Het eerste 'echte' KoK stelletje!?

Wat leuk!!! Heel veel geluk samen en het is jullie gegund :-*

@ruud wrote:

proest

Volgens mij moet ik binnenkort ook naar DIE kapper

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ohhhh ik wist ook helemaal van niets :naughty: :shifty:

Maar kei leuk :angel:

Het is jullie beide gegund :-*

Wat is dat hier allemaal voor een getiet :inlove:

gefeliciteerd!!! wat leuk zeg!

jullie hoeven je tegenover niemand te verantwoorden,jullie zijn verliefd,dus gelukkig,mooier kan het toch niet…denk dat mo :**: niet anders gewild zou hebben toch???

veel geluk samen! :inlove:

Zo heeft ieder zijn eigen manier van verwerken hè, ik heb het stukje van John gelezen en het komt op mij over dat hij dat stukje verdriet om Mo :**: nu kan uiten en delen met Anna.

Ik vind het prachtig! En wens jullie samen alle geluk van de wereld!

en OT ik heb even die tieten moeten kijken, kwam bekend voor :lol:

:-* Annette

heel veel geluk samen :mrgreen:

@renzosmam wrote:

@mukkemuk wrote:
ik weet niet of ik hier enthausiast van kan worden :snooty:

Later zal dat wel komen … nu moet ik het even laten bezinken … Zeker omdat ik het wel snel vind …

Ik zal verder niet oordelen … liefde overkomt je nu eenmaal… Het is niet anders …

Ik had het al een poos terug ergens opgevangen … Toen was ik eerlijk gezegd even enorm kwaad … :shifty: :think:

Mij rest niet meer dat jullie uiteraard alle geluk toe te wensen met jullie nu samengevoegde gezinnetje … :-*

Wat voor reden heb jij om kwaad te worden van zulk nieuws vraag ik me af :eh:

en liefde overkomt je nu eenmaal…het is niet anders :eh: je doet net of het iets ergs is…?

kanker overkomt je nu eenmaal dát is niet anders :twisted: Liefde is wat je op de been houdt!! :doh:

wat kan ik nog toe voegen :thumbup:

Ik ‘ken’ jullie niet maar heb wel het verhaal van Mo gevolgd en gelezen.

Ik wens jullie alle goeds en moois voor de toekomst.

@renzosmam wrote:

@Jennifer77 wrote:
na merlin…mennn toen had ik pas uiers

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lig hier in een deuk…muts…we zijn offffffffffffffffffffffffffffff topic… 8)

Sorry maar WHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ik pies bijna in mijn broek :mrgreen:

@moby wrote:

@renzosmam wrote:
@mukkemuk wrote:

Later zal dat wel komen … nu moet ik het even laten bezinken … Zeker omdat ik het wel snel vind …

Ik zal verder niet oordelen … liefde overkomt je nu eenmaal… Het is niet anders …

Ik had het al een poos terug ergens opgevangen … Toen was ik eerlijk gezegd even enorm kwaad … :shifty: :think:

Mij rest niet meer dat jullie uiteraard alle geluk toe te wensen met jullie nu samengevoegde gezinnetje … :-*

en liefde overkomt je nu eenmaal…het is niet anders :eh: je doet net of het iets ergs is…?

kanker overkomt je nu eenmaal dát is niet anders :twisted: Liefde is wat je op de been houdt!! :doh:

Tja als je niet eens je mening mag geven :roll:

@ruud wrote:

proest

Nou hehe, wa er al niet voor nodig is om je over de streep te trekken !!

Je mag ook wel even bij mij langs komen, ik shape je wel even alla goser :mrgreen:

Veel geluk samen :inlove:

@mukkemuk wrote:

@moby wrote:
@renzosmam wrote:
@mukkemuk wrote:

Tja als je niet eens je mening mag geven :roll:

Nu weten we het wel, hou er nu maar over op…oke :silenced:

Heel veel geluk samen!!!

je mag je mening wel geven, maar ik vat het ook op als veroordelen!

Waarom moet jij kwaad worden op het geluk van een ander!

wat je zelf wel/niet zou doen,oke, maar houd zo`n mening voor je, lijkt mij :think: ms is het eigen verdriet wat nog niet verwerkt is?

trouwens, liefde is niet te voorspellen…

Veel geluk samen, ondanks alle meningen van ons :-*

Wat zien jullie er samen gelukkig uit.

Geniet van elkaar!!!

En zoals vele al hebben gezegd alleen jij zelf kan oordelen of het te vroeg is ja/nee…

En kwaad worden is toch nergens voor nodig? Als je het bericht van John aan Mo leest zie je hoeveel hij ook nog van haar houdt. En hij heeft het heel respectvol geschreven vol liefde aan zijn overleden vrouw en vol liefde over zijn “nieuwe liefde”.

Ik vind vreemdgaan niet kunnen, maar dit zie ik juist als nieuw geluk na een donkere tijd… en dat is juist mooi dat het zonnetje weer is gaan schijnen…

@jen wrote:

je mag je mening wel geven, maar ik vat het ook op als veroordelen!

Waarom moet jij kwaad worden op het geluk van een ander!

wat je zelf wel/niet zou doen,oke, maar houd zo`n mening voor je, lijkt mij :think: ms is het eigen verdriet wat nog niet verwerkt is?

trouwens, liefde is niet te voorspellen…

Veel geluk samen, ondanks alle meningen van ons :-*

niet kwaad om het geluk van een ander …

Juist niet … liefde overkomt je dat weet ik ook wel :doh:

En veroordelen :snooty: echt niet … anderd had ik ze ook geen geluk hoeven wensen …

Zoals ik al zei… moet het gewoon laten bezinken :thumbup:

GEFELICITEERD beiden en heel veel geluk samen!!!

Enne wel up to date blijven van hoe het gaat he! Niks nieuwsgierig hoor!! :liar:

:-* Danielle

@Karin2 wrote:

@ruud wrote:
proest

Nou hehe, wa er al niet voor nodig is om je over de streep te trekken !!

Je mag ook wel even bij mij langs komen, ik shape je wel even alla goser :mrgreen:

Achgossie… 12 jaar en dan al kaal. :mrgreen:

Ik hou het aanbod in gedachten :-*

Ik wens jullie heel veel geluk en liefde toe met elkaar en de kinderen. Hoe vinden de kinderen het?