrote:
hoihoi,
het eerste ECHTE kok stel zijn toch Mijn Daphne en Jildau haar Jan hoor hihihihi
jullie zijn het eerste volwassen stel, of zijn dat Mel en Loek, ach maakt ook niet uit:mrgreen:
mel en loek??? sinds wanneer heeft mel loek van kok geplukt? (of andersom)
@Heleen wrote:
hoihoi,
jullie zijn het eerste volwassen stel, of zijn dat Mel en Loek, ach maakt ook niet uit:mrgreen:
Nee, het eerste echte KOK stel zijn toch echt John en ik :mrgreen:
De kiddies zijn kok stelletjes :mrgreen: Das anders :mrgreen:
Ennuh Mel en Loek… geloof niet dat Mel, Loek van KOK geplukt heeft :mrgreen:
@Kay30 wrote:
Van een vriendin kreeg ik na zijn overlijden een hele lieve kaart, waarin ze een liedje had geschreven. Eén van de zinnen daarin (en volgens mij ook de titel van het liedje):
“En als ik oud moet worden, dan ook met haar.” (Zij had er voor mij ‘hem’ van gemaakt.) Dit zinnetje is zo waar, als je dan toch oud ‘moet’ worden, dan doe je dat ook met Haar. Altijd.
:oops:
Ik heb net de songtekst even opgezocht, omdat ik het weer eens wilde lezen. (De bewuste kaart is iets meer werk om op te zoeken.) Maar ik ontdek dat de tekst anders is, en die vriendin inderdaad de tekst veranderd had op de kaart naar mij, ze had er bewust ‘dan óók met haar (hem)’ van gemaakt. :oops: Slim hoor… :oops:
Het liedje is van Frans Halsema en heet ‘Voor haar’. Hoe dan ook een mooie tekst.