Het eerste 'echte' KoK stelletje!?

@renzosmam wrote:

@mukkemuk wrote:
ik weet niet of ik hier enthausiast van kan worden :snooty:

Later zal dat wel komen … nu moet ik het even laten bezinken … Zeker omdat ik het wel snel vind …

Ik zal verder niet oordelen … liefde overkomt je nu eenmaal… Het is niet anders …

Ik had het al een poos terug ergens opgevangen … Toen was ik eerlijk gezegd even enorm kwaad … :shifty: :think:

Mij rest niet meer dat jullie uiteraard alle geluk toe te wensen met jullie nu samengevoegde gezinnetje … :-*

Wat voor reden heb jij om kwaad te worden van zulk nieuws vraag ik me af :eh:

en liefde overkomt je nu eenmaal…het is niet anders :eh: je doet net of het iets ergs is…?

kanker overkomt je nu eenmaal dát is niet anders :twisted: Liefde is wat je op de been houdt!! :doh:

Omdat dat iets is wat ik vind hoe en wat dat doet er niet toe … :snooty:

Tja,

ik lees van allebei van jullie wel eens verhalen. En van Mo heb ik gelezen, oprecht meegeleefd (alleen nooit de moed gehad te reageren omdat ik toen pas net op KoK was).

Ik heb 13 maanden na het overlijden van mijn zoons vader mijn huidige vriend leren kennen.

Wie bepaald of je klaar bent voor een nieuwe relatie? Rouwen stopt niet hoor. Nu 3,5 jaar na zijn dood vallen de emoties me nog rauw op mijn dak. En ik heb het echt wel een plekje gegeven hoor.

Ik ben blij voor jullie! Ik hoop dat jullie samen gelukkig, gezond oud mogen worden met jullie (grote) nieuw-samengestelde gezin!

John en Anna,

wat fijn!

Dat jullie samen maar heel lang heel gelukkig mogen zijn :inlove:

ik lees dit topic en denk: eh :shock: schrik

maarre:

ik gun jullie allebei het allerbeste jullie verdienen het beiden en als jullie geluk bij elkaar ligt is dat voor beiden super en dan lekker belangrijk wat een ander ervan vind :-*

@Jennifer77 wrote:

@ruud wrote:
Ik zocht de gulden middenweg en gaf Jenn en Ron allebei gelijk. (nou ja Jenn een beetje meer maar dat komt omdat Jenn een vrouw is. :inlove:

Sorry Ron :mrgreen:

ff slijmen :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

ooh en clau en sas…toen was ik zwanger…das nie eerlijk
Juist Jen…als je zwanger bent zijn ze nog groter ook :silenced:

Maar ik zal me ook weer gedragen hoor :lol: :angel:

fijn… :cry:

Heel veel geluk met elkaar!

na merlin…mennn toen had ik pas uiers

Ik wissut ook niet! :shock:

En ik vind het leuk, jullie zien er leuk uit zo met z’n twee… :mrgreen:

Alleen jammer dat we nu geen spannende verhalen over jongens die aanbellen enzo van Anne meer kunnen verwachten. :frowning: :wink:

@Jennifer77 wrote:

na merlin…mennn toen had ik pas uiers

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lig hier in een deuk…muts…we zijn offffffffffffffffffffffffffffff topic… 8)

@Cynthia wrote:

Alleen jammer dat we nu geen spannende verhalen over jongens die aanbellen enzo van Anne meer kunnen verwachten. :frowning: :wink:

Whoehahaaaaaaaaaa, ja, dat was een spannend verhaal :lol: :lol: :lol: !! Gelukkig dat ie nooit meer gebeld heeft/langsgeweest is, anders had je nu niet zo’n fijne relatie gehad!

:-*

ja maar is eggg zo…megaballonnen

Ik voelde me een paar weken terug ook een beetje “boos”.

Niet om John…maar om een vriend van me die eind oktober zn vrouw is verloren aan de zelfde ziekte.

Die vriend vertelde namelijk dat de relatie met de vrouw die jaren de beste vriendin van zn vrouw was en ook een goede vriendin van hem een stuk intiemer was geworden de laatste weken en dat hij zich eigenlijk gewoon weer “in love” voelde…

Ik kon dat toen ook niet gelijk een plekje geven…zn vrouw was amper 7 weken daarvoor overleden.

Maar toen ik er even over na dacht over de hele situatie (wat ik in dat geval kon doen omdat ik hem persoonlijk goed ken) besefte ik dat die liefde die ik tijdens haar ziekbed gevoeld heb tussen hun echt niet dood is en dat hij nog steeds heel erg veel van haar houdt en haar enorm mist.

Toen kon ik eigenlijk niet anders dan concluderen dat het gewoon prachtig is, dat hij in deze immens verdrietige tijd ook nieuwe liefde heeft gevonden.

Buitenstaanden (vermoed ik) trekken vaak de conclusie dat “die wel erg gauw over zn verdriet heen is”, maar dit is zeker niet het geval.

ik vind dat John dit ook heel mooi beschrijft in zijn log :thumbup: :thumbup:

@Juudje26 wrote:

@Cynthia wrote:

Whoehahaaaaaaaaaa, ja, dat was een spannend verhaal :lol: :lol: :lol: !! Gelukkig dat ie nooit meer gebeld/langsgeweest is, anders had je nu niet zo’n fijne relatie gehad!

:-*

En zó zullen sommige dingen dus zo ‘‘moeten zijn’’ denk ik dan altijd :inlove:

Wat een prachtig mooi nieuws !

Geniet van elkaar, heel veel geluk samen ! :inlove:

Gefeliciteerd en ik hoop dat jullie heel gelukkig worden samen!!!

Gefeliciteerd, geweldig dat jullie dit nieuwe geluk via KOK gevonden hebben :-*

Heej, we hebben dezelfde kapper john!

proest

Volgens mij moet ik binnenkort ook naar DIE kapper

@ruud wrote:

proest

Volgens mij moet ik binnenkort ook naar DIE kapper

eindelijk kom je er voor uit ruud !!!